Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-11-2004, 18:18
Amelienne
Amelienne is offline
Nu zo'n 3 weekjes een nieuw vriendje.
Voor hem al een relatie van 1,5 jaar gehad, maar dit is nu ineens weer heel nieuw en spannend. En eigenlijk durf ik weer helemaal niks
Bij m'n vorige vriendje nam hij in het begin altijd het initiatief... dat durfde ik niet.
Nu, durft m'n huidige vriendje dat zelf niet, en gebeurt er dus niks.
Als we zoenen, zitten we gewoon op bed. Maar ik wil eigenlijk ook wel lekker naast hem liggen en dan met hem zoenen en hem over z'n rug aaien enzo.
Maar dat durf ik dus niet
Ik weet niet hoe ik dat nou moet bereiken om verder te gaan....
Iemand tips?
Ben hier gewoon veel te verlegen voor
Met citaat reageren
Oud 28-11-2004, 18:20
EggeD
EggeD is offline
Ga liggen en kijk hem uitdagend aan. Als-ie sloom is zul je hem op je moeten trekken, maar ach, dat is het toch wel waard. (:
Oud 28-11-2004, 18:40
Marcade
Marcade is offline
Niet dat je gelijk jezelf en je vriend helemaal vol moet tanken en/of het elke keer moet gaan doen, maar een klein beetje alcohol wil alles soms ook gemakkelijker laten gaan, om over die angst een beetje heen te komen.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2004, 18:46
Nona
Nona is offline
Neem gewoon erg kleine stapjes. Leg een arm om hem heen, let op zijn reactie en blijf net zo lang bij dat stapje totdat het vertrouwd voelt en hij het ook uit zichzelf doet. Dan kun je eens met een hand onder zijn shirt gaan etc....
Ja, het is eng, maar bedenk je altijd dat jullie een relatie hebben en dat hij jou net zo graag wil als jij hem wilt.
Oud 28-11-2004, 18:49
AngelLena
AngelLena is offline
3 weken zeg, in die tijd ben je nog bezig elkaar van de andere kant te leren kennen en elkaar verkennen. Dan hoeft alles nog niet zo rap toch? Maar als je liggend wilt zoenen, kan je hem ook gewoon achterover duwen (zachtjes en subtiel) of erg zwaar tegen hem aan gaan leunen, misschien dat ie dan uit zichzelf gaat liggen
Oud 28-11-2004, 19:34
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 28-11-2004 @ 18:49 :
Maar als je liggend wilt zoenen, kan je hem ook gewoon achterover duwen (zachtjes en subtiel) of erg zwaar tegen hem aan gaan leunen, misschien dat ie dan uit zichzelf gaat liggen
gewoon proberen
Oud 28-11-2004, 19:40
Mono-racer
Mono-racer is offline
helemaal mee eens
Met citaat reageren
Oud 28-11-2004, 19:45
Verwijderd
of dat je eerst een massage geeft en dan vraagt of hij wilt omdraaien
en dan hem zoenen
Met citaat reageren
Oud 29-11-2004, 08:42
Mo6
Mo6 is offline
koop condooms en leg ze op een opvallende plek neer, dan heeft hij meteen door wat je wilt en als hij dan nog zo'n luie donder is moet je em maar ff introduceren in de wereld van sm
Oud 29-11-2004, 08:44
DR.Avalanche
DR.Avalanche is offline
Citaat:
Marcade schreef op 28-11-2004 @ 19:40 :
Niet dat je gelijk jezelf en je vriend helemaal vol moet tanken en/of het elke keer moet gaan doen, maar een klein beetje alcohol wil alles soms ook gemakkelijker laten gaan, om over die angst een beetje heen te komen.
hand me the booze
Oud 29-11-2004, 12:32
Moonlight fairy
Moonlight fairy is offline
zoiets had ik ook met een ex... Ik had ook geen ervaring maar hij deed gewoon geen fuck, alleen maar een beetje zoenen, ook niet een beetje aaien of wat dan ook... Dat was gewoon niet leuk... Maar goed het is nu ook mn ex..

Maar ja wat alle anderen al hebben gezegd, alcohol kan idd helpen om wat los te komen.
Oud 29-11-2004, 13:03
Myuki
Myuki is offline
zelf initiatief nemen...

kan je best
Oud 29-11-2004, 13:27
alpha
alpha is offline
je kan toch iig aan hem zitten tijdens het zoenen (dat doe je toch gewoon automatisch? Ik wel iig)
Dan kan je van daaruit hem achteruit duwen ofzo..
Oud 29-11-2004, 18:14
Stephan1234
Stephan1234 is offline
gewoon wat drinken geven en dan op bed liggen en een beetje praten.En dan na een tijdje stoppen en hem aankijken en zo met je ogen van zullen we
Met citaat reageren
Oud 06-12-2004, 16:43
Dobomobo
Dobomobo is offline
ksou em vantevoren op een of andre manier erachter probere te kome hoever hij wilt gaan...

via msn ofso...

vraag je gwn.. en wat sou je doen as ik .... sou doen...
Oud 06-12-2004, 17:22
rodina
rodina is offline
Citaat:
Dobomobo schreef op 06-12-2004 @ 17:43 :
ksou em vantevoren op een of andre manier erachter probere te kome hoever hij wilt gaan...

via msn ofso...

M'n god wat een afknapper, via msn, en dan blijkt later dat het 't kleine broertje is ofzo.

Al proberende komt men aan de weet. Grenzen verleggen, en anders heel lief vragen. Of vraag of je 'm mag masseren, dan kan ie wennen dat jij aan zn lichaam zit, en het is wel intiem
Oud 06-12-2004, 18:22
Amelienne
Amelienne is offline
Citaat:
rodina schreef op 06-12-2004 @ 18:22 :
M'n god wat een afknapper, via msn, en dan blijkt later dat het 't kleine broertje is ofzo.

Al proberende komt men aan de weet. Grenzen verleggen, en anders heel lief vragen. Of vraag of je 'm mag masseren, dan kan ie wennen dat jij aan zn lichaam zit, en het is wel intiem
We liggen nou wel gewoon samen op bed, een beetje te zoenen enzo. Dan dan aai ik hem een beetje over z'n rug (over z'n trui dus).
Maar hij heeft z'n t-shirt dan in z'n broek gestopt... ik vind het nu nog zo raar overkomen, als ik dat er ineens uit probeer te halen. Alsof ik 'god weet wat' wil doen. Ik wil hem alleen gewoon eens echt over z'n rug aaien zonder trui ertussen.
Met citaat reageren
Oud 06-12-2004, 19:04
juno
juno is offline
Citaat:
Dobomobo schreef op 06-12-2004 @ 17:43 :

via msn ofso...

Je weer terug sturen naar groep 3 om behoorlijk te leren zgreivun?
Met citaat reageren
Oud 06-12-2004, 19:05
Verwijderd
Citaat:
Amelienne schreef op 06-12-2004 @ 19:22 :
We liggen nou wel gewoon samen op bed, een beetje te zoenen enzo. Dan dan aai ik hem een beetje over z'n rug (over z'n trui dus).
Maar hij heeft z'n t-shirt dan in z'n broek gestopt... ik vind het nu nog zo raar overkomen, als ik dat er ineens uit probeer te halen. Alsof ik 'god weet wat' wil doen. Ik wil hem alleen gewoon eens echt over z'n rug aaien zonder trui ertussen.
ach nee, dat komt niet raar over; als je hem vervolgens over zijn rug aait begrijpt hij wel wat je bedoelt
Met citaat reageren
Oud 06-12-2004, 19:14
waves
waves is offline
dat komt niet raar over, echt niet.

je kunt hem ook gaan masseren en dan: 'trek je tui eens uit, dan kan ik er beter bij'
Oud 08-12-2004, 18:57
Amelienne
Amelienne is offline
Nou ja, misschien rare vraagjes enzo... maar hoe ging dat bij jullie dan
Het verdergaan enzo... ik ben best wel verlegen en ik durf niet zo goed verder te gaan. Bang dat hij het niet leuk vind ofzo... ik weet het niet zo goed.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2004, 19:00
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Amelienne schreef op 08-12-2004 @ 19:57 :
Het verdergaan enzo... ik ben best wel verlegen en ik durf niet zo goed verder te gaan. Bang dat hij het niet leuk vind ofzo... ik weet het niet zo goed.
was een go with the flow effect... Gebeurde gewoon.
Oud 08-12-2004, 19:04
Verwijderd
ik doe meestal gewoon mijn handen onder zijn trui
vind ik lekker
en met die massage werkt wel goed
Met citaat reageren
Oud 08-12-2004, 20:02
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
ik trek altijd zijn trui uit zijn broek om met m'n koude handen over zijn rug en buik te gaan

of kietelen ofzo, het hoeft niet perse serieus te zijn, maar op die manier is het onschuldigachtig en daardoor misschien gemakkerlijker...
Oud 08-12-2004, 20:14
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 08-12-2004 @ 21:02 :
ik trek altijd zijn trui uit zijn broek om met m'n koude handen over zijn rug en buik te gaan

of kietelen ofzo, het hoeft niet perse serieus te zijn, maar op die manier is het onschuldigachtig en daardoor misschien gemakkerlijker...
ben niet de enigste
Met citaat reageren
Oud 08-12-2004, 21:14
Verwijderd
Citaat:
Het ging gewoon vanzelf eigenlijk. Ene keer begon hij, andere keer begon ik. Je moet het gewoon doen. Als jij wilt liggen zoenen ipv zitten. Duw hem dan gewoon een beetje. Zachtjes, en subtiel, maar dan heeft hij waarschijnlijk de hint wel door

Wees blij dat jullie in ieder geval zoenen, ik ken een stel wat in die 8 maanden dat ze samen zijn geweest niet één keer gezoend heeft, omdat ze beide niet durfden.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2004, 01:14
RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
Mushu schreef op 08-12-2004 @ 22:14 :

Wees blij dat jullie in ieder geval zoenen, ik ken een stel wat in die 8 maanden dat ze samen zijn geweest niet één keer gezoend heeft, omdat ze beide niet durfden.
o my hoe ongelofelijk is dat
Oud 09-12-2004, 01:36
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
RockaholiC schreef op 09-12-2004 @ 02:14 :
o my hoe ongelofelijk is dat
ik ken er 1 die het 5maanden op die manier vol hebben gehouden
Oud 09-12-2004, 11:55
Moonlight fairy
Moonlight fairy is offline
Citaat:
Mushu schreef op 08-12-2004 @ 22:14 :

pfff dat had ik me op de basisschool kunnen voorstellen... Maar ouder... ik vind zoenen er toch bij horen... ander kan je net zo goed gewone vrienden zijn...
Oud 10-12-2004, 20:25
Verwijderd
Ik heb eigenlijk geen idee meer hoe we dat nu precies deden... ik ben gewoon zo lui dat ik op dat bed wil liggen, met of zonder snode plannen. Bij mij zit er niks achter het gaan liggen, dat vind ik niet verder gaan. En dus denk ik er ook niet verder over na.

Eh... truien.. ik geloof dat hij dat eerst deed, gewoon subtiel op mijn rug onder mijn truitje. Daar kun je dan ook een stuk gemakkelijker bij En dat heb ik gewoon een keer teruggedaan.. denk ik.

Simpelweg gewoon doen, dus.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2004, 15:05
MB
MB is offline
Citaat:
als het een beetje een vent is vind hij het alleen maa rgeweldig als zijn vriendin wat initiatief toont

Waarom krijg ik toch altijd het idee dat het van de jongens/mannen verwacht wordt de eerste stap te zetten?

Citaat:
Moonlight fairy schreef op 09-12-2004 @ 12:55 :
pfff dat had ik me op de basisschool kunnen voorstellen... Maar ouder... ik vind zoenen er toch bij horen... ander kan je net zo goed gewone vrienden zijn...
ik ken ook wel mensen die gewoon niet van tongzoenen houden, het niet fijn vinden, of gewoon vies. Lijkt me vrij logisch dat je het dan niet doet
Oud 18-12-2004, 15:12
stout!
stout! is offline
Citaat:
Da_mark schreef op 18-12-2004 @ 16:05 :
Waarom krijg ik toch altijd het idee dat het van de jongens/mannen verwacht wordt de eerste stap te zetten?
Ik heb juist het idee dat jongens wat voorzichtiger zijn, bang om iets te doen wat een meisje nog niet wil. In ieder geval meer dan andersom.
Bij ons ging het eigenlijk allemaal vanzelf omdat we heel gepassioneerd en geil bezig waren. Ik heb toen niet echt in stapjes gedacht. Maar het is natuurlijk niet erg om het wat rustiger aan te doen.
Oud 18-12-2004, 15:16
Amelienne
Amelienne is offline
Citaat:
stout! schreef op 18-12-2004 @ 16:12 :
Ik heb juist het idee dat jongens wat voorzichtiger zijn, bang om iets te doen wat een meisje nog niet wil. In ieder geval meer dan andersom.
Ja, dat bedoel ik een beetje. Hij is volgens mij heel bang iets te doen wat ik niet wil.... Terwijl ik juist zou willen dat hij eens een beetje initiatief zou nemen, omdat ik het zelf niet goed durft
Met citaat reageren
Oud 18-12-2004, 20:26
Verwijderd
Een fles grasovski of zabrowski doet wonderen.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2004, 09:25
T!ne
T!ne is offline
Citaat:
ik ken ook wel mensen die gewoon niet van tongzoenen houden, het niet fijn vinden, of gewoon vies. Lijkt me vrij logisch dat je het dan niet doet
Waaronder ik.. Ik ben niet echt dé goeie kusser en dat weet hij Hij zei dat hij aan mijn manier v kussen moest wennen.. Maar ik vind het zelf niet o zo speciaal.. Dus waarom het tegen je zin doen? We vinden het beiden leuker zo..

OT: zoals al eerder gezegd; hem heel subtiel duwen tot hij op het bed ligt.. Maar al speels; ik zou vooral heel veel lachen (weet niet waarom); en als je onder zijn tshirt wil; ofwel gewoon doen en ofwel het voorstel van een massage

Regels voor berichten