Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Mensen, ze voelt zich er echt rot onder en die reacties van jullie helpen ook niet echt...
je bent inderdaad nog jong das waar, maar gebeurt is gebeurt. Je had nee moeten zeggen, maar dat heb je niet gedaan..Jammer dan kan je nu het beste denken. Als hij het daarna uitmaakt omdat je te preuts bent, das dan wel ernstig vaag van hem. Ik zou als ik jou was in het vervolg het wat rustiger aan doen. En echt NEE zeggen. kijk, je kan wel zeggen dat het stom is, maar die vriend heeft haar misschien ook n beetje zitten pushen, en tis best moeilijk om nee te zeggen, vooral als je in die situatie zelf zit....t zal heus n beetje stom zijn, maar ze was waarschijnlijk verliefd en had niet verw8 dat ze meteen daarna gedumpt wordt....degene die ECHT stom is, is die jongen.......door hem is zij het vertrouwen in boyz kwijt en durft ze niet snel verder te gaan.. meid ik kan je als tip geven, leer n jongen eerst goed kennen voordat je verder gaat, zoenen kan altijd nog, maar voordat je verder dan dat gaat, ff uitkijken.....en verder wens ik je veel sterkte toe!!! (F) doei! liefsssss Moi Laatst gewijzigd op 16-06-2002 om 15:30. |
![]() |
|
![]() |
hallo!!!
ik heb dit echt niet verzonnen hoor zoals sommige denken. En ja als je de brugklas in komt ben je 12 en in dat jaar word je 13 tenminste dat is het geval bij mij. Ik weet even de naam niet meer maar dat meisje met dat lange verhaal, heel erg bedankt voor je reactie. Met zulke reacties kan ik tenminste wat! kuzziezz petra
|
![]() |
|
hm ja...zelf kan je er nix meer aan doen,int vervolg hou je gewoon zen hand tegen ofzo... wat rot dat die jonge het daarvoor heeft uitgemaakt,die verdient je niet,zelf heb ik dat en ook meer gedaan op men 13de maar heb ik er geen spijt van,als ik van jou was zou ik er met je zus ofzo over praten?
![]()
|
was dit nauw weer voor een onzin story zeg
![]() wie gelooft dit nouw dan?ikke niet in ieder geval ![]() maarre as dit egt gebeurt was...dan ben je best wel erg ontspoort meiske ![]() ![]()
||
Citaat:
Op me 13de wist ik nog geneens wat dat was! laat staan dak dat deed ![]() Maar, ze is heus niet ontspoort ofzo.. alleen meisjes van 13.. die stel ik me meestal wel wat anders voor.. en meisjes van 13 zijn meestal ook preuts! Vindt je het gek! je bent pas 13! niks mis mee.. en die gozer das gewoon een sukkel. Jongetjes van 13 die willen gewoon stoer doen tegenover hun vriendjes.. en dat ie je gedumpt heeft, niks van aantrekken.. >> Echt niet alle jongens zijn zo hoor!!!
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Het is heel erg voor je wat er gebeurd is en ik kan me er ook wel iets bij voorstellen dat je er niets tegen durfde te doen.
Maar als mijn ex-vriend voor mijn gevoel te ver wilde gaan heb ik het gewoon gezegt (en dat hoeft niet eens met woorden voor als je dat te moeilijk vindt). Hij hield dan ook altijd meteen op. Dus er zijn zeker nog wel jongens die dat wel accepteren. En mocht een volgend vriendje van je het niet accepteren, dan is ie je ook niet waard en dan gooi je hem meteen het huis uit (hoe moeilijk het ook is, anders ga je je alleen maar klote voelen). Dus verlies alsjeblieft niet het vertrouwen in jongens. Ze kunnen ook vreselijk lief zijn. Maar let wel op dat je niet zomaar met jan en alle man in zee gaat. Veel sterkte iig en trek je vooral niets aan van de opmerkingen die verder van geen enkel nut zijn op jouw probleem. |
![]() |
|
![]() |
wat is dat nou voor onzin, ieder doet toch wanneer die er zelf aan toe is?! Ik bedoel ik snap niet waarom jullie dit meisje gek vinden.. goed t is niet leuk dat hij dr gedumpt heeft om zoiets, maar kon zij ook niet weten.. ik zelf ben voor het eerst gevingerd toen ik 14 was.. so what? wat kan jullie het verotten.. iedereen is anders hoor.. dusja..
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Daar heb je dan wel weer gelijk in, maar het wel vreselijk lullig om dit soort opmerkingen te maken van dat je het verhaal niet geloofd.
Ik weet zeker dat er hier op ons planeetje heel wat meer mensjes rond lopen met ditzelfde probleem. En ook al zou haar verhaal verzonnen zijn (wat ik overigens niet vermoed) wat dan nog?? Misschien zijn er nog een aantal andere mensen die dit lezen en er iets aan hebben.. |
![]() |
||
Citaat:
![]() need i say more?
|
![]() |
ik begrijp haar best wel hoor... ze heeft deze dingen tegen d'r zin in gedaan omdat ze bang was om hem kwijt te raken. sommige mensen zijn hier gevoelig voor en durven dus dan geen nee te zeggen. en dat ze vervolgens gedumpt is en dan ook nog eens wordt uitgemaakt voor preuts terwijl ze toen juist over haar grens heen was, dat is best klote!! dan zou ik me ook wel een beetje gebruikt voelen... want dan doe je eindelijk het gene wat je vriend van je verlangt en dan is het nog niet goed!!
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik ben het met je eens dat kinderen van die leeftijd nog niet met dit soort dingen bezig moeten zijn, maar dat zijn ze wel en hoe zou jij dat willen veranderen?? |
![]() |
|
![]() |
Hallo Petra,
het is een zeer nare situatie, waarin je je bevonden hebt... Ik hoop ten eerste in ieder geval wel, dat je hier snel weer overheen komt. Wat ik kwijt wil over de opmerkingen van de anderen ook is: De een is er inderdaad op een ander tijdstip klaar voor, dan een ander. Hier ben ik het mee eens, maar dat neemt nog niet weg, dat dit kan leiden tot de nodige gevolgen voor anderen, zoals in dit geval het geval was. Vandaar dat er waarschijnlijk ook deels de wet bestaat dat er onder een bepaalde leeftijd, niet aan dergelijke handelingen gedaan mag worden. Verder heb je gewoon een verkeerde jongen getroffen, eentje die er veel voor deed om stoer over te komen bij zijn vrienden, want heb ik het mis, of verteld hij ook veel sterke verhalen altijd tegenover zijn vrienden of wat dan ook? Kies de volgende keer gewoon iemand uit die niet zo persee stoer wilt overkmen en bij de groep wilt horen. Verder heel vreemd dat die vriend van jou zo persee aan sex wilde doen, een oversexte klootzak dus die eens ergens gehoord had erover, waarschijnlijk nog een paar boekjes van zijn grote broer te pakken heeft gehad, of wie weet zelfs die videos en dacht:"Dat wil ik ook". Probeer nog een tijdje niet iets te nemen met een jongen om dat soort dingetjes uit te proberen, een echte gentleman wacht tot dat de tijd rijp is. Zowel de tijd voor de dame, voor de heer, als volgens de wet. (lijkt mij ook meer een juiste indicatie) En een maand na elkaar te kennen al zoiets doen bij elkaar... dan vind ik die jongen zelfs zeer snel gaan, want op mijn leeftijd is het al zo, dat 1 maand erg snel is om dan al aan zo iets deel te nemen. Dit bewijst nogmaals dat die jongen het niet waard was en gewoon 1 doel voor ogen had. Dat hij je preuts noemde, was waarschijnlijk juist omdat hij zijn doel bereikt had en verder wilde naar een volgend "slachtoffer". En als laatste klein detail, zou ik op de opmerking van Stroopwafel in willen gaan. Als je namelijk zegt, dat je over het algemeen het vertrouwen in de jongen bent verloren, dan zal een meerderheid zijn twijfels hebben bij dit verhaal, als je er zo'n sig onder zet. Oftewel, ondanks dat ik er niets op tegen heb, is het misschien toch wel verstandig de sig enigzins aan te passen. Mensen zullen je dan eerder geloven en (hopelijk) serieuzere reacties geven. Met vriendelijke groet Pletterprater de jongen die weer eens teveel heeft gezegt
|
wow, sommigen beginnen er inderdaad wel heeeeel erg vroeg mee zeg.
Waarom gaan zij niet gewoon genenieten van hun barbiepoppen ofzo in plaats van zich bezig te houden met zaken waar zij nog lang niet aan toe zijn.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Te Ver Gegaan? draplabsap | 3 | 08-09-2014 03:05 | |
Liefde & Relatie |
Te ver gaan met uitgaan Girl-Lara | 12 | 07-07-2010 14:26 | |
Seksualiteit |
Te ver vanacht Girl-Lara | 6 | 03-07-2010 09:18 | |
Seksualiteit |