Hey,
Ik en mijn vrienden zijn allemaal 15 jaar en zitten in het 4de van het VMBO.
we houden van een biertje en wanneer een van ons alleen thuis is gaan we daar mooi zitten en drinken.
dit weekend was ik vanaf vrijdag middag tot zondag avond alleen thuis en omdat m'n ouders weten dat ik drink en dat ik ook wel vrienden ging uitnodigen hadden ze al het alcohol meegenomen.
zaterdag kwamen ze rond 4-5 uur bij mij thuis, en ik had lachgas en eten geregeld en hun alcohol (2 biertenders, 20 flesjes flugel, genoeg pasoa voor 20 redelijke shots, 500ml likeur).
we begonnen met het drinken van energy en af en toe een biertje terwijl we om de zoveel tijd een ballon lachgas namen, na een flesje flugel en 4 shots pasoa kwam de stemming er al redelijk in en bij het nemen van lachgas ging je al echt trippen, we dronken verder en verder, bla bla bla... de flugel, pasoa, het likeur en 1 biertender waren op en toen ik 2 patronen lachgas in 1 ballon deed en dat nam voelde het alsof ik in een andere wereld leefde, achteraf gezien was ik bijna 15 minuten van de wereld
we waren echt dronken en lopen was toen onmogelijk, 2 van ons 5en moesten kotsen (ik niet) maar ik was gwn levenloos...
na een tijdje was iedereen al nuchter, terwijl ik nog zo'n 2-3 uur dronken bleef.
om eerlijk te zijn was het een geweldige avond/nacht mede dankzij het lachgas wat relatief nieuw was voor ons, alleen ik vraag me af of we niet te ver zijn gegaan?
we zijn immers maar 15 terwijl we allemaal dronken zijn gegaan.
sorry voor de slechte zinopbouw (dag daarna met kater) maar hopelijk begrijpen jullie het.
Bedankt voor het lezen

en geef je mening A.U.B