![]() |
Championship Manager 3, waar verkrijgbaar???
hallo mensen,
Wie weet waar ik aan Championship Manager 3 kan komen??? Deze is uitgebracht in 1999. Ik heb al op diverse sites gekeken, maar geen resultaat! En op bol.com is het niet leverbaar (n) groeten, Pier |
Niemand????
|
Probeer de gemiddelde Free Record Shop eens...
|
Daar heb ik al wel gekeken, maar niks gevonden. Op de site Van Free Record Shop staat ie ook niet. Het spel is ook al 5 jaar oud.
|
waarom 3 echt, koop dan championshitmanager 5 ofzo
|
Of als je dan perse een CM wil hebben met de engine van CM3 neem dan CM01/02 :)
|
|
Citaat:
|
Citaat:
fm 5 wel |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ha Ole :eek: :rolleyes: :eek: :rolleyes: |
Citaat:
Pier?!! :eek: Jij ook hier? (ik zal je topic verder niet onderspammen... (y) ) |
Ik heb lang met een illegaal cd'tje gespeeld, maar uiteindelijk ben ik 'm bij het Kruidvat tegengekomen voor een paar euro. Door Sold Out Software opnieuw uitgebracht, misschien kun je daar iets mee.
|
Ik zoek trouwens een originele versie van Championship Manager 97/98, om mijn verzameling compleet te krijgen. Iemand..?
|
Tsja, een kopietje van de originele cd heb ik hier al.. maar ik wil 'm zo graag origineel :)
CM3 is trouwens nog geen abandonware, voor zover ik weet. |
Citaat:
Ik heb zelf ook een abandonware site en hoewel veel sites het gedogen, is het weldegelijk illegaal. Ik heb hier ooit een discussie over gehad met een aantal FB's hier, maar op een gegeven moment reageerden zij niet meer en dus hebben we die discussie nooit kunnen afmaken. Tot die tijd zal abandonware wel niet gedoogd worden hier, dus ik raad je aan gewoon je link weg te halen, scheelt weer gezeik met de FB's... En btw, noem het alsjeblieft geen abandonwarez :( |
Kan copyright überhaupt verlopen?
|
Citaat:
|
Oh, dat wist ik niet. Interessant. Gelukkig zijn de Vaughans nog lang niet dood, dus het duurt nog wel even voor CM legaal gedownload kan worden ;)
|
Ik heb hem liggen geloof ik (moet ik wel even zoeken). De originele vresie. Zitten wel wat krasjes op, maar hij werkte nog wel de laatste keer dat ik hem geinstalleerd had (3 maanden terug ongeveer). Ik zal eens zoeken.
|
Citaat:
Dat is tenminste wat Lucas Entertainment (of was het Lucas Arts ? ) me ooit heeft uitgelegd toen ze mijn site hadden bezocht :P Correct me if I'm wrong... |
Citaat:
Grote kans dat bijvoorbeeld FIFA IS 94 inmiddels ook al vrijgegeven is, maar dat weet ik niet zeker. |
Citaat:
|
Ik heb mijn post verwijderd -> hier het hele verhaal voor de geinteresseerden over abandoneware(z) enzo
http://en.wikipedia.org/wiki/Abandonware |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:17. |