![]() |
[Linux] MSN client die de spelletjes ondersteunt
weet iemand welke MSN client voor Linux de MSN spelletjes ondersteunt? (en dan met name mijnenveger) :)
|
Denk niet dat er een is die dat kan.
|
lijkt me idd een onbegonnen werk
MS kennende, maken ze 'games' die werken met geinstalleerde libraries, die je dus in Linux zou moeten inbakken cq. emuleren. maar je zou natuurlijk 'ns kunnen rondsneupen op Linux-MSN-Mess. clients, vooral bij de fora. Zijn meestal die dezelfde vraag hebben :) |
Die spelletjes werken met ActiveX controls, lijkt mij ook onbegonnen werk ;)
|
ik dacht dat het flash spelletjes waren :| maargoed waarom is het onbegonnen werk? het gaat me eigenlijk alleen om mijnveger.. dus dat zou toch gewoon ingebouwd kunnen worden zonder de windows versie precies te porten? ik zie het probleem niet
|
dan lijk me dit toch wat gemakkelijker
|
Citaat:
|
bij aMsn hadden ze de optie in de poll staan om voor een volgende release mogelijk meegenomen te worden... maar ze gaan eerst andere dingen inbouwen geloof ik.
|
Dan zou je dus toch nog ff geduld moeten hebben.. :P
|
Citaat:
wat naar je linuxpc komt is gewoon data, of die data nou berekend en samengesteld is door windows linux of welk ander os dat boeit niet. |
Citaat:
euuh, you're completely missing my point ik heb nooit beweerd dat het uitmaakt of de 'andere' OS nou linux/windows is, want daar heb je gelijk in, dat dat geen fuck uitmaakt. maar waar ik op doelde, is dat de games gebruik maken van bepaalde libraries, die in Windows zijn ingebakken en je dus zou moeten emuleren (of op een andere manier bruikbaar maken) om op een linux-bak dat spelletje te spelen |
Citaat:
ik zeg dus dat je die spellen zelf zal moeten herschrijven gewoon voor een of andere open-source linux msn maar dat klopt wat je zegt alleen zal je dan ook de normale MSN-messenger moeten draaien. (heb geen idee of dit zal werken onder 'wine', het is te prberen natuurlijk) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:37. |