Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-11-2004, 16:44
McMotion
McMotion is offline
weet iemand welke MSN client voor Linux de MSN spelletjes ondersteunt? (en dan met name mijnenveger)
Oud 29-11-2004, 17:19
Manuzhai
Manuzhai is offline
Denk niet dat er een is die dat kan.
Oud 29-11-2004, 18:26
dafelix
dafelix is offline
lijkt me idd een onbegonnen werk

MS kennende, maken ze 'games' die werken met geinstalleerde libraries, die je dus in Linux zou moeten inbakken cq. emuleren.

maar je zou natuurlijk 'ns kunnen rondsneupen op Linux-MSN-Mess. clients, vooral bij de fora. Zijn meestal die dezelfde vraag hebben
Oud 29-11-2004, 18:32
M@rco
M@rco is offline
Die spelletjes werken met ActiveX controls, lijkt mij ook onbegonnen werk
Oud 29-11-2004, 20:39
McMotion
McMotion is offline
ik dacht dat het flash spelletjes waren maargoed waarom is het onbegonnen werk? het gaat me eigenlijk alleen om mijnveger.. dus dat zou toch gewoon ingebouwd kunnen worden zonder de windows versie precies te porten? ik zie het probleem niet
Oud 30-11-2004, 15:05
dafelix
dafelix is offline
dan lijk me dit toch wat gemakkelijker
Oud 30-11-2004, 22:14
McMotion
McMotion is offline
Citaat:
dafelix schreef op 30-11-2004 @ 16:05 :
dan lijk me dit toch wat gemakkelijker
euhm ja dat is een single player windows mijnveger kloon als ik dat wil neem ik wel gnome mines, 'k heb het een beetje gehad met KDE
Oud 02-12-2004, 16:34
zazzie
zazzie is offline
bij aMsn hadden ze de optie in de poll staan om voor een volgende release mogelijk meegenomen te worden... maar ze gaan eerst andere dingen inbouwen geloof ik.
Oud 11-12-2004, 18:53
DragonFlame
DragonFlame is offline
Dan zou je dus toch nog ff geduld moeten hebben..
Met citaat reageren
Oud 11-12-2004, 18:58
Verwijderd
Citaat:
dafelix schreef op 29-11-2004 @ 19:26 :
lijkt me idd een onbegonnen werk

MS kennende, maken ze 'games' die werken met geinstalleerde libraries, die je dus in Linux zou moeten inbakken cq. emuleren.

maar je zou natuurlijk 'ns kunnen rondsneupen op Linux-MSN-Mess. clients, vooral bij de fora. Zijn meestal die dezelfde vraag hebben
dat is leuk voor de games aan de kant waar je windows draait maar dat maakt geen fuck uit aan je linuxkant, 'enige' wat je moet doen is de game herbouwen.
wat naar je linuxpc komt is gewoon data, of die data nou berekend en samengesteld is door windows linux of welk ander os dat boeit niet.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2004, 23:07
dafelix
dafelix is offline
Citaat:
fosje schreef op 11-12-2004 @ 19:58 :
dat is leuk voor de games aan de kant waar je windows draait maar dat maakt geen fuck uit aan je linuxkant, 'enige' wat je moet doen is de game herbouwen.
wat naar je linuxpc komt is gewoon data, of die data nou berekend en samengesteld is door windows linux of welk ander os dat boeit niet.

euuh, you're completely missing my point

ik heb nooit beweerd dat het uitmaakt of de 'andere' OS nou linux/windows is, want daar heb je gelijk in, dat dat geen fuck uitmaakt.

maar waar ik op doelde, is dat de games gebruik maken van bepaalde libraries, die in Windows zijn ingebakken en je dus zou moeten emuleren (of op een andere manier bruikbaar maken) om op een linux-bak dat spelletje te spelen
Oud 12-12-2004, 12:56
Verwijderd
Citaat:
dafelix schreef op 12-12-2004 @ 00:07 :
euuh, you're completely missing my point
.....
jij dus ook bij mij
ik zeg dus dat je die spellen zelf zal moeten herschrijven gewoon voor een of andere open-source linux msn

maar dat klopt wat je zegt alleen zal je dan ook de normale MSN-messenger moeten draaien. (heb geen idee of dit zal werken onder 'wine', het is te prberen natuurlijk)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten