![]() |
(GEZ) Graffiti
Hallo,
Ik woon inmiddels al een paar maanden op mezelf maar zoek nog wat mooie kunst om aan mijn saaie muren te hangen. Heeft iemand enig idee waar ik misschien een schilderij kan kopen of bestellen die gemaakt is met graffiti ?? Misschien kun je zelf erg goed spuiten, dan mag je me pm'en en wie weet komen we tot een afspraak.. Dank je, Aansteker |
als je ergens in de buurt van den bosch woont moet je as zaterdag naar de HIJS-winter jam komen, allemaal spuiters die vast wel iets voor je willen maken.
zie voor meer info www.hiphopinjesmoel.com/forum |
je kan ook kijken bij een legale piece ofzo, daar staan soms telefoonnummers bij voor als je ook iets wil laten maken.. bij ons in enschede iig wel :) en bij een skatebaan vlabij mijn huis staat zowiezo een nummer.. ik kan het wel ff voor je opschrijven ofzo :) als je wil :) en als je niet te ver weg woont :)
|
Citaat:
|
Citaat:
:) |
Citaat:
Iig, dank je :) |
Citaat:
|
In A'dam weet ik wel een winkel waar je schilderijen zou kunnen kopen... als je meer info wilt moet je me maar ff pm-en
|
Bobski, op dit Forum, is ook een goeie grafiti artist. PM hem ook, zou ik zeggen :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:59. |