Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Vraag & Aanbod

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-11-2004, 15:12
aansteker
aansteker is offline
Hallo,

Ik woon inmiddels al een paar maanden op mezelf maar zoek nog wat mooie kunst om aan mijn saaie muren te hangen.

Heeft iemand enig idee waar ik misschien een schilderij kan kopen of bestellen die gemaakt is met graffiti ??

Misschien kun je zelf erg goed spuiten, dan mag je me pm'en en wie weet komen we tot een afspraak..

Dank je,

Aansteker
Advertentie
Oud 30-11-2004, 16:38
Dr HenDre
Dr HenDre is offline
als je ergens in de buurt van den bosch woont moet je as zaterdag naar de HIJS-winter jam komen, allemaal spuiters die vast wel iets voor je willen maken.
zie voor meer info www.hiphopinjesmoel.com/forum
Oud 01-12-2004, 14:04
mcflem
mcflem is offline
je kan ook kijken bij een legale piece ofzo, daar staan soms telefoonnummers bij voor als je ook iets wil laten maken.. bij ons in enschede iig wel en bij een skatebaan vlabij mijn huis staat zowiezo een nummer.. ik kan het wel ff voor je opschrijven ofzo als je wil en als je niet te ver weg woont
Oud 01-12-2004, 14:28
aansteker
aansteker is offline
Citaat:
mcflem schreef op 01-12-2004 @ 15:04 :
je kan ook kijken bij een legale piece ofzo, daar staan soms telefoonnummers bij voor als je ook iets wil laten maken.. bij ons in enschede iig wel en bij een skatebaan vlabij mijn huis staat zowiezo een nummer.. ik kan het wel ff voor je opschrijven ofzo als je wil en als je niet te ver weg woont
Aardig hor . Ik woon in de buurt van Rotterdam, dus ligt niet echt in de buurt. Maarja, als het voor jou maar kleine moeite is waarom niet .
Oud 01-12-2004, 14:32
RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
aansteker schreef op 30-11-2004 @ 16:12 :
Hallo,

Ik woon inmiddels al een paar maanden op mezelf maar zoek nog wat mooie kunst om aan mijn saaie muren te hangen.

Heeft iemand enig idee waar ik misschien een schilderij kan kopen of bestellen die gemaakt is met graffiti ??

Misschien kun je zelf erg goed spuiten, dan mag je me pm'en en wie weet komen we tot een afspraak..

Dank je,

Aansteker
ik ken wel iemand die een schilderij voor je wil maken. pm anders 'infamous' ff.
Oud 01-12-2004, 16:41
aansteker
aansteker is offline
Citaat:
RockaholiC schreef op 01-12-2004 @ 15:32 :
ik ken wel iemand die een schilderij voor je wil maken. pm anders 'infamous' ff.
Ja, maar ik wil dus wel wat moois Kan "Infamous" een beetje spuiten, of heb je misschien voorbeelden ??

Iig, dank je
Oud 01-12-2004, 21:49
RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
aansteker schreef op 01-12-2004 @ 17:41 :
Ja, maar ik wil dus wel wat moois Kan "Infamous" een beetje spuiten, of heb je misschien voorbeelden ??

Iig, dank je
ja dat begrijp ik ja en ik vind het mooi. ik heb zelf geen voorbeelden, dus again: vraag hem of hij je wat voorbeelden stuurt.
Oud 07-12-2004, 21:47
Sambal
Sambal is offline
In A'dam weet ik wel een winkel waar je schilderijen zou kunnen kopen... als je meer info wilt moet je me maar ff pm-en
Oud 08-12-2004, 15:11
WillKillForSex
WillKillForSex is offline
Bobski, op dit Forum, is ook een goeie grafiti artist. PM hem ook, zou ik zeggen

Regels voor berichten