![]() |
Ervaring met "tickets4u.nl" ?
i.v.m. betrouwbaarheid van deze instantie, 't doet wel enigszins professioneel aan (wat natuurlijk niets zegt), maar als ik dan toch een woekerprijs moet betalen dan wil ik ook wel zeker weten dat ik wat krijg :p Het gaat dus over kaartverkoop van concerten.
en ja dit hoort wellicht niet op muziek, maar hier is de kans waarschijnlijk wel het grootst (of minst klein) dat iemand ooit van deze 'service' gebruik heeft gemaakt. |
waarom koop je je kaartjes niet gewoon bij het postkantoor of via de ticketservice?
|
Nee.
|
De naam alleen al: dan vraag je toch al bijna om een oneervolle vermelding in het tros-programma 'Radar'.
|
toevallig heeft een vriend van me dit jaar z'n lowlands kaarten daar gekocht voor minder geld.
hij heeft de kaarten daar opgehaald bij een man, gewoon in een rijtjeshuis, in de zaanstad. het was 1 dag voor lowlands, en hij had nog een stuk of 40 kaarten liggen. nogal vaag dus. we hebben thuis zijn kaarten vergeleken met mijn kaarten, die ik gewoon bij het postkantoor heb gehaald. het was hetzelfde papier, alleen de print was anders. sommige lettertjes waren anders en de kwaliteit was ook slechter. waarschijnlijk nep dus, maar hij is er wel mee binnen gekomen. |
R35p3c72411, tickets4u.nl, een pot nat.
|
Citaat:
|
tja op zich zou ik het wel doen als mijn helden zouden optreden en het was uitverkocht.
maar als mijn helden zouden komen zou ik ervoor zorgen dat ik op tijd kaarten had. (y) |
Je hebt toch wel meer van dat soort sites? Zoals www.budgetticket.nl :)
Op Marktplaats kom je ook altijd van die sites tegen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar dit topic is niet bedoeld als voorzet voor een ethisch debat over zwarthandelaren, maar simpelweg als methode om mijn vraag te beantwoorden over de 'echtheid' van dergelijke kaartjes. Tot zover heb ik hier nog maar 1 nuttige reactie op gehad, hoezee! |
Als je graag naar het concert wil, dan zou ik het gewoon proberen, maar wel zelf de kaartjes ophalen en betalen als je ze in je handen hebt. Als het ticketservicekaarten zijn, dan zit er zo'n reflecterend dingetje op waar je aan kan zien of ie echt is. Als dat niet zo is, dan kan verder toch niemand controleren of ze echt zijn :P
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:)
als de kaarten er van een afstand goed uitzien, kom je gewoon binnen. ze gaan niet elke kaart nakijken met een vergrootglas. |
Citaat:
En ik hoop voor de TS dat ie dat dan ook wel ziet. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:01. |