![]() |
Wat vind jij?
Dit is gewoon een vraag:
Wat vind jij van meisjes of jongens die zich of heel sletterig gedragen of die met elke jongen het bed dus induiken?????????? |
Moeten ze zelf weten. Is mijn zaak niet.
|
sletterig :p
|
Citaat:
|
Ze moeten het helemaal zelf weten. Als zij er gelukkig van worden, tja, wie ben ik dan om ze tegen te houden?!
Maar stel dat zo'n jongen zou proberen mij te 'krijgen', dan zou ik er toch heel anders mee om gaan dan wanneer het een 'normale' jongen was. Wie zegt mij dat hij mij niet als weer een leuk nummertje ziet? Kortom, die mensen moeten zelf weten wat ze doen, maar ik denk niet dat ik daar iets mee zou willen krijgen. |
Citaat:
Maargoed, anyway; Wat vind ik van mensen die met iedereen in bed duiken? Euh, nou ik kan er weinig van zeggen. Ze doen maar lekker, zo lang ze mij erbuiten houden :) Wat er wel bij komt kijken is dat men ze heel snel als slet gaat zien. En het is dus niet goed voor je "imago". Maar je moet je dan ook niet echt iets van anderen aantrekken vind ik. |
K kan er ni tegen!! :mad:
Kvind zo'n meisjes écht zielig... Zo laag... Je vroeg mijn mening, ga dus ni beginnen 'zeiken' op mij he... :rolleyes: |
haha ik sluit me aan bij bovenstaande mening
|
moeten ze zelf weten, zolang ik er maar geen last van heb.
|
Wanhopig.. (n)
|
kvind dat iedereen voor zichzelf moet bepalen met wie hij of zij naar bed gaat maar zodra iemand misbruikt maakt van een ander vind ik het niet goed..maar ja dat is mijn mening ikzelf duik niet met iedereen t bed in...
|
Citaat:
|
Dat moeten ze zelf weten. Ik zou het waarschijnlijk ook niet eens erg vinden als ik één van die jongens was die op zo'n manier 'gebruikt' werd, als ze maar niet m'n gevoelens gaan spelen. Als er vooraf duidelijkheid over bestaat, zie ik er geen bezwaar in. :p
|
Heel goed, als ze tenminste nog geen 21 zijn: ze gaan dan namelijk geen vaste relatie aan.
|
Ze zoeken het maar uit -_o Ik vind het wel een beetje hard om ze sletten te noemen, bij de heren doen we dat nl veel minder snel, en dat is nogal onrechtvaardig... zij zijn stoer, wij een hoer... :S
|
Citaat:
jongens die elke week met een ander in bed liggen vind ik maar evenzeer hoeren, en ik vind 't allesbehalve stoer. *blue* |
Moeten ze toch gewoon zelf weten?? Maar ik zou er zelf doodeenvoudig geen zin in hebben; ik moet, om te kussen alleen al, tenminste aangetrokken zijn tot iemand (en dat gebeurt nie veel ghehe). Maar ik veroordeel er geen mensen op, sommige mensen willen zich gewoon amuseren zonder zich om veel gevolgen te bekommeren, en sommige mensen zijn gefrustreerd als ze een dagje geen seks hebben :p . Ik vinnet nogal leeg maja.
|
vieze slette!!!!
|
Zolang mijn vriendin het nie is, boeit het me nie zoveel.
Ja wel irri als het 1 van je vrienden is, maar ja trek je je na nummer 32 ook nie meer veel van aan. |
Mensen die zich zo gedragen vind ik flink zielig. Maar goed, ze doen het zelf, dus het is mijn probleem niet.
|
Citaat:
ikke vind persoonlijk dat iedereen over zijn/haar sex/liefdes leven zelf moet beslissen ... ieder heeft andere opvattingen en ideen daarover.... ik heb geen last van hun gedrag duz ik maak me er nie druk om .. :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Laten we ff naar mijn ex kijken, die ruim over de 50 meiden heeft gehad (voornamelijk voor zoenen), en ik, die niet over de twintig heenkom. Wie wordt er eerder slet genoemd? Ik dus (okee, met dank aan de roddels die hij ook nog es heeft rond lopen spreiden). |
Citaat:
|
Citaat:
|
Lekker laten gaan die meiden...zolanf ze maar niet aan mijn vriend zitten, dan sla ik ze neer
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:56. |