Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Wat vind jij? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=103468)

Jessica K. 24-05-2002 17:35

Wat vind jij?

Dit is gewoon een vraag:

Wat vind jij van meisjes of jongens die zich of heel sletterig gedragen of die met elke jongen het bed dus induiken??????????

marlies 24-05-2002 17:39

Moeten ze zelf weten. Is mijn zaak niet.

cha0s 24-05-2002 17:41

sletterig :p

Jessica K. 24-05-2002 17:42

Citaat:

cHa0s schreef:
Helemaal mee eens!

Amidala 24-05-2002 17:43

Ze moeten het helemaal zelf weten. Als zij er gelukkig van worden, tja, wie ben ik dan om ze tegen te houden?!
Maar stel dat zo'n jongen zou proberen mij te 'krijgen', dan zou ik er toch heel anders mee om gaan dan wanneer het een 'normale' jongen was.
Wie zegt mij dat hij mij niet als weer een leuk nummertje ziet?
Kortom, die mensen moeten zelf weten wat ze doen, maar ik denk niet dat ik daar iets mee zou willen krijgen.

~Dark Voice~ 24-05-2002 19:23

Citaat:

Jessica K. schreef:
Dit is gewoon een vraag:

Wat vind jij van meisjes of jongens die zich of heel sletterig gedragen of die met elke jongen het bed dus induiken??????????

Hiermee suggereer jij al dat iedereen "dat gedrag" sletterig vindt. Je moet in zo'n stelling niet je eigen mening verwerken.

Maargoed, anyway;

Wat vind ik van mensen die met iedereen in bed duiken? Euh, nou ik kan er weinig van zeggen. Ze doen maar lekker, zo lang ze mij erbuiten houden :)
Wat er wel bij komt kijken is dat men ze heel snel als slet gaat zien. En het is dus niet goed voor je "imago". Maar je moet je dan ook niet echt iets van anderen aantrekken vind ik.

-Meisje- 24-05-2002 19:33

K kan er ni tegen!! :mad:
Kvind zo'n meisjes écht zielig... Zo laag...
Je vroeg mijn mening, ga dus ni beginnen 'zeiken' op mij he... :rolleyes:

Elvis 24-05-2002 19:56

haha ik sluit me aan bij bovenstaande mening

highlight 24-05-2002 21:19

moeten ze zelf weten, zolang ik er maar geen last van heb.

! am mE 24-05-2002 21:22

Wanhopig.. (n)

MissBi@tch 24-05-2002 21:24

kvind dat iedereen voor zichzelf moet bepalen met wie hij of zij naar bed gaat maar zodra iemand misbruikt maakt van een ander vind ik het niet goed..maar ja dat is mijn mening ikzelf duik niet met iedereen t bed in...

Piccola 24-05-2002 22:10

Citaat:

cHa0s schreef:
:D (y)

nare man 24-05-2002 22:15

Dat moeten ze zelf weten. Ik zou het waarschijnlijk ook niet eens erg vinden als ik één van die jongens was die op zo'n manier 'gebruikt' werd, als ze maar niet m'n gevoelens gaan spelen. Als er vooraf duidelijkheid over bestaat, zie ik er geen bezwaar in. :p

de abt van sion 24-05-2002 22:31

Heel goed, als ze tenminste nog geen 21 zijn: ze gaan dan namelijk geen vaste relatie aan.

Freyja 24-05-2002 22:59

Ze zoeken het maar uit -_o Ik vind het wel een beetje hard om ze sletten te noemen, bij de heren doen we dat nl veel minder snel, en dat is nogal onrechtvaardig... zij zijn stoer, wij een hoer... :S

*blue angel* 25-05-2002 08:57

Citaat:

Morgan schreef:
Ze zoeken het maar uit -_o Ik vind het wel een beetje hard om ze sletten te noemen, bij de heren doen we dat nl veel minder snel, en dat is nogal onrechtvaardig... zij zijn stoer, wij een hoer... :S
als zelfs meisjes er al zo'n mening op na beginnen te houden gaat het serieus bergaf met de mensheid...
jongens die elke week met een ander in bed liggen vind ik maar evenzeer hoeren, en ik vind 't allesbehalve stoer.

*blue*

~Sjeherazade~ 25-05-2002 10:25

Moeten ze toch gewoon zelf weten?? Maar ik zou er zelf doodeenvoudig geen zin in hebben; ik moet, om te kussen alleen al, tenminste aangetrokken zijn tot iemand (en dat gebeurt nie veel ghehe). Maar ik veroordeel er geen mensen op, sommige mensen willen zich gewoon amuseren zonder zich om veel gevolgen te bekommeren, en sommige mensen zijn gefrustreerd als ze een dagje geen seks hebben :p . Ik vinnet nogal leeg maja.

Squall 25-05-2002 10:47

vieze slette!!!!

Tox 25-05-2002 10:57

Zolang mijn vriendin het nie is, boeit het me nie zoveel.

Ja wel irri als het 1 van je vrienden is, maar ja trek je je na nummer 32 ook nie meer veel van aan.

sunnevot 25-05-2002 12:09

Mensen die zich zo gedragen vind ik flink zielig. Maar goed, ze doen het zelf, dus het is mijn probleem niet.

MORTICIA 25-05-2002 12:47

Citaat:

Jessica K. schreef:
Dit is gewoon een vraag:

hoe kunnen jongens zich sletterig gedragen :confused: .....

ikke vind persoonlijk dat iedereen over zijn/haar sex/liefdes leven zelf moet beslissen ...
ieder heeft andere opvattingen en ideen daarover....
ik heb geen last van hun gedrag duz ik maak me er nie druk om .. :D

Didowoman 25-05-2002 13:30

Citaat:

Jessica K. schreef:
Dit is gewoon een vraag:

nou ik vind meisjes die zich daar goed bij voelen behoorlijk zielig. Maar ik snap nog minder dat jongens met zulke domme grieten het bed in willen duiken. Je wil toch geen meid die al door 1000 anderen is berijd?!

~Dark Voice~ 25-05-2002 13:58

Citaat:

MORTICIA schreef:

hoe kunnen jongens zich sletterig gedragen :confused: .....

Ben je nou echt zo dom? Of doe je maar alsof?

*Legolas* 25-05-2002 14:12

Citaat:

-Meisje- schreef:
K kan er ni tegen!! :mad:
Kvind zo'n meisjes écht zielig... Zo laag...
Je vroeg mijn mening, ga dus ni beginnen 'zeiken' op mij he... :rolleyes:

:D

dreadje 25-05-2002 16:33

Citaat:

~Dark Voice~ schreef:

Ben je nou echt zo dom? Of doe je maar alsof?

Kun je nog botter zijn of doe je maar alsof? (btw..dit is MORTICIA)

Freyja 25-05-2002 16:38

Citaat:

*blue angel* schreef:

als zelfs meisjes er al zo'n mening op na beginnen te houden gaat het serieus bergaf met de mensheid...
jongens die elke week met een ander in bed liggen vind ik maar evenzeer hoeren, en ik vind 't allesbehalve stoer.

*blue*

Hahaha, ik bedoel niet dat ik ze zelf stoer vind, alleen dat over het algemeen ze wel als stoer beschouwd worden.

Laten we ff naar mijn ex kijken, die ruim over de 50 meiden heeft gehad (voornamelijk voor zoenen), en ik, die niet over de twintig heenkom. Wie wordt er eerder slet genoemd? Ik dus (okee, met dank aan de roddels die hij ook nog es heeft rond lopen spreiden).

~*InDo SHorTy*~ 25-05-2002 16:57

Citaat:

cHa0s schreef:
precies (y)

musc 26-05-2002 10:10

Citaat:

Squall schreef:
vieze slette!!!!
Final fantasy rulezzzz ,ma sletten vind ik toch wel hard want als je nadenkt in een relatie ben je met twee niet :confused:

AlmereGirl 26-05-2002 10:56

Lekker laten gaan die meiden...zolanf ze maar niet aan mijn vriend zitten, dan sla ik ze neer

Tox 26-05-2002 10:56

Citaat:

AlmereGirl schreef:
Lekker laten gaan die meiden...zolanf ze maar niet aan mijn vriend zitten, dan sla ik ze neer
:D

miss_virus 26-05-2002 10:57

Citaat:

Jessica K. schreef:
Dit is gewoon een vraag:

hoer achtig :rolleyes:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:56.