Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
jongens die elke week met een ander in bed liggen vind ik maar evenzeer hoeren, en ik vind 't allesbehalve stoer. *blue* |
![]() |
|
Moeten ze toch gewoon zelf weten?? Maar ik zou er zelf doodeenvoudig geen zin in hebben; ik moet, om te kussen alleen al, tenminste aangetrokken zijn tot iemand (en dat gebeurt nie veel ghehe). Maar ik veroordeel er geen mensen op, sommige mensen willen zich gewoon amuseren zonder zich om veel gevolgen te bekommeren, en sommige mensen zijn gefrustreerd als ze een dagje geen seks hebben
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ikke vind persoonlijk dat iedereen over zijn/haar sex/liefdes leven zelf moet beslissen ... ieder heeft andere opvattingen en ideen daarover.... ik heb geen last van hun gedrag duz ik maak me er nie druk om .. ![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Laten we ff naar mijn ex kijken, die ruim over de 50 meiden heeft gehad (voornamelijk voor zoenen), en ik, die niet over de twintig heenkom. Wie wordt er eerder slet genoemd? Ik dus (okee, met dank aan de roddels die hij ook nog es heeft rond lopen spreiden). |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat vind jij een raar idee? Verwijderd | 90 | 30-07-2014 23:25 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
10 jaar homohuwelijk: wat vind jij? Lisette | 45 | 15-05-2011 00:26 | |
De Kantine |
wat vind jij van 'kanker' als krachtterm Evil creature | 145 | 22-05-2006 15:11 | |
De Kantine |
Wat vind jij het leukste/belangrijkste aan dit forum? CoveredEyes | 35 | 23-09-2003 08:18 | |
Films, TV & Radio |
Jackass: wat vind jij ervan? AlopiA | 22 | 16-01-2003 17:07 | |
De Kantine |
Wat vind jij van de nicotine-lolly? Verwijderd | 7 | 01-05-2002 11:07 |