Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik zal zelf ook ffies reageren (om het naar bed gaan uit te stellen
![]() Ik vind het giga overzichtelijk en dat is gewoon erg prettig! Er zijn veel mensen die altijd goede replays geven op nogal serieuse onderwerpen en dat vind ik ook erg knap!Er zijn veel mensen lid van dit forum en dat vind ik ook leuk. Of het nou mensen zijn die hetzelfde leuk vinden als mij, maakt mij geen donder uit. Ik vind het leuk dat ik hier altijd terecht kan, als ik ff een vraag/probleem heb!
|
Ik vind het het leukste aan dit forum dat ik leeftijdsgenoten tegenkom waar je gezellig mee kan kletsen. Ik vind het leuk dat ik behalve de mensen om me heen zo toch in contact kom met anderen door heel Nederland (en Belgie)
|
![]() |
Ik heb de forumregels ook nog nooit gelezen hoor. Maar ik ben niet zo'n tiepje dat heel anders gaat reageren met anderen. Go with flow heet dat he?
Btw, ik kom hier omdat er lekker snel gepost wordt (kan ook een nadeel zijn hoor) en omdat er mensen zijn met dezelfde interesses, en dat sommige mensen net zo nutteloos bezig kunnen zijn als ik. ![]()
||
Citaat:
![]() Met welke mensen ik dan serieuze gesprekken voer of onzingesprekken, dat zie je vanzelf als je ze wat beter leert kennen ![]()
|
|