![]() |
Waar verstop/bewaar jij je wiet?
Kom ik na een zeer gezellig weekend met veel te veel wiet thuis, moet ik zwaar gaan denken over een verstopplek!
Mn ouders weten dat ik blow, maar als ze het vinden gaat het de vuilnisbak in of in het ergste geval het riool! Tevens is het leuk te weten hoe vindingrijk jullie allen hierin zijn.. Brand los.... :D |
Ik weet niet of ze in je tas kijken maar als ze dat niet doen kun je een wietdoosje kopen, dat houdt namelijk de geur tegen.
In je klerenkast onder een plank o.i.d. plakken met plakband. (Zorg wel dat je het HEEL goed vastplakt!!!). Neem een hele ouwe boek die je nooit meer leest enzow, moet wel een harde kaft hebben, Snij een groot gat in de bladzijden in dat boek. Wel moeten alle randen gaaf blijven!!! En dan doe je je wiet er in! :) 's nachts onder je kussen en voor de rust kun je ook proberen dat je altijd je wiet op zak hebt. Ik neem aan dat je ouders je niet fouilleren!! :) Succes!!! ;) |
Ik hoef het gelukkig niet te bewaren, m'n ouders weten dat ik blow. :rolleyes:
|
in een la in mijn bureau op mijn kamer.
|
Citaat:
|
hmm op een vrij stomme plek eigenlijk, in mn zonnebrildoosje
|
In mn portemonnee naast mn longvloei en mn tipjesblok.. :)
En als 15 jarige moest ik mn wiet verstoppen als ik het meenam naar school (anders valt ut zo op als je geld pakt enzo) dus dan had ik mn zakje in een doosje frisk zitten :D En joints die ik al gevouwd heb en die meegaan op reis douw ik in een casettedoosje zodat ie niet breekt.. |
Citaat:
|
'K hoefde 't niet te verstoppen, want ik mocht blowen..
Maar voorheen bewaarde ik t gewoon op zak ergens. |
ik doe het zakkie wiet tussen mijn sjek...het pakje sjek doe ik in een envelop en die gooi ik tussen mijn wierookdoosjes ;)
|
ik had mn wiet in een doosje liggen..heeft mn ma tussen mn spullen zitten snuffelen ( ze had al vermoedens dat ik blowde) toen heeft ze er een leeg zakje ( waar ze die vandaan heeft?) in gedaan gevuld met lavendel dingen..(ziet er uitals echte wiet....)
dus ik zag dat en zag opeens 2 zakjes...ma vet stom vanmn ma heb nog nix gezegd..zij ook niet.. |
momenteel ligt het recht voor m'n neus.. op het bureau
|
kep een gereedschapskist onder mijn bed...
|
Kep zon doos met flyers diek door de jaren heen verzameld heb..
Onderop zon mooie pijp en 2 grammetjes :D |
Citaat:
|
Wiet doe ik meestal eerst een zo'n doosje waar een fotorolletje inzat. Die zijn volgens mij luchtdicht (dus ook geurdicht). Ik heb eigenlijk altijd al m'n wietspullen (pijpjes enz.) in m'n bureaula met een paar boeken er boven op. Wat ook wel een goede plek is voor je wiet is een deo. Neem zo'n rollerdeo draai de deo eruit. stop je wiet erin en draai de deo er weer terug in.
|
Hoe Robbo zijn wied verstopt:
in me portomonee (de inhoud is hier en daar wat persoonlijk, bij iedereen, ofwel daar verwachten ze geen wiet in me pjuter, altijd handig, heb een van de zijplaten altijd lis zitten (geen schroefjes, ben ik kwijt, maar dat weten me ouwwers niet) ook handige plek voor sterke drank overigens :)) in de casettespeler van me ghettoblaster, 't batterijvak van zo'n ding lijkt me ook geschikt :D ook leuk als je veel gehaald heb paar extra zakjes vragen, en bijvoorbeeld 5 gram in 10 zakjes op verschillende plekken leggen, vinden ze der een denken ze "bingow" en heb je der nog 9 over, gegarandeerd succes als ze je kamer doorzoeken heb 't ook tijdenlag in me sokken gehad, weet niet waarom *kijkt kamer rond* neeh verders heb ik 't tot nu toe nergens veratopt... jah 1x in me klerenkast onder stapel truien, maar dat was niet zo'n succes :) gevouwen joints -> me sigarettenpakje in, probleem opgeliost :) |
Mijn eigen product gaat in een afsluitbare lade van mijn bureau...
sommige mensen kunnen niet van andermans spul afblijven... |
thuis ligt het op mijn bureau.. en als ik naar school ga zit het in mijn sigaren doosje...
|
Ik stop het in een leeg fotorolletje (hoesje)
Is lucht dicht ruikt niks, en kan makkelijk mee worden genomen! |
Kep zon mooie gerote afrikaanse schelp.
Heb ik ut een jaar of twee geleden toen mn ma de trap op kwam in geport, en VER. :) Sinsdien nooit meer eruit gekregen. :D |
als ik ergens heen moet waar mijn ouders bij zijn --> in mijn sok(weet
thuis -> op mijn kamer tussen de zooi (mijn ouders doen alleen bed en bank opmaken en zitten verder nergens aan) |
Citaat:
hahaha... das wel lullig of zonde ofzow :p |
nou nou een jongen die ik ken heeft op zijn kamer wel 200 vrachtwagens staan n in de middelste van de 7 rij heeft ie een vrachtwagen met een slot erop en daarin verstopt ie dat!!
Wie gaat er nou 200 vrachtwagens doorzoeken naar wiet?? |
nergens
|
Whaha.. kewel...
Kep vd zomer 1,5 grammetje meegenomen naar griekenland, waar ze een nogal streng drugsbeleid hebben. N doosjes wax heeft in de deksel altijd n kartonnetje dat aan de binnenkant vd deksel gekelmd zit. Daarachter zoekt ook niemand. Wel in mn toilettas, maar na drie gebruikte condooms zocht de douane niet verder! (y) |
Ik gebruik geen wiet, maar me snoepjes verstop ik altijd in me oude gameboy doosjes. Me moeder sjekt me kamer toch niet grondig dus hoef ik ut eigenlijk ook niet zo moeilijk te verstoppen. :)
|
ik in een lichteffect koffer met voering die eruit kan en hier heb ik een gat in gesneden.
en daar bewaar ik mijn wiet. of gewoon in me kluisje(maar daar vinden ze het makkelijker :( :( ) |
kgeloof dat je in osiris-schoenen een apart vakje hebt zitten voor dergelijke... bij mijn osirisjes in ieder geval niet maar heb het ook maar "gehoord" ook is dat batterijvak van je stereo of whatever erg handig ja :)
|
Citaat:
|
Citaat:
Naja... In die wekkerradio's, zit zo'n vakje voor batterijen ;). In je systeemkast in een apart bakje kan ook. En wat dacht je van in een uitgesneden boek... In de printer, achter de 'laadklep'. Niet dat ik blow, oh nee, nooit gedaan. Maar het zijn maar een paar tips van een creatieve geest :cool: :D . |
Onderin de asbak, want wiet is voor negers
|
gewoon in m'n portomonee
|
Citaat:
waar slaat dat op? |
portomonnee, smint doosje , axe deodorant roller
|
ik heb er een speciale tekendoos voor (allemaal plaatjes enzooi erop) daarin zit gewoon alles (sjeg, tipjes, alle soorten vloei, wiet, hasj, pijpje, blunt, enzo) ik heb die tekendoos ALTIJD bij me, in de schooltas of in de scooter ofzo. altijd handig voor "nood" gevallen :D
|
Ik heb mijn moeder gevraagd of ze een binnenzak wilde maken in mijn korte broek .... dat mijn geld en wiet veilig zijn op Lowlands ...misschien een id....ik hoef nix meer te verstoppen....maar da was wel leuker...spannender...ofzow :confused:
|
Op de keukentafel of in m'n kamer.
|
in de buddy van me scooter
|
Ik heb ook zon broek met van die zakken aan de zijkant...
In 1 ervan dus... :) |
kep pas een plek :D xal er wel een keer foto van make... zo gauw me pc in me kamer ut weer doet
maja, kep een hele oude speaker van wel euh 56.5 cm (net opgemeten) hoog en daar zitten zeg maar 3 speakertjes in... 2 kleine en 1 grote... ze zitte allemaal met schroefjes vast... nou heb ik standaard van die grote 2 schroefjes los... en wil ik iets kwijt, dan draai ik 2 scroefjes los... en tada :D een hele mooie stash plek :D daar liggen 3 waterpijpen (1 grote, sparkle, 2 kleine: colorfull en kelso (is kapot :( )) daar liggen ook nog 20 zaadjes, een pot (moe nog planten) een gewone kleine pijp (pelfje) en allemaal wiet zakjes :D ik maak wel x foto... |
als je al een joint heb gedraait moet je een balpen los maken alle shit eruit halen vulling enzo.
en dan je joint erin doen,moet wel een kleine zijn dan he. |
Citaat:
|
ik bewaar mijn wiet gewoon op me kamer net waar ik het laat vallen
gelukkig hoef ik nie zo stiekem te doen :) wel vet al die verstopplaatsen die ik hier hoor :D |
Citaat:
is een jointkoker niet makkelijker die kan je toch ook makkelijk overal verstoppen :confused: |
ja als je een hele kleine reefer hebt nog.
doe je m in pen valt helemaal niet op al leg je m gewoono op je buro ofzo tis maar n pen :D |
Ik heb het meestal op na een avondje.....
Maar anders zit het in een oud horloge doost (ijzer) in mijn broekzak. |
Citaat:
das het voordeel van op jezelf wonen :cool: :) |
op mijn bureau, ik verstop het niet ofzo
|
ten 1e gewoon zorge dat je auwe niet op je kamer komuh...
als dat niet nogelijk is dannnn.. pak je zown axe deo rol(EEN LEGUH), ding ruk je die bal er af en gooi je die shit er in vervolgens knal je die bal weer in dat gat!!!... is die goed of goed :) g |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:49. |