Advertentie | |
|
![]() |
|
Whaha.. kewel...
Kep vd zomer 1,5 grammetje meegenomen naar griekenland, waar ze een nogal streng drugsbeleid hebben. N doosjes wax heeft in de deksel altijd n kartonnetje dat aan de binnenkant vd deksel gekelmd zit. Daarachter zoekt ook niemand. Wel in mn toilettas, maar na drie gebruikte condooms zocht de douane niet verder! ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Naja... In die wekkerradio's, zit zo'n vakje voor batterijen ![]() Niet dat ik blow, oh nee, nooit gedaan. Maar het zijn maar een paar tips van een creatieve geest ![]() ![]() |
![]() |
|
ik heb er een speciale tekendoos voor (allemaal plaatjes enzooi erop) daarin zit gewoon alles (sjeg, tipjes, alle soorten vloei, wiet, hasj, pijpje, blunt, enzo) ik heb die tekendoos ALTIJD bij me, in de schooltas of in de scooter ofzo. altijd handig voor "nood" gevallen
![]()
|
Ik heb mijn moeder gevraagd of ze een binnenzak wilde maken in mijn korte broek .... dat mijn geld en wiet veilig zijn op Lowlands ...misschien een id....ik hoef nix meer te verstoppen....maar da was wel leuker...spannender...ofzow
![]()
|
Verwijderd
|
kep pas een plek
![]() maja, kep een hele oude speaker van wel euh 56.5 cm (net opgemeten) hoog en daar zitten zeg maar 3 speakertjes in... 2 kleine en 1 grote... ze zitte allemaal met schroefjes vast... nou heb ik standaard van die grote 2 schroefjes los... en wil ik iets kwijt, dan draai ik 2 scroefjes los... en tada ![]() ![]() daar liggen 3 waterpijpen (1 grote, sparkle, 2 kleine: colorfull en kelso (is kapot ![]() ![]() ik maak wel x foto... |
![]() |
|
![]() |
ik bewaar mijn wiet gewoon op me kamer net waar ik het laat vallen
gelukkig hoef ik nie zo stiekem te doen ![]() wel vet al die verstopplaatsen die ik hier hoor ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() is een jointkoker niet makkelijker die kan je toch ook makkelijk overal verstoppen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
das het voordeel van op jezelf wonen ![]() ![]() |
![]() |
|
|