![]() |
K3, ChipZ! enz. enz.
Wie vind het muziek?
Het lijkt me verstandig dit niet als muziek te zien. Je hebt muziek en kinderdeuntjes waarop te oude meiden iets inzingen. Niets zelfgeschreven- doen wat de producer vraagt. come on... serieus aangezien niemand echt leest nog even verduidelijkt: ik heb het over de 'muziek' niet over dat de doelgroep anders is Herformulering: Het is wel muziek- maar het zijn geen artiesten |
Kom je weer je debiliteit tentoonstellen?
K3 en Chips zijn beiden geniaal. Captain Hook. |
Iets met open deuren en intrappen.
|
wat mij betreft branden ze in de hel. lang.
|
VERDOMME
het is chipZ :nono: |
een schot voor open doel staat gelijk aan een embryo in het kwadraat (y)
|
Jimte, wat zeg je me nou!
Ik hou van Chipz, en tsjah. Toevallig heb ik ook een zwak voor K3. Ik kan er ook niks aan doen, maar ik word er gewoon vrolijk van :) |
ik heb het over de 'muziek' niet over dat de doelgroep anders is
|
Ik dig het duidelijk.
|
ochja. Daar zit natuurlijk ook weer verschil in.
Maar ik kan er op dansen, dus ik vind 't muziek. |
Het is muziek, klaar. Maar of het jouw smaak muziek is is een ander verhaal..
Ik vind Chipz persoonlijk wel wat hebben :D . |
Citaat:
is een vloer muziek? |
Citaat:
ot, als ik 5 was had ik t waarschijnlijk wel leuk gevonden |
Citaat:
|
Mensen die er nog aandacht aan besteden zijn wat mij betreft nog simpeler dan de lyrics van hun slechtste nummer.
|
Oh het is meneer "alles is kut muziek behalve dat waar ik naar luister" weer.
Get a life ! |
Achja 't voldoet aan de definitie van muziek... verder ook niets erbij :p
|
Tuurlijk is het muziek. Stoere jongen, ts!
|
Chipz is cool en Kevin is lekker!
K3 rulezzz! En ja ik ben al bijna 20 :) Maar er zit nog een kind in mij verscholen ergens :D |
Een 'kijk mij interessant en cool en apart zijn' puber is denk ik een betere omschrijving.
|
Geniale muziek, al die critici weten gewoon niet door die bovenste laag heen te prikken.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
muziek is muziek, of het nou gemaakt is of niet.. |
Citaat:
mister nr1 fan. |
onze stoere hardcore en metalmannen zijn gewoon strontjaloers op het succes van deze zeer getalenteerde muzikanten (Y)
|
k3 heerst :D zoete lowlands herrinneringen...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zeg je nu dat jij niet naar muziek luisterd waar je wel van houdt? Duh vind ik alles kut behalve waar ik naar luister, anders zou ik er wel naar luisteren. Maar ik sluit me er niet voor af, ik luister de muziek die ik kut vindt wel zo af en toe, om het vervolgens met een rede af te zeiken I'm on it |
Citaat:
inderdaad Misschien moet ik het anders formuleren- Het is wel muziek, maar het zijn geen artiesten |
het is geen muziek, puur gericht op geld verdienen
|
Mwah ik kan een groep nog wel muziek vinden ookal is het puur gericht op geld verdienen.... En ik vind dit ook best muziek, het is alleen niet mijn smaak maarja het is populair bij de kindjes dus waarom zou je het niet doen..
|
het is wel muziek, maar gericht op een heel andere doelgroep
de opbouw is ook heel anders en het is idd gericht op het zoveel mogelijk geld verdienen, maar dat is altijd al wel geweest |
Citaat:
verder is t op zn tijd nog best aan te horen |
Citaat:
K3 had ook de keuze om 'volwassen' muziek te maken, maar nee, niet omdat ze nou zo van kinderen houden. Met kindermuziek was meer te verdienen. |
Maar dan is het nogwel muziek. :|
|
Citaat:
Ben ik dan ook geen echte poepschepper? |
Citaat:
|
Jij komt elke keer met een toespraak als je nummers gaat afzeiken ja ?
|
Citaat:
billy talent is ook al kut |
Citaat:
|
Citaat:
en @ per piace: natuurlijk is dat schattige gemaakt. maar face it, ook het imago van een hele truie band is gemaakt. zelfs als een band geen imago heeft dan is dat bewust omdat het niet hebben van een imago erg stoer is |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Er is wel degelijk verschil tussen kinder voor kinderen en K3. -In kinderen voor kinderen zitten kinderen die denken er mee beroemd te gaan worden. Die denken/weten dat ze enigszins kunnen zingen, deelnemers zie je later weer terug. -De kinderen denken dat ze muziek maken- mede omdat ze jong zijn. De kinderen hebben geen idee van wat er omgaat in de industrie en wat ze doen. K3 weet het, en gaat ermee door. K3 en chipz! lichten mensen op. -kinderen voor kinderen is er om kinderen een droom in vervulling te laten gaan. K3 is er om geld te verdienen. en volgens mij zien ze zichzelf wel als muzikanten... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:49. |