Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
is een vloer muziek?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ot, als ik 5 was had ik t waarschijnlijk wel leuk gevonden |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() muziek is muziek, of het nou gemaakt is of niet.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
mister nr1 fan. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Zeg je nu dat jij niet naar muziek luisterd waar je wel van houdt? Duh vind ik alles kut behalve waar ik naar luister, anders zou ik er wel naar luisteren. Maar ik sluit me er niet voor af, ik luister de muziek die ik kut vindt wel zo af en toe, om het vervolgens met een rede af te zeiken I'm on it
Laatst gewijzigd op 08-12-2004 om 07:49. |
![]() |
||
Citaat:
inderdaad Misschien moet ik het anders formuleren- Het is wel muziek, maar het zijn geen artiesten
||
Citaat:
verder is t op zn tijd nog best aan te horen
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() K3 had ook de keuze om 'volwassen' muziek te maken, maar nee, niet omdat ze nou zo van kinderen houden. Met kindermuziek was meer te verdienen. |
![]() |
||
Citaat:
Ben ik dan ook geen echte poepschepper?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
billy talent is ook al kut |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
en @ per piace: natuurlijk is dat schattige gemaakt. maar face it, ook het imago van een hele truie band is gemaakt. zelfs als een band geen imago heeft dan is dat bewust omdat het niet hebben van een imago erg stoer is
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Er is wel degelijk verschil tussen kinder voor kinderen en K3. -In kinderen voor kinderen zitten kinderen die denken er mee beroemd te gaan worden. Die denken/weten dat ze enigszins kunnen zingen, deelnemers zie je later weer terug. -De kinderen denken dat ze muziek maken- mede omdat ze jong zijn. De kinderen hebben geen idee van wat er omgaat in de industrie en wat ze doen. K3 weet het, en gaat ermee door. K3 en chipz! lichten mensen op. -kinderen voor kinderen is er om kinderen een droom in vervulling te laten gaan. K3 is er om geld te verdienen. en volgens mij zien ze zichzelf wel als muzikanten...
|
![]() |
|
|