![]() |
y0! Waarmee heb jij je tijd verpest vandaag?
Ik heb vandaag geslapen, heel lang en ben daarna opgetsaan om zo brak te gaan werken (n)
|
Kom net pas uit bed en ga waarschijnlijk de hele dag nutteloos door het huis banjeren en tosti's eten.
|
Ik stond om half tien op en ik ga over een uur naar m'n werk, om daar tot kwart voor acht m'n tijd uit te zitten en uit m'n neus te brunchen.
|
opstaan, eten, douchen, aankleden en dat hele gedoe, tandarts, fietsen, rijles, eten, forum.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb net drie essays geschreven (lang leve de googleskills) en een boswandeling gemaakt. En verder heb ik geen plannen voor vandaag, (y).
Henk Mul ! |
ik zit nu op school , we hebben informatica!
|
hoi ik stond vanochtend vroeg op want ik wilde een keer op tijd op school komen,en toen zat ik in de trein en viel ik met muziek op in slaap,meestal als ik in slaap val word ik op tijd wakker (gemaakt).
maar vandaag voelde ik de trein stoppen en deed ik 1 oog open en in plaats va "breda" stond er "rotterdam centraal" op het blauwe bordje,toen was ik in een klap wakker en aangezien ik school toch niet meer kon haen heb ik maar een broodje gegeten in rotterdam en ben ik wer naar huis getreind,verder moet ik vandaag huiswerk maken en blll |
Citaat:
|
Ik heb net uit verveling southpark poppetjes op een HMI geprogrammeerd en een flesje Evian gehaald. En zometeen ga ik mijn aibo inpakken en naar huis :)
|
Citaat:
ik ben wakker geworden om kwart over 6 met het voornemen naar school te gaan en toen dacht ik ik ga wel een uur later om vervolgens om half 12 wakker te worden. nu zit ik thuis en moet ik dus zo naar utrecht maar ik heb geen zin. |
Citaat:
|
forummen :P
|
caunterstrijken.
|
School geweest maar een half dagje gelukkig , en toen ben ik naar mijn verzorgpony geweest en dat was erg leuk hoor :D
Nu ben ik dus voor het eerst aan het forummen en ga zo lekker pizza de magnetron in gooien |
opstaan, school, uit de les gehaald worden omdat ik mn profielwerkstuk nog niet geregeld heb, bedreigd worden met het feit dat ik dan me eindexamen nieteens mag doen en ook nog eens een uur in de wacht wordt gezet zodat ik om 10 over 3 een fijn gesprek bij kan wonen... lees: preek.
en ja, heb veel andere dingen aan me hoofd ja... |
Mijn tijd echt verpest heb ik alleen gedaan door een vertraging van 1 uur en 45 minuten (n) (n) (n)
|
ik kwamer vandaag achter dat ik niet meer weet wat ik met mn nieuwe ov heb gedaan en nu kan ik hem nergens vinden :( :( goed bezig roxane
nu wil ik oprah kijken maar ikkan niet totdat ik die verdomme kutov heb gevonden |
ik kan niet wachten tot ik een ov heb :D
ik ben nu wat nrs van brian mcfadden aan het downlooien en zometteen moet ik ff naar de drogist om wat standaard dingetjes te kopen ;) |
Vanaf Den Bosch via Arnhem naar Tilburg gereisd. Nu internetten, daarna wat eten en presentatie van morgen voorbereiden.
|
Citaat:
|
nee , dat valt wel mee ;) maar zn liedjes zijn wel mooi!!
|
Hij zat toch in o-town ? Nja ik weet dat niet hoor , vin m gewoon wel lekker enzoo ;)
|
ik werd wakker, wat geinternet wat mensen gebeld
En toen kwam ik erachter dat het schaatsen voor school om 3 uu begon ipv om 5 uur, dus baal ik nu verschrikkelijk omdat ik er zin in had. En omdat ze nu weer gaan lopen zeiken op school |
ik kom er achter dat ik mn telefoon kwijt ben geraakt in het weekend, ik ben net een uur wakker, ik luister hey mercedes en ik heb honger
*typefoutje |
Te vroeg op, bevroren (koud buiten :)), naar school geweest, naar de stad, en zit nu achter de comp mijn tijd te verdoen :)
|
Ik werd laat wakker, achter de computer lopen kloten met een kut firewall :mad:
Daarna naar de stad met een vriendin en langs de mac, had liever de burger king alleen geen burger king in Bergen op zoom :nono: en nu zit ik achter de computer half bevroren kom net van buiten en ga zo Oprah kijken, tja ik ben een beetje lui ! |
School (n) .
|
Oprah (n)
|
vriendje naar station gebracht, naar huis gegaan omdat ik weer vanalles vergeten was, naar school gegaan, weer blaasontsteking gekregen terwijl het net over was dus weer naar huis gegaan en veel te veel lessen gemist, en nu ben ik al de hele middag bezig om de dokter te bereiken en het lukt niet :mad: rotdag.
|
School. (n)
*Verlangt naar vakantie* |
Citaat:
Maar ik stond vanmorgen vroeg op en toen kwam ik op 't station een oude vriend tegen en daarna nog een vriendin van me dus dat was leuk En toen ging ik naar huis en toen viel Sijtje van blijdschap van de trap af maar ze leeft nog. Toen ging ik naar school en bleek dat ik te laat was met inschrijven voor tentamens dus hee, die 75,- zijn welbesteed. Toen was ik dus best sip, maar toen smste mn vriendje dat ie vanavond langs komt. Nu ga ik naar de aldi en dan allemaal lekkere dingen kopen en vanavond alleen maar op de bank hangen. |
Ik was vandaag in de stad op zoek naar een 2e baantje.
Onderweg heb ik nog een wijduitlopende LEE broek gekocht, want 40% korting en heel even Lange Frans en Baas B gezien op de Grote markt. |
oh ik ga vanavond het groot nederlands dictee doen (y)
|
hm net naar school geweest en weeeet je: ik moet 27 januarieieieie optreden en ik moet GODVERDOMME ' the one' van die KUTshakira zingen! :eek: :nono: (n) wat een kutlied! ik wilde eerst all at sea van jamieieie cullum doen maar die wilde mijn docent niet die vieze klootviool GODVERDOMME. dus nu ben ik een beetje kwaad omdat die avond toch al bol zal staan met de clicheliedjes zoals don't speak en mad world getsiederrie godsamme arghhh.
maar nu luister ik naar hyakugojyuuichi van Lemon Demon aan het luisteren dus het gaat al wat beter, en straks naar zangles en dan WEL all at sea zingen GODDAMMIT |
Ik heb gewerkt en probeer zo bezig te gaan met shizzle van Freud voor een PO.
|
Citaat:
Ik heb me verslapen, de tandarts afgebeld omdat ik ziek was, toen op de bank gehangen met koffie en vruchtensapjes en sigaretten, toen boodschappen gedaan. Een nuttige dag. |
Citaat:
wedstrijdje doen? :p |
Het tandartsbezoek wist mijn dag nogal te verpesten... mijn eerste gaatje. :( Enn de rest van de dag lekker niets gedaan.
|
euh, vroeg opgestaan, 2 uur wiskunde, uurtje engels, uurtje scheikunde en een goed gesprek met mn mentor. Daarna nog even wat haardingen geshopt bij de H&M en toen weer terug naar huis en forummen.
|
Citaat:
|
Op school zitten :o .
|
ik heb examenweek dus was ik vrij
ik heb mn nieuw epileer apparaat uitgeprobeerd, en hij werkt niet eens goed :( toen ben ik maar wiskunde gaan leren wat acgteraf helemaal niet ging wasnt het is stof van 3 jaar geleden en ja dat ken ik niet meer, nu ff internetten en vanaaf weer verder leren |
en we moesten ook met de klas een liedje zingen en ik was verkouden en zei dat ik mezelf niet goed hoorde en toen begon een gemene lelijke KUTTROL MET D'R KUTHOOFD WAT OP EEN REETSPLEET LIJKT me na te doen AAAARGHHHH
ik heb best wel opgekropte frustraties, op zich |
Citaat:
|
school
|
kwart over 8 op school en dan blijkt dat de eerste 4 uur uitvallen, fijn.
in de stad rondgelopen met 2 klasgenoten en cds gekocht bij de media markt want alle winkels+kroegen waren uiteraard dicht. heb de hele dag op puntschoenen met hakken gelopen, voor het eerst aan, en nergens last van gehad dus dat is mooi. |
heb vandaag moeten studeren voor aardrijkskunde en anatomie :( Morgen examen, wish me luck (y)
|
Citaat:
same. |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:00. |