Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Wat voor relatie heb jij? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1045583)

suzieQ 17-12-2004 13:23

Wat voor relatie heb jij?

Heb jij een puur monogame relatie of een 'open' relatie?

Zelf vind ik een relatie hebben best ok, maar hoe verliefd ik ook ben, toch mis ik het zoenen en flirten met anderen dan wel.
Ik zou niet met anderen naar bed willen gaan, dat wil ik dan wel voor mijn vriendje houden. Want wat stelt zoenen nou eigenlijk voor? Zou graag willen weten hoe jullie hier over denken...

Dawntje 17-12-2004 13:27

Ik zou het niet zo'n heel goed idee vinden..

en dat is dan nog vrij subtiel uitgedrukt

Luna 17-12-2004 13:28

geen :)
zo open als het maar kan..

Thirsa 17-12-2004 13:32

Ik zelf heb een monogame relatie, heb er ook helemaal geen behoefte aan om met een ander te zoenen.

Ik zou het ook helemaal niet leuk vinden als mijn vriend ff met andere meiden zou gaan zoenen.. ik weet natuurlijk niet hoe jou vriend daarover denkt? Als hij er niets op tegen heeft en je kan er duidelijke afspraken over maken zie ik geen probleem. Maar ik kan best begrijpen dat hij daar niet zo blij mee zal zijn.

snoopy 17-12-2004 13:34

Wij hebben een erg monogame relatie.

En ik ben daar erg blij mee...

Thee Muts 17-12-2004 13:37

Ik heb een puur monogame relatie, en dat wil ik ook graag zo houden :) In de mate waarin ik nu van mijn vriend hou, zou ik geen open relatie aankunnen. Dan zou de relatie al heel snel over zijn.

Wat je zegt over dat missen van flirten en zoenen, nee, dat heb ik zelf niet. De enige met wie ik dat dan graag wil, is met mijn vriend. Oke, aandacht krijgen is altijd leuk natuurlijk, maar daar blijft het voor mij ook bij. Aan meer heb ik geen behoefte als ik een relatie heb. Ik ga dus ook niet uitgebreid op die aandacht in, het feit dat ik me er door gevleidt voel, vind ik genoeg :)

WolterB 17-12-2004 13:51

Geen relatie

En als ik een relatie heb, voel ik geen behoefte om met andere mensen te gaan flirten e.d., maar dat heb ik ook al als ik verliefd ben zonder een relatie :)

-bambi- 17-12-2004 14:09

Ik heb op dit moment geen relatie,
maar in de relaties die ik had heb ik nooit de behoefte gevoeld om met iemand anders te zoenen. Ik zou het ook niet trekken als mijn vriend dat zou doen.
Flirten, ach dat kan nog wel vind ik, aandacht is natuurlijk altijd leuk maar daar moet het wel bij blijven.

miro 17-12-2004 14:27

monogaam. Ik zou er anders niet tegenkunnen. Onschuldig flirten (heeeel onschuldig) kan wat mij betreft wel.

EZBlade_temp 17-12-2004 14:37

monogaam tot op het bot

Fog 17-12-2004 14:41

zolang we elkaar geen pijn doen en niet over onze eigen grenzen heen gaan is het best. ik zou het niet cool vinden als hij met een ander zou zoenen en andersom ook niet dus doen we dat niet.

TopDrop 17-12-2004 14:45

als je een relatie hebt en je wilt flirten met een ander zou ik het eerst maar uitmaken met je huidige relatie. of je nou 'onschuldig' flirt of niet, er komen altijd problemen van. en als je behoefte heb om te flirten terwijl je een relatie hebt, wat betekent die relatie dan nog??

ik heb trouwens geen relatie nu..

luchtballon 17-12-2004 15:20

Monogaam. Ik heb totaal geen behoefte aan met iemand anders zoenen. Aandacht vind ik voor even best leuk, maar wordt irritant als je doorkrijgt dat diegene je écht leuk vind.

hola 17-12-2004 15:25

monogaam... ik heb echt geen behoefte om met een ander te zoenen. ik vind het sowieso niet nodig iemand te zoenen waar ik niets voor voel. en als hij met een ander meent te moeten zoenen is het snel gedaan met onze relatie denk ik

ilse 17-12-2004 15:25

Citaat:

luchtballon schreef op 17-12-2004 @ 16:20 :
Monogaam. Ik heb totaal geen behoefte aan met iemand anders zoenen. Aandacht vind ik voor even best leuk, maar wordt irritant als je doorkrijgt dat diegene je écht leuk vind.
heb alleen geen relatie..

Daydream-ster 17-12-2004 15:31

Citaat:

-bambi- schreef op 17-12-2004 @ 15:09 :
Ik heb op dit moment geen relatie,
maar in de relaties die ik had heb ik nooit de behoefte gevoeld om met iemand anders te zoenen. Ik zou het ook niet trekken als mijn vriend dat zou doen.
Flirten, ach dat kan nog wel vind ik, aandacht is natuurlijk altijd leuk maar daar moet het wel bij blijven.

agree

Bloedpropje 17-12-2004 15:31

op het moment geen, maar open relaties vind ik kut

Mariekje* 17-12-2004 15:39

Citaat:

hola schreef op 17-12-2004 @ 16:25 :
monogaam... ik heb echt geen behoefte om met een ander te zoenen. ik vind het sowieso niet nodig iemand te zoenen waar ik niets voor voel. en als hij met een ander meent te moeten zoenen is het snel gedaan met onze relatie denk ik
denk ik? ik weet het zeker.

Mr.Oizo 17-12-2004 18:09

Citaat:

Luna schreef op 17-12-2004 @ 14:28 :
geen :)

Envy 17-12-2004 18:11

Monogaam, duh.
Zo'n open relatie is amper een relatie te noemen.

Blondfun 17-12-2004 18:23

monogaam

Arenda 17-12-2004 18:30

Monogaam :)

Yurgentje 17-12-2004 18:33

een open relatie:S:S wie dat bed8 heeft is dus egt nie goed wijs.... maarjah das dan mijn mening... je vriend(in) is tog de enige en belangrijkste persoon.... en dan daarnaast nog met andere zoene:S:s das gewoon vreemdgaan

Goeniegoegoe 17-12-2004 18:43

een knoopgatrelatie

Cytherea 17-12-2004 19:03

Monogaam, hoewel ik me soms niet kan inhouden met flirten.. maar daar blijft het dan wel bij natuurlijk. Meer op een manier van: 'ha.. je krijgt me lekker toch niet'

T!ne 17-12-2004 19:20

monogaam..
ik zou er kapot v zijn moest hij met een ander meisje zoenen

Horror Kitty 17-12-2004 19:49

nooit echt zo over gehad. hij heeft alleen gezegd dat ik vreemd mag gaan en ik heb ook zoiets van je doet maar. ik weet toch wel dat ik leuker en belangrijker ben en prioriteit heb. we zien elkaar niet zo vaak en gaan ons allebei wel eens te buiten aan verdovende middelen. combineer dat met puberhormonen en dan is monogamie toch vrijwel onmogelijk.
ik vind het allemaal wel best zolang ie als ie buiten de deur neukt het maar veilig doet en niet met andere meisjes gaat staan zoenen waar ik bij ben. ik hoef t niet te zien ofzo, als ik in de buurt ben eis ik ook wel alle aandacht.

Horror Kitty 17-12-2004 19:51

daar moet ik overigens wel bij zeggen dat ik, als ik toestemming krijg om vreemd te gaan er ineens minder behoefte aan heb omdat het bij mij een soort besef oproept dat als diegene me die vrijheid en dat vertrouwen gunt, dat ie toch wel echt van me houd.

Daantje_0705 17-12-2004 20:09

Ik heb een erg monogame relatie. Ik vind dat trouw bij een relatie hoort dus ik ben er heel tevreden mee. :)

Cosmopolitan 17-12-2004 20:29

Ik heb nu ook geen relatie, maar als ik er weer eentje zou krijgen, dan ZEKER geen open relatie. Dat brengt naar mijn mening alleen maar ellende met zich mee uiteindelijk. Daar ben ik ook gewoon veel te jalours voor eigenlijk :bloos: :p

*blue angel* 17-12-2004 20:33

Citaat:

Thee Muts schreef op 17-12-2004 @ 14:37 :
Ik heb een puur monogame relatie, en dat wil ik ook graag zo houden :) In de mate waarin ik nu van mijn vriend hou, zou ik geen open relatie aankunnen. Dan zou de relatie al heel snel over zijn.

Wat je zegt over dat missen van flirten en zoenen, nee, dat heb ik zelf niet. De enige met wie ik dat dan graag wil, is met mijn vriend. Oke, aandacht krijgen is altijd leuk natuurlijk, maar daar blijft het voor mij ook bij. Aan meer heb ik geen behoefte als ik een relatie heb. Ik ga dus ook niet uitgebreid op die aandacht in, het feit dat ik me er door gevleidt voel, vind ik genoeg :)

*agree*

*blue angel* 17-12-2004 20:35

Citaat:

Horror Kitty schreef op 17-12-2004 @ 20:49 :
nooit echt zo over gehad. hij heeft alleen gezegd dat ik vreemd mag gaan en ik heb ook zoiets van je doet maar. ik weet toch wel dat ik leuker en belangrijker ben en prioriteit heb. we zien elkaar niet zo vaak en gaan ons allebei wel eens te buiten aan verdovende middelen. combineer dat met puberhormonen en dan is monogamie toch vrijwel onmogelijk.
ik vind het allemaal wel best zolang ie als ie buiten de deur neukt het maar veilig doet en niet met andere meisjes gaat staan zoenen waar ik bij ben. ik hoef t niet te zien ofzo, als ik in de buurt ben eis ik ook wel alle aandacht.

:|

Sarah 17-12-2004 20:49

Een monogame, hoewel ik ooit toegezegd heb dat als Avril Lavigne initiatief zou nemen tot seks met hem, hij daar op in zou mogen gaan.
En bij mij stelt zoenen wel wat voor :)

Overigens flirt ik wel met anderen (wat iets anders is dan versieren). Maar dat is gewoon een manier van doen.

devilious 17-12-2004 20:54

Citaat:

Dawntje schreef op 17-12-2004 @ 14:27 :
Ik zou het niet zo'n heel goed idee vinden..

en dat is dan nog vrij subtiel uitgedrukt

(y)

Horror Kitty 17-12-2004 22:17

jah euh, dat jullie je er niets bij voor kunnen stellen betekent niet dat het gewoon goed kan gaan. kwestie van vertrouwen hebben. en lees mijn 2e post erbij.

Freyja 17-12-2004 22:22

Monogaam. Hoewel ik op zich niet zo heel veel achter zoenen zoek omdat ik zélf niet verliefd hoef te zijn om met iemand te zoenen, heb ik toch liever niet dat híj het doet. En hij niet dat ik het doe, dus tja.

Ik kan me ook voorstellen dat ik het ooit echt zou missen, het hele spel van versieren, maar nu heb ik daar nog geen last van.

*blue angel* 17-12-2004 22:25

Citaat:

Horror Kitty schreef op 17-12-2004 @ 23:17 :
jah euh, dat jullie je er niets bij voor kunnen stellen betekent niet dat het gewoon goed kan gaan. kwestie van vertrouwen hebben. en lees mijn 2e post erbij.
vertrouwen waarin?

Horror Kitty 17-12-2004 23:00

Citaat:

*blue angel* schreef op 17-12-2004 @ 23:25 :
vertrouwen waarin?
dat diegene er verantwoordelijk mee omgaat en het meteen zegt als ie meer voor iemand anders begint te voelen dan voor jou.

Fainne 17-12-2004 23:07

geen :(

maar ik wil een trouwe relatie

Warsocket 17-12-2004 23:10

Citaat:

Fainne schreef op 18-12-2004 @ 00:07 :
geen :(

maar ik wil een trouwe relatie

ach daar loop je vanzelf wel een keer tegenaan

ontopic:
ik: geen

wat voor 1 ik er wil: gewoon een leuke
en natuurlijk een meid die kan omgaan met een paar rare streken van mij

masterdj 19-12-2004 00:53

Citaat:

Thee Muts schreef op 17-12-2004 @ 14:37 :
Ik heb een puur monogame relatie, en dat wil ik ook graag zo houden :) In de mate waarin ik nu van mijn vriendIN hou, zou ik geen open relatie aankunnen. Dan zou de relatie al heel snel over zijn.

bracelance 19-12-2004 01:11

een niet bestaande relatie

blupp 19-12-2004 01:37

Ik ben zowiezo geen versierder ofzo en ik heb er ook nooit de behoefte aan gelukkig, dus mijn vriendin krijgt gewoon lekker alle aandacht en ik ga er vanuit dat dat van 2 kanten komt :cool:

RaoulDuke 19-12-2004 02:42

een narcistische

Surprise 19-12-2004 09:20

Citaat:

miro schreef op 17-12-2004 @ 15:27 :
monogaam. Ik zou er anders niet tegenkunnen. Onschuldig flirten (heeeel onschuldig) kan wat mij betreft wel.

Smartie 19-12-2004 09:32

monogaam...

Sparkle. 19-12-2004 09:53

We hebben het momenteel nog niet echt uitgesproken, hoewel het eigenlijk toch vrij duidelijk is...
Maar we (of ja ik) heb het vreemde idee, dat wanneer we het officieel maken, het erg snel misloopt. Met name omdat we dan ook "officieel samenwonen".

Het is dus nog een soort van open-relatie...
Maar geloof me, dat werkt ook echt voor geen meter, de een kwetst de ander er ernorm mee, wanneer hij/zij iets met een ander doet.
We hebben het geprobeerd om hierover eelijk te zijn tegenover elkaar, maar het doet echt pijn wanneer je "partner" iets derlijks opbiecht...
Dus we doen nu niets met anderen, hoewel, zoenen mag, en proberen dan niet kwaad te worden...

Jeetje, wat een logica... :rolleyes:

Sade 19-12-2004 10:07

Monogaam. Als hij met iemand anders flirt kan ik daar niet wakker van liggen, ik doe het zelf (onbewust) ook. Maar alles buiten flirten gaat me te ver. En zou hij of ik ook nooit doen trouwens.

Konstantine 19-12-2004 10:35

Citaat:

Horror Kitty schreef op 17-12-2004 @ 20:49 :

daar moet ik overigens wel bij zeggen dat ik, als ik toestemming krijg om vreemd te gaan er ineens minder behoefte aan heb omdat het bij mij een soort besef oproept dat als diegene me die vrijheid en dat vertrouwen gunt, dat ie toch wel echt van me houd.

<3

Oh en ik heb een seksrelatie.

Experiment 19-12-2004 11:18

Zoals TS zelf zegt: wat stelt zoenen eigenlijk voor? Nou, waarom zou je dan zomaar met iemand gaan zoenen waar je verder niets voor voelt?

Alles eromheen, wat je voor een persoon voelt e.d. maakt het toch pas echt leuk?

Ik ben dus voor monogame relatie, heb ook absoluut geen behoefte aan zomaar zoenen met een ander! Flirten moet kunnen, vind ik, als hij er niet bij is. Is toch vermakelijk bij een avondje uit, en ik weet zeker dat er niks zal gebeuren.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:55.