Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-12-2004, 13:23
suzieQ
suzieQ is offline
Heb jij een puur monogame relatie of een 'open' relatie?

Zelf vind ik een relatie hebben best ok, maar hoe verliefd ik ook ben, toch mis ik het zoenen en flirten met anderen dan wel.
Ik zou niet met anderen naar bed willen gaan, dat wil ik dan wel voor mijn vriendje houden. Want wat stelt zoenen nou eigenlijk voor? Zou graag willen weten hoe jullie hier over denken...
Oud 17-12-2004, 13:27
Dawntje
Dawntje is offline
Ik zou het niet zo'n heel goed idee vinden..

en dat is dan nog vrij subtiel uitgedrukt
Oud 17-12-2004, 13:28
Luna
Luna is offline
geen
zo open als het maar kan..
Oud 17-12-2004, 13:32
Thirsa
Thirsa is offline
Ik zelf heb een monogame relatie, heb er ook helemaal geen behoefte aan om met een ander te zoenen.

Ik zou het ook helemaal niet leuk vinden als mijn vriend ff met andere meiden zou gaan zoenen.. ik weet natuurlijk niet hoe jou vriend daarover denkt? Als hij er niets op tegen heeft en je kan er duidelijke afspraken over maken zie ik geen probleem. Maar ik kan best begrijpen dat hij daar niet zo blij mee zal zijn.
Met citaat reageren
Oud 17-12-2004, 13:34
snoopy
snoopy is offline
Wij hebben een erg monogame relatie.

En ik ben daar erg blij mee...
Oud 17-12-2004, 13:37
Thee Muts
Thee Muts is offline
Ik heb een puur monogame relatie, en dat wil ik ook graag zo houden In de mate waarin ik nu van mijn vriend hou, zou ik geen open relatie aankunnen. Dan zou de relatie al heel snel over zijn.

Wat je zegt over dat missen van flirten en zoenen, nee, dat heb ik zelf niet. De enige met wie ik dat dan graag wil, is met mijn vriend. Oke, aandacht krijgen is altijd leuk natuurlijk, maar daar blijft het voor mij ook bij. Aan meer heb ik geen behoefte als ik een relatie heb. Ik ga dus ook niet uitgebreid op die aandacht in, het feit dat ik me er door gevleidt voel, vind ik genoeg
Oud 17-12-2004, 13:51
WolterB
WolterB is offline
Geen relatie

En als ik een relatie heb, voel ik geen behoefte om met andere mensen te gaan flirten e.d., maar dat heb ik ook al als ik verliefd ben zonder een relatie
Oud 17-12-2004, 14:09
-bambi-
-bambi- is offline
Ik heb op dit moment geen relatie,
maar in de relaties die ik had heb ik nooit de behoefte gevoeld om met iemand anders te zoenen. Ik zou het ook niet trekken als mijn vriend dat zou doen.
Flirten, ach dat kan nog wel vind ik, aandacht is natuurlijk altijd leuk maar daar moet het wel bij blijven.
Met citaat reageren
Oud 17-12-2004, 14:27
miro
miro is offline
monogaam. Ik zou er anders niet tegenkunnen. Onschuldig flirten (heeeel onschuldig) kan wat mij betreft wel.
Met citaat reageren
Oud 17-12-2004, 14:37
Verwijderd
monogaam tot op het bot
Met citaat reageren
Oud 17-12-2004, 14:41
Fog
Fog is offline
zolang we elkaar geen pijn doen en niet over onze eigen grenzen heen gaan is het best. ik zou het niet cool vinden als hij met een ander zou zoenen en andersom ook niet dus doen we dat niet.
Oud 17-12-2004, 14:45
TopDrop
TopDrop is offline
als je een relatie hebt en je wilt flirten met een ander zou ik het eerst maar uitmaken met je huidige relatie. of je nou 'onschuldig' flirt of niet, er komen altijd problemen van. en als je behoefte heb om te flirten terwijl je een relatie hebt, wat betekent die relatie dan nog??

ik heb trouwens geen relatie nu..
Oud 17-12-2004, 15:20
luchtballon
luchtballon is offline
Monogaam. Ik heb totaal geen behoefte aan met iemand anders zoenen. Aandacht vind ik voor even best leuk, maar wordt irritant als je doorkrijgt dat diegene je écht leuk vind.
Oud 17-12-2004, 15:25
hola
hola is offline
monogaam... ik heb echt geen behoefte om met een ander te zoenen. ik vind het sowieso niet nodig iemand te zoenen waar ik niets voor voel. en als hij met een ander meent te moeten zoenen is het snel gedaan met onze relatie denk ik
Oud 17-12-2004, 15:25
ilse
ilse is offline
Citaat:
luchtballon schreef op 17-12-2004 @ 16:20 :
Monogaam. Ik heb totaal geen behoefte aan met iemand anders zoenen. Aandacht vind ik voor even best leuk, maar wordt irritant als je doorkrijgt dat diegene je écht leuk vind.
heb alleen geen relatie..

Laatst gewijzigd op 17-12-2004 om 15:39.
Met citaat reageren
Oud 17-12-2004, 15:31
Verwijderd
Citaat:
-bambi- schreef op 17-12-2004 @ 15:09 :
Ik heb op dit moment geen relatie,
maar in de relaties die ik had heb ik nooit de behoefte gevoeld om met iemand anders te zoenen. Ik zou het ook niet trekken als mijn vriend dat zou doen.
Flirten, ach dat kan nog wel vind ik, aandacht is natuurlijk altijd leuk maar daar moet het wel bij blijven.
agree
Met citaat reageren
Oud 17-12-2004, 15:31
Bloedpropje
Bloedpropje is offline
op het moment geen, maar open relaties vind ik kut
Met citaat reageren
Oud 17-12-2004, 15:39
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
hola schreef op 17-12-2004 @ 16:25 :
monogaam... ik heb echt geen behoefte om met een ander te zoenen. ik vind het sowieso niet nodig iemand te zoenen waar ik niets voor voel. en als hij met een ander meent te moeten zoenen is het snel gedaan met onze relatie denk ik
denk ik? ik weet het zeker.

Laatst gewijzigd op 17-12-2004 om 15:41.
Met citaat reageren
Oud 17-12-2004, 18:09
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Luna schreef op 17-12-2004 @ 14:28 :
geen
Oud 17-12-2004, 18:11
Envy
Envy is offline
Monogaam, duh.
Zo'n open relatie is amper een relatie te noemen.
Oud 17-12-2004, 18:23
Blondfun
Blondfun is offline
monogaam
Oud 17-12-2004, 18:30
Verwijderd
Monogaam
Met citaat reageren
Oud 17-12-2004, 18:33
Yurgentje
Yurgentje is offline
een open relatie wie dat bed8 heeft is dus egt nie goed wijs.... maarjah das dan mijn mening... je vriend(in) is tog de enige en belangrijkste persoon.... en dan daarnaast nog met andere zoene das gewoon vreemdgaan
Oud 17-12-2004, 18:43
Goeniegoegoe
Goeniegoegoe is offline
een knoopgatrelatie
Oud 17-12-2004, 19:03
Verwijderd
Monogaam, hoewel ik me soms niet kan inhouden met flirten.. maar daar blijft het dan wel bij natuurlijk. Meer op een manier van: 'ha.. je krijgt me lekker toch niet'
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-12-2004, 19:20
T!ne
T!ne is offline
monogaam..
ik zou er kapot v zijn moest hij met een ander meisje zoenen
Oud 17-12-2004, 19:49
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
nooit echt zo over gehad. hij heeft alleen gezegd dat ik vreemd mag gaan en ik heb ook zoiets van je doet maar. ik weet toch wel dat ik leuker en belangrijker ben en prioriteit heb. we zien elkaar niet zo vaak en gaan ons allebei wel eens te buiten aan verdovende middelen. combineer dat met puberhormonen en dan is monogamie toch vrijwel onmogelijk.
ik vind het allemaal wel best zolang ie als ie buiten de deur neukt het maar veilig doet en niet met andere meisjes gaat staan zoenen waar ik bij ben. ik hoef t niet te zien ofzo, als ik in de buurt ben eis ik ook wel alle aandacht.
Met citaat reageren
Oud 17-12-2004, 19:51
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
daar moet ik overigens wel bij zeggen dat ik, als ik toestemming krijg om vreemd te gaan er ineens minder behoefte aan heb omdat het bij mij een soort besef oproept dat als diegene me die vrijheid en dat vertrouwen gunt, dat ie toch wel echt van me houd.
Met citaat reageren
Oud 17-12-2004, 20:09
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb een erg monogame relatie. Ik vind dat trouw bij een relatie hoort dus ik ben er heel tevreden mee.
Oud 17-12-2004, 20:29
Cosmopolitan
Cosmopolitan is offline
Ik heb nu ook geen relatie, maar als ik er weer eentje zou krijgen, dan ZEKER geen open relatie. Dat brengt naar mijn mening alleen maar ellende met zich mee uiteindelijk. Daar ben ik ook gewoon veel te jalours voor eigenlijk
Oud 17-12-2004, 20:33
Verwijderd
Citaat:
Thee Muts schreef op 17-12-2004 @ 14:37 :
Ik heb een puur monogame relatie, en dat wil ik ook graag zo houden In de mate waarin ik nu van mijn vriend hou, zou ik geen open relatie aankunnen. Dan zou de relatie al heel snel over zijn.

Wat je zegt over dat missen van flirten en zoenen, nee, dat heb ik zelf niet. De enige met wie ik dat dan graag wil, is met mijn vriend. Oke, aandacht krijgen is altijd leuk natuurlijk, maar daar blijft het voor mij ook bij. Aan meer heb ik geen behoefte als ik een relatie heb. Ik ga dus ook niet uitgebreid op die aandacht in, het feit dat ik me er door gevleidt voel, vind ik genoeg
*agree*
Met citaat reageren
Oud 17-12-2004, 20:35
Verwijderd
Citaat:
Horror Kitty schreef op 17-12-2004 @ 20:49 :
nooit echt zo over gehad. hij heeft alleen gezegd dat ik vreemd mag gaan en ik heb ook zoiets van je doet maar. ik weet toch wel dat ik leuker en belangrijker ben en prioriteit heb. we zien elkaar niet zo vaak en gaan ons allebei wel eens te buiten aan verdovende middelen. combineer dat met puberhormonen en dan is monogamie toch vrijwel onmogelijk.
ik vind het allemaal wel best zolang ie als ie buiten de deur neukt het maar veilig doet en niet met andere meisjes gaat staan zoenen waar ik bij ben. ik hoef t niet te zien ofzo, als ik in de buurt ben eis ik ook wel alle aandacht.
Met citaat reageren
Oud 17-12-2004, 20:49
Verwijderd
Een monogame, hoewel ik ooit toegezegd heb dat als Avril Lavigne initiatief zou nemen tot seks met hem, hij daar op in zou mogen gaan.
En bij mij stelt zoenen wel wat voor

Overigens flirt ik wel met anderen (wat iets anders is dan versieren). Maar dat is gewoon een manier van doen.
Met citaat reageren
Oud 17-12-2004, 20:54
Verwijderd
Citaat:
Dawntje schreef op 17-12-2004 @ 14:27 :
Ik zou het niet zo'n heel goed idee vinden..

en dat is dan nog vrij subtiel uitgedrukt
Met citaat reageren
Oud 17-12-2004, 22:17
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
jah euh, dat jullie je er niets bij voor kunnen stellen betekent niet dat het gewoon goed kan gaan. kwestie van vertrouwen hebben. en lees mijn 2e post erbij.
Met citaat reageren
Oud 17-12-2004, 22:22
Verwijderd
Monogaam. Hoewel ik op zich niet zo heel veel achter zoenen zoek omdat ik zélf niet verliefd hoef te zijn om met iemand te zoenen, heb ik toch liever niet dat híj het doet. En hij niet dat ik het doe, dus tja.

Ik kan me ook voorstellen dat ik het ooit echt zou missen, het hele spel van versieren, maar nu heb ik daar nog geen last van.
Met citaat reageren
Oud 17-12-2004, 22:25
Verwijderd
Citaat:
Horror Kitty schreef op 17-12-2004 @ 23:17 :
jah euh, dat jullie je er niets bij voor kunnen stellen betekent niet dat het gewoon goed kan gaan. kwestie van vertrouwen hebben. en lees mijn 2e post erbij.
vertrouwen waarin?
Met citaat reageren
Oud 17-12-2004, 23:00
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Citaat:
*blue angel* schreef op 17-12-2004 @ 23:25 :
vertrouwen waarin?
dat diegene er verantwoordelijk mee omgaat en het meteen zegt als ie meer voor iemand anders begint te voelen dan voor jou.
Met citaat reageren
Oud 17-12-2004, 23:07
Fainne
Fainne is offline
geen

maar ik wil een trouwe relatie
Met citaat reageren
Oud 17-12-2004, 23:10
Warsocket
Warsocket is offline
Citaat:
Fainne schreef op 18-12-2004 @ 00:07 :
geen

maar ik wil een trouwe relatie
ach daar loop je vanzelf wel een keer tegenaan

ontopic:
ik: geen

wat voor 1 ik er wil: gewoon een leuke
en natuurlijk een meid die kan omgaan met een paar rare streken van mij
Oud 19-12-2004, 00:53
masterdj
masterdj is offline
Citaat:
Thee Muts schreef op 17-12-2004 @ 14:37 :
Ik heb een puur monogame relatie, en dat wil ik ook graag zo houden In de mate waarin ik nu van mijn vriendIN hou, zou ik geen open relatie aankunnen. Dan zou de relatie al heel snel over zijn.
Oud 19-12-2004, 01:11
bracelance
bracelance is offline
een niet bestaande relatie
Oud 19-12-2004, 01:37
blupp
blupp is offline
Ik ben zowiezo geen versierder ofzo en ik heb er ook nooit de behoefte aan gelukkig, dus mijn vriendin krijgt gewoon lekker alle aandacht en ik ga er vanuit dat dat van 2 kanten komt
Met citaat reageren
Oud 19-12-2004, 02:42
RaoulDuke
RaoulDuke is offline
een narcistische
Oud 19-12-2004, 09:20
Verwijderd
Citaat:
miro schreef op 17-12-2004 @ 15:27 :
monogaam. Ik zou er anders niet tegenkunnen. Onschuldig flirten (heeeel onschuldig) kan wat mij betreft wel.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2004, 09:32
Smartie
Smartie is offline
monogaam...
Met citaat reageren
Oud 19-12-2004, 09:53
Sparkle.
Sparkle. is offline
We hebben het momenteel nog niet echt uitgesproken, hoewel het eigenlijk toch vrij duidelijk is...
Maar we (of ja ik) heb het vreemde idee, dat wanneer we het officieel maken, het erg snel misloopt. Met name omdat we dan ook "officieel samenwonen".

Het is dus nog een soort van open-relatie...
Maar geloof me, dat werkt ook echt voor geen meter, de een kwetst de ander er ernorm mee, wanneer hij/zij iets met een ander doet.
We hebben het geprobeerd om hierover eelijk te zijn tegenover elkaar, maar het doet echt pijn wanneer je "partner" iets derlijks opbiecht...
Dus we doen nu niets met anderen, hoewel, zoenen mag, en proberen dan niet kwaad te worden...

Jeetje, wat een logica...
Oud 19-12-2004, 10:07
Sade
Sade is offline
Monogaam. Als hij met iemand anders flirt kan ik daar niet wakker van liggen, ik doe het zelf (onbewust) ook. Maar alles buiten flirten gaat me te ver. En zou hij of ik ook nooit doen trouwens.
Oud 19-12-2004, 10:35
Konstantine
Konstantine is offline
Citaat:
Horror Kitty schreef op 17-12-2004 @ 20:49 :

daar moet ik overigens wel bij zeggen dat ik, als ik toestemming krijg om vreemd te gaan er ineens minder behoefte aan heb omdat het bij mij een soort besef oproept dat als diegene me die vrijheid en dat vertrouwen gunt, dat ie toch wel echt van me houd.
<3

Oh en ik heb een seksrelatie.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2004, 11:18
Experiment
Experiment is offline
Zoals TS zelf zegt: wat stelt zoenen eigenlijk voor? Nou, waarom zou je dan zomaar met iemand gaan zoenen waar je verder niets voor voelt?

Alles eromheen, wat je voor een persoon voelt e.d. maakt het toch pas echt leuk?

Ik ben dus voor monogame relatie, heb ook absoluut geen behoefte aan zomaar zoenen met een ander! Flirten moet kunnen, vind ik, als hij er niet bij is. Is toch vermakelijk bij een avondje uit, en ik weet zeker dat er niks zal gebeuren.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten