![]() |
ja wtf centraal topic
pffff ik heb daar 3 dragen geleden een vraag gepost en geen reactie, wtf is nou het nut. Met een apart topic heb je meteen reactie
ahhh joh fuk it |
Ja, toen vroeg je naar een divxcutter en welke goed waren.
Met zulke vragen kan je ook op google.nl terecht. Als je dat nou deed, vond je nog sneller een oplossing en als je iets post op een forum. Nu vroeg je naar een mp3 to midi converter. En ja, deze kan je ook vinden met google.nl. |
Ik ben het eigelijk wel met Crazy G eens.
|
freyk, er zijn ook anderen op het forum. Die willen misschien wel helpen dus je moet je niet geroepen voelen als iemand een vraag heeft.
|
Daar gaan we weer,.....
Citaat:
|
natuurlijk moet ik ook nog ff kwijt dat ik het met freyk en ILUsion eens ben.
maar aangezien dit topic toch dichtgegooit wordt door een FB/MOD, zullen we zelf maar liev het topic laten zakken (niet gaan schelden enzo, da's nie liev), 'key? |
op google kan je miljoenen dingen vinden, dan kunnen we 80% van dit forum gaan locken. Voor jouw lijkt een vraag misschien simpel en makkelijk te vinden op google, maar voor anderen kan het lastiger zijn.
en vlolgens mij had ik duidelijk in mn post over divxcutter gezegd dat ik er al veel had gevonden, maar dat het geluid steeds niet klopte. maarja laatmaar ik zie al dat je hier alleen vragen mag stellen op het niveau van kern fysica. |
Zou je voor de lol je vraag eens op gathering.tweakers.net moeten stellen ;)
|
Slotje! Als je in discussie wil gaan over het beleid mag dat op Beleidszaken, of evt. op Meldpunt & Mededelingen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:40. |