Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-12-2004, 18:17
CrazY G
CrazY G is offline
pffff ik heb daar 3 dragen geleden een vraag gepost en geen reactie, wtf is nou het nut. Met een apart topic heb je meteen reactie
ahhh joh fuk it
Oud 17-12-2004, 18:21
freyk
freyk is offline
Ja, toen vroeg je naar een divxcutter en welke goed waren.
Met zulke vragen kan je ook op google.nl terecht.

Als je dat nou deed, vond je nog sneller een oplossing en als je iets post op een forum.

Nu vroeg je naar een mp3 to midi converter.
En ja, deze kan je ook vinden met google.nl.

Laatst gewijzigd op 17-12-2004 om 18:25.
Oud 17-12-2004, 18:24
Verwijderd
Ik ben het eigelijk wel met Crazy G eens.
Oud 17-12-2004, 18:29
Mujahideen
Mujahideen is offline
freyk, er zijn ook anderen op het forum. Die willen misschien wel helpen dus je moet je niet geroepen voelen als iemand een vraag heeft.
Oud 17-12-2004, 18:39
freyk
freyk is offline
Daar gaan we weer,.....

Citaat:
ILUsion schreef op 15-09-2004 @ 16:53 :
Dit subforum heet toch niet: "Vraag het aan niet freyk" ofzo????
Dit forum dient om antwoorden te krijgen op je vraag, maar pas NADAT je zelf moeite hebt gedaan om een antwoord te geven (dus zoeken)

Je zoekt een oplossing voor je probleem, maar je wilt zelf niet zoeken. Leer eerst Google, Yahoo, Altavista, AllTheWeb, Teoma, ... (whatever) gebruiken voor je illegaal filmpjes afhaalt en wilt converteren. Freyk ergert velen op dit forum, maar eigenlijk heeft hij helemaal gelijk! Dat je zelf al aangeeft dat freyk niet moet antwoorden is volgens mij een bewijs dat je weet dat je moet zoeken maar dat je gewoon te lui bent om zelf de moeite te doen.

Ik weet dat ik hiermee veel mensen tegen de schenen stamp, maar als je eerst eens leert zoeken dan zal je veel beter leren werken met een computer. Probeer gerust dingen uit, van 100 convertors uit te proberen zal je niet doodgaan en je komt bij de 10e waarschijnlijk toch al uit bij een goede.

Offtopic: Hierbij wil ik even mijn grote respect voor freyk tonen, die het nog niet moe is om telkens weer te proberen het aantal bezoekers van mijn geliefde zoeksites op te krikken (spijtig dat hij hier zijn tijd in moet steken, ik geloof wel dat hij betere dingen te doen heeft
<3
Oud 17-12-2004, 19:05
dafelix
dafelix is offline
natuurlijk moet ik ook nog ff kwijt dat ik het met freyk en ILUsion eens ben.
maar aangezien dit topic toch dichtgegooit wordt door een FB/MOD, zullen we zelf maar liev het topic laten zakken (niet gaan schelden enzo, da's nie liev), 'key?
Oud 17-12-2004, 19:31
CrazY G
CrazY G is offline
op google kan je miljoenen dingen vinden, dan kunnen we 80% van dit forum gaan locken. Voor jouw lijkt een vraag misschien simpel en makkelijk te vinden op google, maar voor anderen kan het lastiger zijn.
en vlolgens mij had ik duidelijk in mn post over divxcutter gezegd dat ik er al veel had gevonden, maar dat het geluid steeds niet klopte.
maarja laatmaar ik zie al dat je hier alleen vragen mag stellen op het niveau van kern fysica.
Oud 17-12-2004, 20:14
Tuinkabouter !!
Tuinkabouter !! is offline
Zou je voor de lol je vraag eens op gathering.tweakers.net moeten stellen
Oud 17-12-2004, 20:28
Manuzhai
Manuzhai is offline
Slotje! Als je in discussie wil gaan over het beleid mag dat op Beleidszaken, of evt. op Meldpunt & Mededelingen.

Regels voor berichten