![]() |
verband tussen metal en satanisme
Is er een verband tussen metal en satanisme?
Is grunten satanistisch? Heeft satanisme met duivel aanbidden te maken , zo niet wat is het dan wel? |
radio=538
metal=666 |
Ja wij metallers offeren elke avond een geit aan Satan en sodomiseren jonge maagden.
Voor de rest nog vragen? |
:|
|
Citaat:
waarom zou metal iets met satanisme te maken hebben?? :confused: Kun je beter denken aan Gothic ofzo... of van die Trance Gothics. Het komt overal voor, maar waarom metal altijd aangewezen wordt als de groep met de meeste satanisme slaat nergens op. |
Citaat:
Maar mn ouders vinden dat grunten satanisten en hebben liever niet dat ik dat luister! dus ik wil er het fijne van weten. Dus je hoeft niet sarcastisch te doen ! |
Maarre, even voor de duidelijkheid. De topicstarter maakt toch een grapje he?
|
Citaat:
|
Citaat:
Sommige metalbands hebben een satanische achtergrond of image. In hoeverre het serieus is is altijd nog maar te bezien. Grunten aan satanisme gelijk stellen behoort echter wel tot de grootste onzin die ik gehoord heb. Ik grunt zelf in een band en we zijn niet bapaald satanisch. Wat voor bands vinden jouw ouders dan eng die je luistert? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Er bestaat een verband tussen metal en satanisme, zodanig dat er satanisten zijn die van metal houden en dat er mensen zijn die van metal houden die satanist zijn. Grunten is mijns inziens niet per definitie satanistisch - satanisme heeft ook meer met 'in jezelf geloven' dan met 'offeren aan de duivel' te maken. Waarom zijn je ouders zo tegen satanisme ?
|
Bible-belt de gexte.
|
|
dat is toch die ghast van sc heerenveen?
|
When satan rules his world.... (8)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
antwoorden:
nee nee ja :P |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Crumble, omg. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Cradle of Filth is commercieel kindersatanisme, erg lollig om je ouders mee bang te maken, maar niet echt een gevaar voor de samenleving.
Maargoed nogmaals: je stemgebruik heeft niet zoveel met je religieuze instelling te maken. |
Ach kom op, Cradle is best leuk. Ik vond Bathory Aria vroeger ook te gek.
|
Gelukkig is Within Temptation wel goed :)
|
Citaat:
Download maar Immortal en Hate Eternal. Of beter nog: koop het!! |
Citaat:
Kut daar gaan m'n truie scenepoints. :( |
Nee hoor, Metal heeft niet per definitie wat met Satanisme te maken
Het heeft ook te maken met uitgerukte foetussen, Necrofilie, verkrachtingen door demonen, het verbranden van geslachtsdelen, het infecteren van baarmoeders met onmenselijk zaad,Oorlog,haat en Horror en meer te maken! Wat kortzichtig van je ouders! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Had je m'n uitwijding over Aube gelezen trouwens ? |
Citaat:
Nou en als er gezongen wordt over het vermalen van je buurvrouw in een vleespers en het ervan opeten. Het is FICTIE, lompe HUMOR. Echt... :D |
meid: even over cradle of filth ( wat een enorme kutband ook): alles wat zij voordoen als satanistisch is volgens mij puur show, en dat is zo bij heel veel bands. dus neem die boodschap maar met een oversized korrel zout.
grunten is een bepaalde manier van ehhh zingen (ja toch?). maar als zangers grunten, kan dat ook over dagelijkse of politieke dingen gaan, is daar niks satanistisch aan. je hebt wel wat bands die werkelijk een satanistische boodschap uitdragen, maar die zul jij waarschijnlijk niet kennen. dus je kunt nu je ouders weer met een gerust hart naar bed sturen, zonder dat zij zich zorgen hoeven te maken dat jij in je nakie op het dak een of ander niet bestaand satanfiguur aan het aanbidden bent :D (okay was dat even educatief) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|