![]() |
Meest herkenbare game muziekje...
Nou ?
ik ga voor de Zelda theme |
Mario, zekerz wel Mario :o
|
Zelda. In bijna alle Zelda spellen is het deuntje hetzelfde gebleven, da's bij Mario wel anders.
|
Zelda <3
Niet alleen het meest herkenbaar, maar ook nog eens de mooiste. |
Zelda was ook het eerste wat bij me opkwam.
Citaat:
|
Tetris
|
Zelda. Heb er zelfs een CD van.
|
LoZ serie, absoluut :)
|
Mario, de oudste natuurlijk. Bros is dat geloof ik?
|
zelda zeker niet, dat ken je alleen van het spel..
mario is/was populairder, het deuntje is goed te herkennen mede door de tv serie |
Citaat:
|
Citaat:
SWING, YOUR, ARMS, FROM SIDE TO SIDE, COME ON ITS TIME TO GO DO THE MARIO! :cool: |
Dat oude Mario-deuntje, dat hoor ik nu gewoon nóg in m'n hoofd :P
|
Tetris en Zelda idd(y).
Globaal gezien zal Tetris winnen denk ik. |
Citaat:
Mja, ik ga ook voor mario& Zelda en gooi er nog ff Final Fantasy in. Die hebben ook zoveel hergebruikt :) |
Citaat:
|
Ik denk toch echt Mario.
|
Die Fahne Hoch. Wolfenstein :cool:
|
Super Mario Bros
Tetris Dat zijn de 2 waar ik als eerste aan zou denken :o Al zou ik de Tristram Tune van diablo ook uit duizenden herkennen :o |
1 woord:
Mario :D |
It's-a-me, Mario!
|
Xenon II
Transport Tycoon Ski or Die (y) |
jaaaaa zelda!!!
tunnn tee tunn tee tuunnn tee te tuu ta tu ta |
Zelda Zelda Zelda Zelda :cool:
En ook wel Mario |
Mario denk ik. Verder blijft de oude Command and Conquer muziek ook wel aardig goed bij.
|
Pacman
|
Fifa 98 natuurlijk
|
popcorn van pacman
korobushka van tetris hellmarch van red alert ik denk dat de wormsong ook verkomt, van worms dus en ZELDA |
Idd de Hellmarch (y)
|
Mario, zelda en tetris. (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het eerste wat in me op kwam was Mario maar natuurlijk ook Zelda.
|
Mario. En Tetris ook wel.
|
Ik denk dat we de 3 winnende themes wel hebben :)
Mario Zelda Tetris (in no particular order) |
Okee, nu de opdracht: probeer een muziekje uit te vinden dat nog herkenbaarder is (wordt) dan bovengenoemde.
|
Citaat:
|
hell march uit red alert 1 & 2
|
Citaat:
|
Supaplex.
|
Citaat:
Bij mij viel trouwens de muziek van Commandos 2 ook behoorlijk op, bijpassend en een goede sfeerversterker. Het orkest dat voor de muziek van Hitman: Codename 47 was ingehuurd heeft er trouwens ook iets moois van gemaakt vind ik. |
outrun
Om maar is even een nog niet genoemd spel te noemen. :o |
Citaat:
Overigens kan dat ook bij Hexen2 en Quake2. Quake2 heb ik wel eens naar school in me discman gehad, vette soundtrack :D |
Citaat:
|
hell march
mario tetris zijn ook de eerste en eigenlijk enige herkenbare deuntjes die in me opkomen. |
Citaat:
|
Citaat:
Argh, ik krijg meteen zin in een nieuwe zelda, waar blijt die Zelda 2 op de gamecube. :mad: |
star wars theme :confused:
behalve al die andere die al genoemd zijn. |
Ik denk dat Mario Zelda toch overruled, aangezien het Zelda theme alleen bekend is onder de mensen die het spel daadwerkelijk hebben gespeeld op de nes/snes/n64/NGC. Mario had ook een serie die wereldwijd te zien was, en Zelda niet toch?(ik kan me erg vergissen ofcourse)
anway, als ik aan klassieke games denk, dan komt altijd het marios bros theme bij me op. http://gprime.net/video/blindfoldedmariopianist2.php |
Mario Bros 1 Theme
Zelda Theme Tetris Zonder enige twijfel... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:00. |