Advertentie | |
|
![]() |
||
Zelda was ook het eerste wat bij me opkwam.
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
SWING, YOUR, ARMS, FROM SIDE TO SIDE, COME ON ITS TIME TO GO DO THE MARIO! ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Mja, ik ga ook voor mario& Zelda en gooi er nog ff Final Fantasy in. Die hebben ook zoveel hergebruikt ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Bij mij viel trouwens de muziek van Commandos 2 ook behoorlijk op, bijpassend en een goede sfeerversterker. Het orkest dat voor de muziek van Hitman: Codename 47 was ingehuurd heeft er trouwens ook iets moois van gemaakt vind ik.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Overigens kan dat ook bij Hexen2 en Quake2. Quake2 heb ik wel eens naar school in me discman gehad, vette soundtrack ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Argh, ik krijg meteen zin in een nieuwe zelda, waar blijt die Zelda 2 op de gamecube. ![]() |
![]() |
|
Ik denk dat Mario Zelda toch overruled, aangezien het Zelda theme alleen bekend is onder de mensen die het spel daadwerkelijk hebben gespeeld op de nes/snes/n64/NGC. Mario had ook een serie die wereldwijd te zien was, en Zelda niet toch?(ik kan me erg vergissen ofcourse)
anway, als ik aan klassieke games denk, dan komt altijd het marios bros theme bij me op. http://gprime.net/video/blindfoldedmariopianist2.php
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
game muziek m3tr01dm1nd3d | 42 | 03-02-2005 11:16 |