![]() |
Vragen voor 37StabwoundZ
Iemand nog leuke vragen voor 37StabwoundZ?
Ik ben ff inspiratieloos.. www.37stabwoundz.com En ja, ik wil al vragen waar ze in godsnaam de bandnaam vandaan hebben.. |
Of ze alsjeblieft willen stoppen.
|
Citaat:
|
Vraag maar of "De mannen van de radio" nog een op de radio gaan komen.
|
even serieus please, anders delete ik 'm wel :rolleyes:
|
Dat zou nou jammer zijn.
|
Ik vind het ook geen top band, maar de mensen die er wel van houden hebben misschien, hopelijk vast wel een vraagje voor die gasten.
|
Citaat:
Wat is de veste show die jullie ooit gespeeld hebben? (als dat niet het gvh-fest is ga ik ze slaan) Vraag aan de drummer, of tie op de Rockacademie nou echt wat geleerd heeft en hoe het met de z'n stage is (gniffel)? Of hun label, Garden of Exile, goed bevalt ? Of ze zich zelf echt rekenen tot een hardcore band of toch meer een mix van hardcore en nu-metal. (of wel ze geaccepteerd worden in de scene :) ) zo goed? |
kom op zeg,
vraag standaard shit+4 vragen over fruit, werkt altijd goed. of wijven meppen Ooit met Atreyu over wijven meppen en de mona lisa geneuzeld, goed voor een lang interview;) |
Bij mij werkt die link niet. En ik vond het een debiele band naam, dus ik dacht dat dit een onzin Topic was. :s
|
Citaat:
37StabwoundZ heerscht. Trouwens die vraag waar de naam vandaan komt lijkt me ook wel interessant. Ik weet alleen dat ex-Emperor drummer Faust íemand met 37 messteken omgebracht heeft. Lijkt me echter sterk dat daar hun naam vandaan komt aangezien die gasten echt niks met black metal hebben. Laat maar weten. |
ze hebben die naam van een nummer dat ze tof vinden
|
Citaat:
|
Coole gasten, gave band. Maar niet iets dat ik veel luister.
|
Citaat:
|
hahaha, ga slapen.
|
Citaat:
(had ik op zich ook wel zelf kunnen verzinnen, maar het komt er gewoon niet uit :P) |
Citaat:
kijk als het voor/na een optreden is, dan kan het ja omdat er dan probably de nodige alcohol wordt geconsumeerd (of ze zijn edge.. dat weet ik niet.. vast niet..) |
gewoon een hoop nonsens vragen.
Of waarom ze die naam met een Z hebben geschreven. want dat staat stom ;P |
Servé (gitarist) is alles behalve edge in ieder geval :) Doe em de groeten van me hehe.
|
en doe voor mij roy (drummer) de groeten :)
|
'ohja en je krijgt de groeten van xpieterx'
haha |
1 van die gasten is een hele goeie vriend van mijn neef.
gave band. |
Via e-mail de groeten doen van een messageboardpersonage is echt kankergay.
Vraag eens aan Serve hoe ie het vond om toen hij met 37SW begon eens omringd te zijn door muzikanten die WEL hun instrumenten beheersten (in tegenstelling tot de band waar hij toen net uit was ;)). |
Born from pain?
|
Citaat:
|
gewoon beginnen over tekenfilms (he-man, transformers enzo.) werkt altijd.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:28. |