![]() |
|
Iemand nog leuke vragen voor 37StabwoundZ?
Ik ben ff inspiratieloos.. www.37stabwoundz.com En ja, ik wil al vragen waar ze in godsnaam de bandnaam vandaan hebben..
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Wat is de veste show die jullie ooit gespeeld hebben? (als dat niet het gvh-fest is ga ik ze slaan) Vraag aan de drummer, of tie op de Rockacademie nou echt wat geleerd heeft en hoe het met de z'n stage is (gniffel)? Of hun label, Garden of Exile, goed bevalt ? Of ze zich zelf echt rekenen tot een hardcore band of toch meer een mix van hardcore en nu-metal. (of wel ze geaccepteerd worden in de scene ![]() zo goed?
||
Citaat:
![]() 37StabwoundZ heerscht. Trouwens die vraag waar de naam vandaan komt lijkt me ook wel interessant. Ik weet alleen dat ex-Emperor drummer Faust íemand met 37 messteken omgebracht heeft. Lijkt me echter sterk dat daar hun naam vandaan komt aangezien die gasten echt niks met black metal hebben. Laat maar weten.
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() (had ik op zich ook wel zelf kunnen verzinnen, maar het komt er gewoon niet uit ![]()
||
Citaat:
![]() kijk als het voor/na een optreden is, dan kan het ja omdat er dan probably de nodige alcohol wordt geconsumeerd (of ze zijn edge.. dat weet ik niet.. vast niet..)
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
|