![]() |
frans:je komt binnen in de winkel
Ik moet een opstelletje maken of hoe je dat ook noemt voor frans maar ik heb geen woordenboek dus zou iemand dit kunnen vertalen en naar mij opsturen sorenjermei@hotmail.com of je kan ook gewoon een site zeggen waar ik dit kan vertalen....
(een vriend van me komt in de winkel) ik:hallo meneer vriend:hallo alles goed? ik:Wat had u gewenst? vriend:2 kg tomaten ik:ik ben teleurgesteld want er zijn geen tomaten meer. vriend:Wat?geen tomaten meer? ik:maar de appelen zijn in aanbieding.... vriend:Maar ik heb dat nog nooit geproefd. Ik:Er is altijd een eerste keer vriend:maar stel dat ik het niet lust? ik:Geloof me je lust het er gaat niets boven lekker appelen vriend:Oke,maar dan neem ik wel niet veel(wat is niet zoveel kg voor appels? ik:oke vriend:hoeveel is dat dan? ik:Dat is (moet aangepast worden op hoeveel kg hij neemt). |
Citaat:
Flip: Bonjour, ça va? moi: Alors, qu'est-ce qu'il vous faut? Flip: 2 Kilo de tomates moi: .... de rest komt nog,ik moet nu weg, sorry :( greetz KittyKat |
Citaat:
-Bonjour, ca va? *Qu'est-ce que vous voulez? -deux kilos des tomates, s'il vous plait. *je suis (teleurgesteld) qu'il n'y a plus des tomates -(wat?) Ne pas des tomates? *Mais les pommes sont (in de aanbieding) -Mais je n'ai (geproeft) pas *Il y a toujours un premiere fois -Et quand je n'aime les pommes? *...... -C'est bien *Ca fait combien? -Ca fait ... euros D'r moeten nog wel allemaal streepjes enzo op, en t klopt ook niet helemaal. sommige woorden wist ik ook niet, en had geen zin om naar boven te lopen voor een woordenboek. K hoop dat ik je hier wat mee geholpen hebt, maar ik denk dat het wel handig is als er nog meer mensen reageren... |
Citaat:
bonjour, tout va bien? Puis-je vous aider? 2 kg de tomates s.v.p. je suis desolé, il n'y en a plus Quoi? Il n'y a plus de tomates? Mais les pommes sont en promo(tion) Mais je ne les ai jamais goûté. Il y a toujours une première fois. Mais supposez que je ne les aimerai pas? Croyez-moi, il n'y a rien mieux que des pommes délicieuses. Ok, mais je n'en prends pas beaucoup ok ça fait combien? ça fait.... |
Citaat:
en nu staat er 'alles gaat goed?' Dat kan je wel zeggen, maar dan als antwoord, en hier gaat het om een vraag (toch?) daar kan je beter iets anders van maken, denk ik |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:38. |