![]() |
|
Ik moet een opstelletje maken of hoe je dat ook noemt voor frans maar ik heb geen woordenboek dus zou iemand dit kunnen vertalen en naar mij opsturen sorenjermei@hotmail.com of je kan ook gewoon een site zeggen waar ik dit kan vertalen....
(een vriend van me komt in de winkel) ik:hallo meneer vriend:hallo alles goed? ik:Wat had u gewenst? vriend:2 kg tomaten ik:ik ben teleurgesteld want er zijn geen tomaten meer. vriend:Wat?geen tomaten meer? ik:maar de appelen zijn in aanbieding.... vriend:Maar ik heb dat nog nooit geproefd. Ik:Er is altijd een eerste keer vriend:maar stel dat ik het niet lust? ik:Geloof me je lust het er gaat niets boven lekker appelen vriend ![]() ik ![]() vriend:hoeveel is dat dan? ik ![]()
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
-Bonjour, ca va? *Qu'est-ce que vous voulez? -deux kilos des tomates, s'il vous plait. *je suis (teleurgesteld) qu'il n'y a plus des tomates -(wat?) Ne pas des tomates? *Mais les pommes sont (in de aanbieding) -Mais je n'ai (geproeft) pas *Il y a toujours un premiere fois -Et quand je n'aime les pommes? *...... -C'est bien *Ca fait combien? -Ca fait ... euros D'r moeten nog wel allemaal streepjes enzo op, en t klopt ook niet helemaal. sommige woorden wist ik ook niet, en had geen zin om naar boven te lopen voor een woordenboek. K hoop dat ik je hier wat mee geholpen hebt, maar ik denk dat het wel handig is als er nog meer mensen reageren... |
![]() |
||
Citaat:
bonjour, tout va bien? Puis-je vous aider? 2 kg de tomates s.v.p. je suis desolé, il n'y en a plus Quoi? Il n'y a plus de tomates? Mais les pommes sont en promo(tion) Mais je ne les ai jamais goûté. Il y a toujours une première fois. Mais supposez que je ne les aimerai pas? Croyez-moi, il n'y a rien mieux que des pommes délicieuses. Ok, mais je n'en prends pas beaucoup ok ça fait combien? ça fait.... |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Le saaicre du printemps #1913 Verwijderd | 500 | 25-03-2014 19:01 | |
Verhalen & Gedichten |
Nomina Animorum Verhaal lillojon | 21 | 29-12-2009 14:33 | |
De Kantine |
"doe elke dag iets wat je nog nooit eerder hebt gedaan" trophus | 88 | 31-07-2007 12:22 | |
De Kantine |
Wat staat er onder jouw ctrl-v? Deel#1314 Machiavelli | 500 | 04-02-2005 11:09 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Turkije wel of niet bij de eu?? een dichter | 204 | 04-10-2004 12:13 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
sluierverbod (betoog) Nederlands bayirgul | 12 | 26-03-2004 10:59 |