![]() |
[mp3] emoboy de producer
ja! ik heb een bandje opgenomen, is dat ook artistiek verantwoord?
dus de muziek is niet van mij, wel de opname, productie etc. de jongens van die band hebben het alleen ingespeeld. voor de mix is ook bram stuckinaday verantwoordelijk het is wel emo-muziek :) www.purevolume.com/dividedbyhearts -> stream http://www.purevolume.com/download.php?id=318894 -> download |
[luisterd]
|
(y) :) I love everything you say, for now.
|
Ge-wel-dig (y)
|
jaaa.. het is wel ok opzich.. niet mijn ding, wel erg emo verantwoord. Maar het doet het goed bij de gemiddelde pubermeisjes. Het heeft alleen de diepgang van een roeiboot.
|
klinkt erg silverstein-achtig:p
klinkt wel goed:) ik krijg steeds meer een hekel aan dit soort emo, vroeger vond ik het helemaal geweldig... maar het is zeker niet slecht |
hm ok de muziek is echt vies, maarja daar gaat het niet over..
de drums zijn naar mijn mening het enige minpunt qua sound de rest klinkt goed maar soms de reverb op de zang is nogal gay maarja dat is ook subjectief.. wat voor equipment heb je gebruikt klinkt niet als een collectie van goedkope snizzle |
leuk (y)
|
*een computer met cool edit pro 2.0
*behringer 4 sporen voorversterker/mixpaneel *pearl jazzmaster drumstel met 2 mics opgenomen (brrrr) *peavey gitaarversterker *CWR bassversterker (direct in opgenomen) en alles gemixt in cool edit pro 2.0 ook... |
de teksten zijn echt crap, maargoed daar heb jij weinig mee van doen. vind t best een goede productie, irriteer me alleen een beetje aan de bekkens
|
We hebben laatst met ze gespeeld. Ik vond t weinig origineel, soms zelfs gejatte zang- en gitaarlijnen. En de bandleden snappen mijn humor niet.
Toch even checken. |
Citaat:
d.i.y. de gekste ok mix verder... zal straks nog eens goed luisteren. |
oh klinkt wel leuk
hmm die ene ken ik ergens van ex van .... :o |
Leuk! :)
|
Citaat:
|
Soms vind ik zn stemmetje een beetje zielig klinken, alsof hij gekwelt wordt.
Nouja.. de muziek is niet heel erg. Best leuk zelfs. |
Klinkt goed, alleen moet er nog wat gebeuren aan de zang. Af en toe hangt het een beetje tegen de toon aan.
Maar verder top. Klinkt lekker! |
Neh, ik stel mijn mening over de band niet bij.
Toch goede opnames voor het spul dat je gebruikt hebt. |
de bassdrum klinkt wat kut trouwens
|
wat meer midden voor de drummix, en iets minder laag, krijg je een wat gedefinieerder geluid..bekken geluid is idd niet je van het, ik weet niet welke bekkens er gebruikt zijn maar dat kan ook nog van invloed zijn
|
Mooi! :)
|
wow! ik had niet zulke positieve reacties verwacht, vooral ook omdat ik de opnames zelf niet zo heel goed vind geworden.
toch super bedankt voor de feedback! wieweet heb ik daar wat aan in de toekomst! |
dit is over die eerste track iets met meltdown ofzo;
vooral wat carn zegt (die hihats mogen wel wat meer +10khz) + wat meer compressie op de gitaarpartijen zou misschien wel iets zijn maar 't klinkt niet slecht voor een behringer.. hoe neem je een drumstel eigenlijk op met maar 2 mics? dat lijkt me nogal onmogelijk eigenlijk. screams zitten ook een beetje op de achtergrond, maar misschien was dat de bedoeling. over de muziek opzich oordeel ik maar niet want die vind ik wel echt kut ;) behoorlijk wat foutjes ook.. |
Citaat:
1 boven de snare als overhead sja dat behringer dingetje had maar 2 jag ingangen :o dus was vrij lastig, maar uiteindelijk vind ik het wel leuk geworden! |
ehm loos de zanger. drum wat harder/sneller en duw wat distortion in je gitaar pedaal en het komt allemaal wel goed. voor de rest klinkt het wel aardig alleen de zanger is echt (n) . mijn excuses ervoor maar ik ben nogal negatief. Als ik jou was zou ik proberen wat beter te zingen en de drums mogen ook wel wat verbeterd. voor de rest klinkt het wel ok :D
|
Citaat:
laat maar trouwens |
Citaat:
|
Citaat:
|
De kick klinkt niet lekker omdat je ws. gewoon 2 overheads hebt gebruikt.
|
Citaat:
|
Citaat:
wat cut_off zei: respect dat je het met deze gear doet. Ik vraag me wel een beetje af wat je onder productie verstaat als ik dit zie . Je hebt alles opgenomen en aanelkaar geplakt/mixt? Het klinkt verder prima ik kan de opbouw niet echt waarderen though al die tempo verschillen enzo, rond de 20 seconde komt het een beetje rommelig over de gitaar lijkt door te hebben dat hij net naast de maat speelt en corrigeert het bij het horen van de drums ?. zo komt het over iig, het is vast express gedaan- maar zo komt het iig op mij over. Het klinkt nogmaals wel prima; voor uitwerkingen zou ik je wel andere programma's voorstellen zeker als je dingen op cd wilt uitbrengen( dat kan namelijk niet als je iets 'maakt' met cool edit bij mijn weten) gebruik soundforce/ Adobe Audition (de nieuwe cool edit)/ of het beste programma -> * ( ik weet de naam ff niet-te lang niet gebruikt) - En als je echt wilt produceren zul je toch echt verder moeten gaan in de trant van cubase/logic/ enz. enz. En geen behringer meer;) Maargoed, weer een groot nutteloos verhaal van mij, De mp3 klinkt wat rommelig maar wel prima hulde@dirk |
(Y) :)
en ik hou wel van die muziek |
Citaat:
|
Citaat:
het is inderdaad rommelig, deze band is (nog?) niet zo strak. daar ligt het vooral aan. en je werkt met het programma gewoon met sporen he, dus ik heb 2 sporen drums, 2 sporen gitaar, 1 spoor bas, 1 spoor lead zang, 1 spoor backings, en dan nog wat andere dingetjes zoals eitjes etc. zon 10 sporen per nummer (bij deze opnames, bij de opnames van onze nieuwe EP van fiveyearslater hebben we bij een nummer meer dan 125 sporen :o) |
Wat een kutbandje, en wat een kutkwaliteit!
nee dirk, je kan maar beter verder gaan met het maken van onze website ofzo... :) :p |
Citaat:
|
Citaat:
nog even en je moet geld betalen voor die site hojr ;) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:08. |