![]() |
|
ja! ik heb een bandje opgenomen, is dat ook artistiek verantwoord?
dus de muziek is niet van mij, wel de opname, productie etc. de jongens van die band hebben het alleen ingespeeld. voor de mix is ook bram stuckinaday verantwoordelijk het is wel emo-muziek ![]() www.purevolume.com/dividedbyhearts -> stream http://www.purevolume.com/download.php?id=318894 -> download
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() d.i.y. de gekste ok mix verder... zal straks nog eens goed luisteren. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
1 boven de snare als overhead sja dat behringer dingetje had maar 2 jag ingangen ![]() dus was vrij lastig, maar uiteindelijk vind ik het wel leuk geworden!
|
![]() |
||
Citaat:
laat maar trouwens |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
wat cut_off zei: respect dat je het met deze gear doet. Ik vraag me wel een beetje af wat je onder productie verstaat als ik dit zie . Je hebt alles opgenomen en aanelkaar geplakt/mixt? Het klinkt verder prima ik kan de opbouw niet echt waarderen though al die tempo verschillen enzo, rond de 20 seconde komt het een beetje rommelig over de gitaar lijkt door te hebben dat hij net naast de maat speelt en corrigeert het bij het horen van de drums ?. zo komt het over iig, het is vast express gedaan- maar zo komt het iig op mij over. Het klinkt nogmaals wel prima; voor uitwerkingen zou ik je wel andere programma's voorstellen zeker als je dingen op cd wilt uitbrengen( dat kan namelijk niet als je iets 'maakt' met cool edit bij mijn weten) gebruik soundforce/ Adobe Audition (de nieuwe cool edit)/ of het beste programma -> * ( ik weet de naam ff niet-te lang niet gebruikt) - En als je echt wilt produceren zul je toch echt verder moeten gaan in de trant van cubase/logic/ enz. enz. En geen behringer meer ![]() Maargoed, weer een groot nutteloos verhaal van mij, De mp3 klinkt wat rommelig maar wel prima hulde@dirk
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() het is inderdaad rommelig, deze band is (nog?) niet zo strak. daar ligt het vooral aan. en je werkt met het programma gewoon met sporen he, dus ik heb 2 sporen drums, 2 sporen gitaar, 1 spoor bas, 1 spoor lead zang, 1 spoor backings, en dan nog wat andere dingetjes zoals eitjes etc. zon 10 sporen per nummer (bij deze opnames, bij de opnames van onze nieuwe EP van fiveyearslater hebben we bij een nummer meer dan 125 sporen ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() nog even en je moet geld betalen voor die site hojr ![]()
|
![]() |
|
|