![]() |
Haartjes tussen billen...
Ik schaam me er een beetje voor, maar ik heb haartjes tussen m'n billen.:bloos: Niet dat ik kan gaan vlechten, maar ze zitten er wel.
Ik vind het best wel vervelend, maar ik weet niet hoe ze weg kan krijgen. Een tijdje geleden heb ik het met een scheermesje en heel veel scheerschuim proberen weg te halen, is wel gelukt. Maar volgens mij is het nu wat erger geworden.:( Ik wil niet dat het straks ook verder dan 'tussen m'n billen' zit.:bloos: Dus op je kont waar je het kan zien. (Te begrijpen?) Kan dat, dat het erger wordt door scheren? Mijn vraag is, of dit vaker voorkomt bij meisjes en hoe je dit het beste weg kan halen. Alvast bedankt. |
Wellicht kun je uit de voeten met dit topic? :) http://forum.scholieren.com/showthre...light=konthaar
|
ik heb hetzelfde probleem. het is maar een klein beetje dus ik stoor me er eigenlijk niet zo aan.
het beste is gewoon laten zitten denk |
Citaat:
Maar ik ben bang dat m'n vriend ze voelt, daarom heb ik ze een keertje weggehaald met een scheermesje. Nu zijn ze weg terug en knijp ik steeds m'n billen naar elkaar toe als hij met z'n hand te dicht daar terecht komt.:bloos: Is ontharingscreme een optie? |
Volgens mij hebben heel veel meiden dat.. Zolang het geen lange zwart bossen worden zou ik het lekker laten zitten (y)
|
Citaat:
|
Heb ik ook last van. Maarja, gewoon een beetje bijknippen voor zover dat mogelijk is. Mijn vriend stoort zich daar niet aan gelukkig.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mij lijkt het niet erg charmant ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
En over dat waxen, hoe werkt dat? Ik kan bij de zoekfunctie niet veel vinden over hoe het nou werkt. Welke merken zijn aan te bevelen? |
Citaat:
|
'Epileer mijn bilnaat bij maanlicht!' - Bert Visscher.
sorry. daar moest ik aan denken. tsja, volgens mij is lichaamshaar daar normaal, ook bij meiden. als je het niet mooi vind, moet je het weghalen, beetje knippen ofzo. maar ik denk persoonlijk dat het geen big issue is. |
bleken? ik heb er geen verstand van, maar het is misschien een oplossng
|
Volgens mij is dat wel redelijk normaal hoor. Hoef je je echt niet voor te schamen. En lijkt me redelijk lastig om zelf tussen je billen te waxen... :p
|
Ik kan niets vinden over hoe dat harsen/waxen nou precies gebeurd. Harsen lijkt me nogal pijnlijk.:o
Wax, is dat hetzelfde idee als harsen? |
Citaat:
|
Moet je dat dan opwarmen?:o
Ohw, en gewoon te koop bij de drogist?:p |
Citaat:
|
Ok, ik ga morgen ofzo wel even langs de drogist, opzoek naar koude wax van Veet.:p
Nah, dat geklieder neem ik voor af en toe maar voor lief denk ik. Eens proberen. |
Citaat:
Je hebt ook kant-en-klare harsstrips -8 strips voor 9 euro- dat vind ik iets minder gesmeer dan die stroperige wax... Succes er in ieder geval mee... :) |
Ohw, ik zal ook even bij die kant-en-klare-dingen kijken, misschien is dat zelfs wel handiger. Wat minder gepruts.
Bedankt voor de tips.:) |
Ik zou het gewoon bij het scheermesje houden :o
|
jah da is wel normaal volgens mij...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:20. |