Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-12-2004, 12:29
Boterbloemetje
Ik schaam me er een beetje voor, maar ik heb haartjes tussen m'n billen. Niet dat ik kan gaan vlechten, maar ze zitten er wel.
Ik vind het best wel vervelend, maar ik weet niet hoe ze weg kan krijgen.
Een tijdje geleden heb ik het met een scheermesje en heel veel scheerschuim proberen weg te halen, is wel gelukt. Maar volgens mij is het nu wat erger geworden. Ik wil niet dat het straks ook verder dan 'tussen m'n billen' zit. Dus op je kont waar je het kan zien. (Te begrijpen?)
Kan dat, dat het erger wordt door scheren?

Mijn vraag is, of dit vaker voorkomt bij meisjes en hoe je dit het beste weg kan halen.

Alvast bedankt.
Met citaat reageren
Oud 30-12-2004, 12:31
coopergirl
coopergirl is offline
Wellicht kun je uit de voeten met dit topic? http://forum.scholieren.com/showthre...light=konthaar
Oud 30-12-2004, 12:31
bitchie
bitchie is offline
ik heb hetzelfde probleem. het is maar een klein beetje dus ik stoor me er eigenlijk niet zo aan.
het beste is gewoon laten zitten denk
Oud 30-12-2004, 12:46
Boterbloemetje
Citaat:
coopergirl schreef op 30-12-2004 @ 13:31 :
Wellicht kun je uit de voeten met dit topic? http://forum.scholieren.com/showthre...light=konthaar
Maar ze zitten alleen tussen de billen, er dus niet op. Wel een beetje aan de zijkant. (Dat ze een beetje op de grens van kont/'bilnaad' zitten)
Maar ik ben bang dat m'n vriend ze voelt, daarom heb ik ze een keertje weggehaald met een scheermesje. Nu zijn ze weg terug en knijp ik steeds m'n billen naar elkaar toe als hij met z'n hand te dicht daar terecht komt.

Is ontharingscreme een optie?
Met citaat reageren
Oud 30-12-2004, 13:40
Timmert
Timmert is offline
Volgens mij hebben heel veel meiden dat.. Zolang het geen lange zwart bossen worden zou ik het lekker laten zitten
Met citaat reageren
Oud 30-12-2004, 14:21
Tiño
Tiño is offline
Citaat:
Boterbloemetje schreef op 30-12-2004 @ 13:46 :
Maar ze zitten alleen tussen de billen, er dus niet op. Wel een beetje aan de zijkant. (Dat ze een beetje op de grens van kont/'bilnaad' zitten)
Maar ik ben bang dat m'n vriend ze voelt, daarom heb ik ze een keertje weggehaald met een scheermesje. Nu zijn ze weg terug en knijp ik steeds m'n billen naar elkaar toe als hij met z'n hand te dicht daar terecht komt.

Is ontharingscreme een optie?
t is normaal dat je lichaam behaard is op sommige plekken, en wat voor relatie heb je als je zo doet tegen je vriend.hij heeft daar vast ende zeker ook haar hoor.
Oud 30-12-2004, 14:31
LovelyAngel
LovelyAngel is offline
Heb ik ook last van. Maarja, gewoon een beetje bijknippen voor zover dat mogelijk is. Mijn vriend stoort zich daar niet aan gelukkig.
Met citaat reageren
Oud 30-12-2004, 14:32
Boterbloemetje
Citaat:
Tiño schreef op 30-12-2004 @ 15:21 :
En wat voor relatie heb je als je zo doet tegen je vriend. Hij heeft daar vast ende zeker ook haar hoor.
Sorry hoor, maar dat heeft niets met voor relatie ik heb te maken, ik voel er zelf gewoon niet zo prettig bij.
Met citaat reageren
Oud 30-12-2004, 14:34
Boterbloemetje
Citaat:
Timmert schreef op 30-12-2004 @ 14:40 :
Volgens mij hebben heel veel meiden dat.. Zolang het geen lange zwart bossen worden zou ik het lekker laten zitten
Hm, ok. Ze zijn wel zwart, daarom zit ik er een beetje over in. Als ze gewoon blond waren geweest had ik het niet erg gevonden.
Met citaat reageren
Oud 30-12-2004, 15:56
Kaneelstok
Kaneelstok is offline
Mij lijkt het niet erg charmant
Met citaat reageren
Oud 30-12-2004, 16:25
Timmert
Timmert is offline
Citaat:
Boterbloemetje schreef op 30-12-2004 @ 15:34 :
Hm, ok. Ze zijn wel zwart, daarom zit ik er een beetje over in. Als ze gewoon blond waren geweest had ik het niet erg gevonden.
Hmm als je zelf nogal een bleke huid hebt kan ik me voorstellen dat je t dan niet zo prettig vind. Ik zou ze dan als ik jou was harsen/waxen oid
Met citaat reageren
Oud 30-12-2004, 17:28
Boterbloemetje
Citaat:
Timmert schreef op 30-12-2004 @ 17:25 :
Hmm als je zelf nogal een bleke huid hebt kan ik me voorstellen dat je t dan niet zo prettig vind. Ik zou ze dan als ik jou was harsen/waxen oid
Kan je ook zelf harsen, of moet dat door een professioneel iemand gebeuren? (Dat dus liever niet.)

En over dat waxen, hoe werkt dat? Ik kan bij de zoekfunctie niet veel vinden over hoe het nou werkt.
Welke merken zijn aan te bevelen?

Laatst gewijzigd op 30-12-2004 om 17:34.
Met citaat reageren
Oud 30-12-2004, 17:39
Timmert
Timmert is offline
Citaat:
Boterbloemetje schreef op 30-12-2004 @ 18:28 :
Kan je ook zelf harsen, of moet dat door een professioneel iemand gebeuren? (Dat dus liever niet.)

En over dat waxen, hoe werkt dat? Ik kan bij de zoekfunctie niet veel vinden over hoe het nou werkt.
Welke merken zijn aan te bevelen?
Ik heb er als jongen zijnde weinig verstand van, maar volgens mij kun je dat ook wel zelf doen. Zoek anders even hier op 't forum, er staat meer dan genoeg over harsen en waxen etc.
Met citaat reageren
Oud 30-12-2004, 17:40
Verwijderd
'Epileer mijn bilnaat bij maanlicht!' - Bert Visscher.

sorry. daar moest ik aan denken. tsja, volgens mij is lichaamshaar daar normaal, ook bij meiden. als je het niet mooi vind, moet je het weghalen, beetje knippen ofzo. maar ik denk persoonlijk dat het geen big issue is.
Met citaat reageren
Oud 30-12-2004, 17:49
Lenny K
Lenny K is offline
bleken? ik heb er geen verstand van, maar het is misschien een oplossng
Oud 30-12-2004, 17:55
sgaapje
sgaapje is offline
Volgens mij is dat wel redelijk normaal hoor. Hoef je je echt niet voor te schamen. En lijkt me redelijk lastig om zelf tussen je billen te waxen...
Met citaat reageren
Oud 30-12-2004, 18:10
Boterbloemetje
Ik kan niets vinden over hoe dat harsen/waxen nou precies gebeurd. Harsen lijkt me nogal pijnlijk.
Wax, is dat hetzelfde idee als harsen?
Met citaat reageren
Oud 30-12-2004, 18:12
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Boterbloemetje schreef op 30-12-2004 @ 19:10 :
Ik kan niets vinden over hoe dat harsen/waxen nou precies gebeurd. Harsen lijkt me nogal pijnlijk.
Wax, is dat hetzelfde idee als harsen?
Komt wel min of meer op hetzelfde neer... Een laagje wax op de huid smeren, huid glad trekken, een strip erop plakken en tegen de haargroei eraf trekken.
Oud 30-12-2004, 18:13
Boterbloemetje
Moet je dat dan opwarmen?
Ohw, en gewoon te koop bij de drogist?
Met citaat reageren
Oud 30-12-2004, 18:18
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Boterbloemetje schreef op 30-12-2004 @ 19:13 :
Moet je dat dan opwarmen?
Ohw, en gewoon te koop bij de drogist?
Je hebt koude en warme wax. Ja, je kan het kopen bij drogisterijen. In de zomer heb ik (koude) wax van Feet gehaald - omnabij 10 euro. Je haar moet wel min een bepaalt aantal milimeters lang zijn.. Hoelang je ermee doet ligt eraan.. Ik heb em nog steeds omdat ik na één dat geklier en gesmeer zat was (ik ben persoonlijk niet zo'n fan van waxen, geef mij maar epilator)
Oud 30-12-2004, 18:23
Boterbloemetje
Ok, ik ga morgen ofzo wel even langs de drogist, opzoek naar koude wax van Veet.
Nah, dat geklieder neem ik voor af en toe maar voor lief denk ik. Eens proberen.
Met citaat reageren
Oud 30-12-2004, 18:26
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Boterbloemetje schreef op 30-12-2004 @ 19:23 :
Ok, ik ga morgen ofzo wel even langs de drogist, opzoek naar koude wax van Veet.
Nah, dat geklieder neem ik voor af en toe maar voor lief denk ik. Eens proberen.
Oh ja, du hast recht -Veet-.
Je hebt ook kant-en-klare harsstrips -8 strips voor 9 euro- dat vind ik iets minder gesmeer dan die stroperige wax...
Succes er in ieder geval mee...
Oud 30-12-2004, 18:43
Boterbloemetje
Ohw, ik zal ook even bij die kant-en-klare-dingen kijken, misschien is dat zelfs wel handiger. Wat minder gepruts.

Bedankt voor de tips.
Met citaat reageren
Oud 30-12-2004, 19:07
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Ik zou het gewoon bij het scheermesje houden
Oud 31-12-2004, 15:05
NoDoubt
NoDoubt is offline
jah da is wel normaal volgens mij...
Met citaat reageren
Reageren