![]() |
Beverwijk wil hufterbunkers bouwen
Gemeente Beverwijk is van plan om aan de rand van de stad zes hufterbunkers te bouwen. Asociale families worden naar deze woningen verbannen. Op deze manier wil mijn gemeente buurtoverlast gaan aanpakken.
Is dit zielig voor de kinderen van deze gezinnen ("Kom je na school bij me eten?" "Is goed, waar woon je?" "Hufterbunker 4"), of terecht, omdat de mensen weigeren zich aan te passen: wie niet horen wil, moet maar voelen. |
Mooi toch. Rottig asociaal tuig hoort niet in een stad. Opsluiten of wegstoppen :)
|
kunnen ze beter voor normale mensen speciale bunkers bouwen
|
Straks breekt er en oorlog uit en wordt de hele stad platgebombardeert en blijven alleen de asociale families over :eek:
Of gaat het hier om een ander soort bunkers? :o |
Hufterbunkers, hoe verzinnen ze het. :cool:
|
Ik dacht dat er zoiets al bestond. :confused:
|
Citaat:
Mooi woord, trouwens. |
goed initiatief, anders dan wordt het probleem alleen maar verplaatst.
|
Nouja, het is misschien wel een beetje lullig voor de kinderen, maar er is wel meer lullig op de wereld.
(en lulliger dingen ook) |
Citaat:
Het probleem wordt nu toch alleen verplaatst? Of ben ik nou gek? |
Citaat:
de meeste mensen niet zolang het maar niet in hun achtertuin is. gooi de hufters dus op een hoop ver bij alles vandaan en iedereen is blij. Anders krijg je dat aso's keer op keer uit hun huis gezet worden, maar toch recht hebben op een woning, en dus andere wijken gaan verzieken. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar verder, goed idee (y) |
Hahahaha
Die Entlosung der Tokkiesfrage :| dude,.. dat kun je kinderen niet aan doen. En als je Tokkies gaat concentreren blijven de nakomelingen Tokkies en heb je nauwelijks kans om een Tokkienakomeling te laten overstappen naar een niet-Tokkieslevenswijze. :s |
Bekt niet echt lekker.
|
Zeg het 10 keer achter elkaar: 'hufterbunkers'.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Gaan we dr dan ook overal camera's ophangen? krijgen we dan ook 'Hufter TV' achter de decoder? |
Hoe moet ik me zo'n 'hufterbunker' voorstellen en staat het in de Dikke van Dale?
|
zulke dingen bestaan toch al lang. Hier heten ze sta caravan kampen.
|
Citaat:
Maar ik vind het wel een goed initiatief, maar zouden ze niet beter iets van een heropvoedingsprogramme kunnen maken, of als een familie zo en zo crimineel, en er geen hoop meer is op verbetering, is dat ze de kinderen afnemen en in pleeggezinnen plaatsen. Dan is de kans iig kleiner dat die kinderen ook tokkies worden. Wel een beetje ongenuanceerd om het hufterbunkers te noemen, kunnen ze geen andere naam verzinnen, zodat de mensen die daarin moeten zich niet meteen beledigd voelen enzo. |
Citaat:
De hufterbunkers moeten goedkope huizen worden voorzien van slechts de basisdingen (er ligt bijvoorbeeld geen vloerbedekking en er is geen behang) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik wil dan ook wel in een hufter bunker. dan heeft niemand last van me (y)
|
Hufterbunkers... een mooi woord is het wel hehe.
Ik ben het er wel mee eens in elk geval, notoire overlastveroorzakers die na een paar waarschuwingen nog niet stoppen met asociaal gedrag moeten maar op de harde manier de gevolgen daarvan ondervinden. |
Citaat:
|
Citaat:
ontopic: ik zal zelf maar eens naar zo'n hufterbunker vertrekken. lijkt me best gezellig op z'n tijd. en wat is asociaal en wanneer mag een gezin naar zo'n hufterbunker toe? wel handig natuurlijk, zijn alle 'normale' mensen eraf, en zitten zij ook gezellig als normalen onder elkaar. ik vind dat altijd wel fijn, zo'n rijke/sociaal lage - zwarte/witte - harde werkers/kantoormensen buurt. dat bevordert het nationalisme, en we gaan niet zeuren over internationalisme - elke buurt z'n eigen winkelcentrum, voorzieningen en recreatie, mensen en bestuur etc ;) . |
Citaat:
ik zou er persoonlijk in het minst geen moeite mee hebben, iig :o |
Leuk, een vrijstaand huis aan de rand van het dorp :cool: . Maar op zich wel een goed idee :)
|
Citaat:
|
Citaat:
Dan is iedereen gelukkig in zijn of haar eigen wereldje en hoeven we deze illusie ook niet te verlaten. Komt er een puntenpaspoort? Schelden: 0,5 punt Geen voorrang verlenen waar dat wel moet: 1 punt Obscene gebaren: 1 punt Obscene gebaren in combinatie met foutief taalgebruik: 2 punten Gooien met voorwerpen: 2 punten Kapot schoppen van een bloempot: 2 punten Gooien met kapot geschopte bloempot: 4 punten Iemand doodslaan: 30 punten Terrorisme: 50 punten |
Citaat:
Die ghettovorming is er toch allang in de vorm van arbeiderswijken en gezinswijken? |
Dit is toch gewoon leuk?
Ik vind het echt lachen, hufterbunker 5, woont miljonair, blablabla, leuke verhalen enzo. |
Citaat:
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Kunnen we meteen meer vuurwerk opslaan, in de hufterbunker wijken..
|
Wie zijn de hufters en waar ligt de grens eigenlijk?
Wie moet er gaan bepalen wie voor een hufterbunker in aanmerking komen? Waar moeten die hufters dan heen? Niemand wil ze in de buurt hebben |
Citaat:
|
wtf ligt beverwijk eigenljk :eek:?.
wat is het aso-aantal daar, hoeveel gezinnen komen in aanmerking voor deze bunkers, waar worden deze bunkers geplaatst? wanneer wordt er overwogen tot plaatsen? wie bepaald wat? |
Citaat:
De hufters gaan dan naar de hufterbunkers (duhh) en die zijn ergens aan de rand van de stad, afgelegen. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:33. |