Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mooi woord, trouwens. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het probleem wordt nu toch alleen verplaatst? Of ben ik nou gek? |
![]() |
||
Citaat:
de meeste mensen niet zolang het maar niet in hun achtertuin is. gooi de hufters dus op een hoop ver bij alles vandaan en iedereen is blij. Anders krijg je dat aso's keer op keer uit hun huis gezet worden, maar toch recht hebben op een woning, en dus andere wijken gaan verzieken.
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar verder, goed idee ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Gaan we dr dan ook overal camera's ophangen? krijgen we dan ook 'Hufter TV' achter de decoder?
||
Citaat:
Maar ik vind het wel een goed initiatief, maar zouden ze niet beter iets van een heropvoedingsprogramme kunnen maken, of als een familie zo en zo crimineel, en er geen hoop meer is op verbetering, is dat ze de kinderen afnemen en in pleeggezinnen plaatsen. Dan is de kans iig kleiner dat die kinderen ook tokkies worden. Wel een beetje ongenuanceerd om het hufterbunkers te noemen, kunnen ze geen andere naam verzinnen, zodat de mensen die daarin moeten zich niet meteen beledigd voelen enzo.
||
![]() |
Citaat:
De hufterbunkers moeten goedkope huizen worden voorzien van slechts de basisdingen (er ligt bijvoorbeeld geen vloerbedekking en er is geen behang)
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ontopic: ik zal zelf maar eens naar zo'n hufterbunker vertrekken. lijkt me best gezellig op z'n tijd. en wat is asociaal en wanneer mag een gezin naar zo'n hufterbunker toe? wel handig natuurlijk, zijn alle 'normale' mensen eraf, en zitten zij ook gezellig als normalen onder elkaar. ik vind dat altijd wel fijn, zo'n rijke/sociaal lage - zwarte/witte - harde werkers/kantoormensen buurt. dat bevordert het nationalisme, en we gaan niet zeuren over internationalisme - elke buurt z'n eigen winkelcentrum, voorzieningen en recreatie, mensen en bestuur etc ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ik zou er persoonlijk in het minst geen moeite mee hebben, iig ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Dan is iedereen gelukkig in zijn of haar eigen wereldje en hoeven we deze illusie ook niet te verlaten. Komt er een puntenpaspoort? Schelden: 0,5 punt Geen voorrang verlenen waar dat wel moet: 1 punt Obscene gebaren: 1 punt Obscene gebaren in combinatie met foutief taalgebruik: 2 punten Gooien met voorwerpen: 2 punten Kapot schoppen van een bloempot: 2 punten Gooien met kapot geschopte bloempot: 4 punten Iemand doodslaan: 30 punten Terrorisme: 50 punten |
![]() |
||
Citaat:
Die ghettovorming is er toch allang in de vorm van arbeiderswijken en gezinswijken? |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
De hufters gaan dan naar de hufterbunkers (duhh) en die zijn ergens aan de rand van de stad, afgelegen.
||
Citaat:
|||||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Advertentie |
|