![]() |
Dikke buik
Hoi Mensen,
Als ik opsta heb ik best een platte buik, broeken enzo zitten dan ook mooi enzo. Verder ben ik niet echt dik ofzo, maar aan het eind van de dag puilt mijn buik echt uit mijn broek zowat. Hij is dan ook echt dik.:(:(:( Ik weet dat het komt omdat ik in de loop van de dag gegeten heb enzo maar vind het toch nie leuk. Ik eet eigenlijk best gezond en fitness ook 2 keer per week. Verder doe ik elke dag buikspieroefeningen. Iemand tips ofzo om mun buik smaller te krijgen??? |
hey dat heb ik ook :D
maar ik zit er niet zow mee volgens mij kun je er toch weinig aan doen en echt een dikke buik met vetrollen enzow heb je dan toch niet......dus heb er vrede mee zou ik zeggen :) |
vet(zwembandjes etc) kun je gewoon van je buik aftrainen door situps etc. Echter, waar jij het waarschijnlijk over hebt zijn buikplooien, dat is geen vet, maar huid. Die kun je veel moeilijker weghalen. Dan zou je echt heel veel situps moeten doen zodat je de huid ook goed strak trekt.
|
het feit dat je 2 keer per week fitnesst heeft geen invloed op je buikspieren ofzo (je krijgt ten minste geen resultaten, van binnen gebeurd er vast wel wat), alleen op je conditie.
Dus zoals iemand anders al zei, doe gewoon zo nu en dan situps enzo :) succes (y) |
het schijnt dat het helpt als je meer water drinkt. succes.
|
Citaat:
|
Ja, dat heb ik ook en na het avondeten is het best wel erg. Een beetje een opgezette buik.
|
ik heb t ook, maar dat komt omdak veel te veel snoep enzo eet de laatste tijd.. verder benk gelukkig ook niet dik.. kheb juist liever de rest wat dikker, maar mun buik dunner.. maar kweet echt niet hoek dat moet doen :S
|
Je buikje trekt echt wel weer bij
|
Dat heb ik ook hoor. 's middags en 's avonds een veel dikkere buik dan in de ochtend. Maar de volgende ochtend is ie gewoon weer 'plat'( nou ja, bijna dan :D ;) )
Dus ik maak me er niet zo druk om. |
Veel water drinken, helpt echt!
|
Citaat:
ik heb last van beide. vet en huidplooien (als je dat zo wilt noemen) ik doe al 2 jaar lang buikspieroefeningen per dag... eerst opgebouwd en al meer dan een half jaar doe ik 600 sit ups per dag. heb ik een strakke platte buik? neuh. hij's misschien wel wat strakker dan dat ik geen buikspieroefeningen deed, maar gewoon zo'n vette uitpuilende buik met vet blijfi k gewoon houden. zelfs toen ik een ondergewicht had bleef ik zo'n oer lelijke- kots makende buik hebben. meerdere vrouwen hebben dit. je moet het proberen te accepteren. anders ben je alleen maar ongelukkig of krijg je er een eetprobleem door. |
Citaat:
je moet het gewoon accepteren... hoe moeilijk dat ook is. |
Een kennis van mij heeft dat ook. We hadden pas pannekoek gegeten in een restaurant, darna had ze echt zo'n bal.. Terwijl ze heel iel en dun is.. hehe
|
Citaat:
|
Citaat:
ik had een ONDERGEWICHT ik was overal te mager behalve m'n buik. daar zaten nog lagen vet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Misschien komt dat ook omdat er bij je buik nou eenmaal meer organen zitten dan bijv. in je benen, dat voornamelijk uit spieren, bot etc. bestaat..
Ik denk dat dat niet echt veel aan te doen is, hoewel het misshcien zal helpen om stees kleine beetjes te eten (waardoor het geleidelijk wordt verwerkt ipv alles in 1 keer), ipv 3 grotere maaltijden op een dag. |
mja, heb ik ook wel last van.
'smorgens ben ik heel even redelijk tevreden (over mijn buik dan he, de rest wat minder) maar na het ontbijt is het al mis... En die situps, dat merk je zelf niet zo, omdat je je buik elke dag ziet. het valt je gewoon niet op dattie dunner word. (als je ermee ophoud valt het wel op dattie dikker word, maar das een ander verhaal) mja, leer ermee leven, tis toch ook niet zo'n ramp? |
Ik had vroeger zo'n bierbuik achtige toestand
dan deed ik 100 siups (na een paar keer kun je er zow hondered hoor!) en dronk ik water in plaats van cola/limo enz.. ik had MAGNIFIEK RESULTAAT ! succes ermeej |
Citaat:
mja dat heb ik ook. ik ben overal te dun ( altahns dat vin dik) maar mijn buik is juist best dik. maar dat vind ik juist wel gezond staan, ik vind zo'n buik die pink bijvoorbeeld heeft echt 10 keer nix. ok, de mijne mag in verhouding van de rest van mijn lichaam best wel slanker maar juist door die wat dikkere buik oog ik wat dikker waar ik dus blij mee ben. nee, van mijn lieve mollige buikje wordt lekker afgebleven. |
Citaat:
|
Als je 's ochtends opstaat ben je ook langer dan wanneer je 's avonds naar bed gaat, er zit zo'n 2 cm in, en dat zal wel een stuk schelen in je buik.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
sinds wanneer is een totaal platte buik het schoonheids ideaal, ik geloof dat er met mij nog miljoenen mensen liever een zacht buikje hebben.
|
100 buikspier oefeningen per dag is genoeg.
Heb ik ook last van gehad nu niet meer. Gewoon gezond eten en beetje veel trainen en niet luieren en niks eten. Dat helpt 50% minder dan als je er nog bij traint |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:04. |