Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-05-2002, 18:14
Sophietje12
Sophietje12 is offline
Hoi Mensen,

Als ik opsta heb ik best een platte buik, broeken enzo zitten dan ook mooi enzo. Verder ben ik niet echt dik ofzo, maar aan het eind van de dag puilt mijn buik echt uit mijn broek zowat. Hij is dan ook echt dik. Ik weet dat het komt omdat ik in de loop van de dag gegeten heb enzo maar vind het toch nie leuk. Ik eet eigenlijk best gezond en fitness ook 2 keer per week. Verder doe ik elke dag buikspieroefeningen. Iemand tips ofzo om mun buik smaller te krijgen???
Oud 26-05-2002, 18:40
Verwijderd
hey dat heb ik ook
maar ik zit er niet zow mee
volgens mij kun je er toch weinig aan doen en echt een dikke buik met vetrollen enzow heb je dan toch niet......dus heb er vrede mee zou ik zeggen
Met citaat reageren
Oud 26-05-2002, 18:58
The Wanderer
The Wanderer is offline
vet(zwembandjes etc) kun je gewoon van je buik aftrainen door situps etc. Echter, waar jij het waarschijnlijk over hebt zijn buikplooien, dat is geen vet, maar huid. Die kun je veel moeilijker weghalen. Dan zou je echt heel veel situps moeten doen zodat je de huid ook goed strak trekt.
Oud 27-05-2002, 07:13
Anal Avenger
Anal Avenger is offline
het feit dat je 2 keer per week fitnesst heeft geen invloed op je buikspieren ofzo (je krijgt ten minste geen resultaten, van binnen gebeurd er vast wel wat), alleen op je conditie.

Dus zoals iemand anders al zei, doe gewoon zo nu en dan situps enzo

succes
Oud 27-05-2002, 08:10
snoopy
snoopy is offline
het schijnt dat het helpt als je meer water drinkt. succes.
Oud 27-05-2002, 16:15
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
Citaat:
snoopy/mamo schreef:
het schijnt dat het helpt als je meer water drinkt. succes.
ja dat heb ik ook gehoord en drink ook veel water
Met citaat reageren
Oud 30-05-2002, 15:35
---Lisette99---
---Lisette99--- is offline
Ja, dat heb ik ook en na het avondeten is het best wel erg. Een beetje een opgezette buik.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2002, 16:22
lake bodom
lake bodom is offline
ik heb t ook, maar dat komt omdak veel te veel snoep enzo eet de laatste tijd.. verder benk gelukkig ook niet dik.. kheb juist liever de rest wat dikker, maar mun buik dunner.. maar kweet echt niet hoek dat moet doen
Met citaat reageren
Oud 30-05-2002, 16:32
Snow White
Snow White is offline
Je buikje trekt echt wel weer bij
Oud 30-05-2002, 19:50
*Fallen_Tear*
*Fallen_Tear* is offline
Dat heb ik ook hoor. 's middags en 's avonds een veel dikkere buik dan in de ochtend. Maar de volgende ochtend is ie gewoon weer 'plat'( nou ja, bijna dan )

Dus ik maak me er niet zo druk om.
Oud 30-05-2002, 22:11
Mark
Mark is offline
Veel water drinken, helpt echt!
Oud 31-05-2002, 20:29
miep
miep is offline
Citaat:
The Wanderer schreef:
vet(zwembandjes etc) kun je gewoon van je buik aftrainen door situps etc. Echter, waar jij het waarschijnlijk over hebt zijn buikplooien, dat is geen vet, maar huid. Die kun je veel moeilijker weghalen. Dan zou je echt heel veel situps moeten doen zodat je de huid ook goed strak trekt.
jah right jij hebt makkelijk praten.
ik heb last van beide.
vet en huidplooien (als je dat zo wilt noemen)
ik doe al 2 jaar lang buikspieroefeningen per dag... eerst opgebouwd en al meer dan een half jaar doe ik 600 sit ups per dag. heb ik een strakke platte buik? neuh. hij's misschien wel wat strakker dan dat ik geen buikspieroefeningen deed, maar gewoon zo'n vette uitpuilende buik met vet blijfi k gewoon houden. zelfs toen ik een ondergewicht had bleef ik zo'n oer lelijke- kots makende buik hebben.

meerdere vrouwen hebben dit.
je moet het proberen te accepteren.
anders ben je alleen maar ongelukkig of krijg je er een eetprobleem door.
Oud 31-05-2002, 20:31
miep
miep is offline
Citaat:
snowboarder schreef:
Veel water drinken, helpt echt!
en ik drink minstens 2 liter water per dag helpt geen fuck.

je moet het gewoon accepteren... hoe moeilijk dat ook is.
Oud 31-05-2002, 20:34
Snufje
Snufje is offline
Een kennis van mij heeft dat ook. We hadden pas pannekoek gegeten in een restaurant, darna had ze echt zo'n bal.. Terwijl ze heel iel en dun is.. hehe
Met citaat reageren
Oud 31-05-2002, 21:51
Markiex
Markiex is offline
Citaat:
miep schreef:

jah right jij hebt makkelijk praten.
ik heb last van beide.
vet en huidplooien (als je dat zo wilt noemen)
ik doe al 2 jaar lang buikspieroefeningen per dag... eerst opgebouwd en al meer dan een half jaar doe ik 600 sit ups per dag. heb ik een strakke platte buik? neuh. hij's misschien wel wat strakker dan dat ik geen buikspieroefeningen deed, maar gewoon zo'n vette uitpuilende buik met vet blijfi k gewoon houden. zelfs toen ik een ondergewicht had bleef ik zo'n oer lelijke- kots makende buik hebben.

meerdere vrouwen hebben dit.
je moet het proberen te accepteren.
anders ben je alleen maar ongelukkig of krijg je er een eetprobleem door.
Met sit ups doen gaat het vet op je buik niet weg, dat zal je alleen echt lukken als je bijv. gaat hardlopen...
Oud 31-05-2002, 23:06
miep
miep is offline
Citaat:
Markiex schreef:

Met sit ups doen gaat het vet op je buik niet weg, dat zal je alleen echt lukken als je bijv. gaat hardlopen...
ik deed genoeg aan sport.
ik had een ONDERGEWICHT ik was overal te mager behalve m'n buik. daar zaten nog lagen vet.
Oud 01-06-2002, 00:20
Verwijderd
Citaat:
miep schreef:

ik had een ONDERGEWICHT ik was overal te mager behalve m'n buik. daar zaten nog lagen vet.
Nee, jij dacht dat het daar zat. Jij was toch degene die last had van die eetproblemen?
Met citaat reageren
Oud 01-06-2002, 02:11
Markiex
Markiex is offline
Citaat:
miep schreef:

Aanvulling: en bij sommige mensen gaat vet op een bepaalde plek nou eenmaal niet weg, hoe hard je ook traint....en sommige mensen denken dat ze een dikke buik hebben maar hebben dat eigenlijk niet...
Oud 01-06-2002, 12:36
Joyce-b
Joyce-b is offline
Misschien komt dat ook omdat er bij je buik nou eenmaal meer organen zitten dan bijv. in je benen, dat voornamelijk uit spieren, bot etc. bestaat..
Ik denk dat dat niet echt veel aan te doen is, hoewel het misshcien zal helpen om stees kleine beetjes te eten (waardoor het geleidelijk wordt verwerkt ipv alles in 1 keer), ipv 3 grotere maaltijden op een dag.
Oud 02-06-2002, 13:47
Kat
Kat is offline
mja, heb ik ook wel last van.
'smorgens ben ik heel even redelijk tevreden (over mijn buik dan he, de rest wat minder) maar na het ontbijt is het al mis...
En die situps, dat merk je zelf niet zo, omdat je je buik elke dag ziet. het valt je gewoon niet op dattie dunner word.
(als je ermee ophoud valt het wel op dattie dikker word, maar das een ander verhaal)
mja, leer ermee leven, tis toch ook niet zo'n ramp?
Oud 02-06-2002, 21:34
PublicExection
PublicExection is offline
Ik had vroeger zo'n bierbuik achtige toestand
dan deed ik 100 siups (na een paar keer kun je er zow hondered hoor!)
en dronk ik water in plaats van cola/limo enz..
ik had MAGNIFIEK RESULTAAT !
succes ermeej
Oud 02-06-2002, 23:46
stella
stella is offline
Citaat:
miep schreef:

mja dat heb ik ook. ik ben overal te dun ( altahns dat vin dik) maar mijn buik is juist best dik.
maar dat vind ik juist wel gezond staan, ik vind zo'n buik die pink bijvoorbeeld heeft echt 10 keer nix.
ok, de mijne mag in verhouding van de rest van mijn lichaam best wel slanker maar juist door die wat dikkere buik oog ik wat dikker waar ik dus blij mee ben.
nee, van mijn lieve mollige buikje wordt lekker afgebleven.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2002, 06:32
lake bodom
lake bodom is offline
Citaat:
stella schreef:

mja dat heb ik ook. ik ben overal te dun ( altahns dat vin dik) maar mijn buik is juist best dik.
maar dat vind ik juist wel gezond staan, ik vind zo'n buik die pink bijvoorbeeld heeft echt 10 keer nix.
ok, de mijne mag in verhouding van de rest van mijn lichaam best wel slanker maar juist door die wat dikkere buik oog ik wat dikker waar ik dus blij mee ben.
nee, van mijn lieve mollige buikje wordt lekker afgebleven.
pink heeft juist een dikke buik zo'n een hebk er ook, en rest dunner... hm, naja kga op me snoep letten, mar lukt niet
Met citaat reageren
Oud 03-06-2002, 12:16
Oen
Oen is offline
Als je 's ochtends opstaat ben je ook langer dan wanneer je 's avonds naar bed gaat, er zit zo'n 2 cm in, en dat zal wel een stuk schelen in je buik.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2002, 12:33
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Oen schreef:
Als je 's ochtends opstaat ben je ook langer dan wanneer je 's avonds naar bed gaat, er zit zo'n 2 cm in, en dat zal wel een stuk schelen in je buik.
zou je denken??
Oud 03-06-2002, 20:37
miep
miep is offline
Citaat:
lake bodom schreef:

pink heeft juist een dikke buik zo'n een hebk er ook, en rest dunner... hm, naja kga op me snoep letten, mar lukt niet
ja pink heeft een ransige buik, net zoals die wijven van d.c (vooral beyone) naouja, ransig, echt niet mager plat ofzo zoals ik mijn buik wil hebben. maar die van pink is echt lelijk, dat zij een beetje die showt op tv zeg, gatver. christina aguilera heeft zo'n mooi plat buikje, die wil ik ooooooooowwwkkkkkkkk
Oud 03-06-2002, 20:49
Built to last
Built to last is offline
sinds wanneer is een totaal platte buik het schoonheids ideaal, ik geloof dat er met mij nog miljoenen mensen liever een zacht buikje hebben.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2002, 09:23
MoHaMeDJaLaL
MoHaMeDJaLaL is offline
100 buikspier oefeningen per dag is genoeg.
Heb ik ook last van gehad nu niet meer.
Gewoon gezond eten en beetje veel trainen en niet luieren en niks eten.
Dat helpt 50% minder dan als je er nog bij traint
Oud 04-06-2002, 10:06
Verwijderd
Citaat:
Built to last schreef:
sinds wanneer is een totaal platte buik het schoonheids ideaal, ik geloof dat er met mij nog miljoenen mensen liever een zacht buikje hebben.
Precies, en bovendien is het gewoon onmogelijk om een strak buikje te houden als je hebt gestudeerd.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2002, 14:02
Oen
Oen is offline
Citaat:
Built to last schreef:
Ik houd ook helemaal niet van een plat buikje, zo'n zachte is veel en veel lekkerder, liever en deze persoon doet over het algemeen niet heel erg lastig over eten etc. en dat is gewoon een stuk makkelijker.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2002, 19:13
Joyce-b
Joyce-b is offline
Citaat:
miep schreef:

ja pink heeft een ransige buik, net zoals die wijven van d.c (vooral beyone) naouja, ransig, echt niet mager plat ofzo zoals ik mijn buik wil hebben. maar die van pink is echt lelijk, dat zij een beetje die showt op tv zeg, gatver. christina aguilera heeft zo'n mooi plat buikje, die wil ik ooooooooowwwkkkkkkkk
Hmmz, een buikje à la Christina Aguilera is ook niet alles hoor, dan vind ik het waarschijnlijk het beste wanneer het tussen die 2 inziet.. precies goed!

Regels voor berichten