![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
ik had een ONDERGEWICHT ik was overal te mager behalve m'n buik. daar zaten nog lagen vet.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
Misschien komt dat ook omdat er bij je buik nou eenmaal meer organen zitten dan bijv. in je benen, dat voornamelijk uit spieren, bot etc. bestaat..
Ik denk dat dat niet echt veel aan te doen is, hoewel het misshcien zal helpen om stees kleine beetjes te eten (waardoor het geleidelijk wordt verwerkt ipv alles in 1 keer), ipv 3 grotere maaltijden op een dag.
|
mja, heb ik ook wel last van.
'smorgens ben ik heel even redelijk tevreden (over mijn buik dan he, de rest wat minder) maar na het ontbijt is het al mis... En die situps, dat merk je zelf niet zo, omdat je je buik elke dag ziet. het valt je gewoon niet op dattie dunner word. (als je ermee ophoud valt het wel op dattie dikker word, maar das een ander verhaal) mja, leer ermee leven, tis toch ook niet zo'n ramp?
|
![]() |
Ik had vroeger zo'n bierbuik achtige toestand
dan deed ik 100 siups (na een paar keer kun je er zow hondered hoor!) en dronk ik water in plaats van cola/limo enz.. ik had MAGNIFIEK RESULTAAT ! succes ermeej
||
![]() |
Citaat:
mja dat heb ik ook. ik ben overal te dun ( altahns dat vin dik) maar mijn buik is juist best dik. maar dat vind ik juist wel gezond staan, ik vind zo'n buik die pink bijvoorbeeld heeft echt 10 keer nix. ok, de mijne mag in verhouding van de rest van mijn lichaam best wel slanker maar juist door die wat dikkere buik oog ik wat dikker waar ik dus blij mee ben. nee, van mijn lieve mollige buikje wordt lekker afgebleven. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
dikke buik daimlr | 3 | 22-04-2016 16:05 | |
Lichaam & Gezondheid |
plotseling dikke buik Shyrr | 7 | 27-06-2011 19:31 | |
Flora & Fauna |
Mijn poes heeft een mega dikke buik, maar is niet zwanger!! sojamelk | 4 | 10-06-2009 20:06 | |
Flora & Fauna |
zieke hamster (dikke buik) coldplayfan | 5 | 21-10-2008 18:41 | |
Lifestyle |
dikke buik - buikspieroefeningen Zazoo | 1 | 23-10-2003 14:58 | |
Liefde & Relatie |
Wat vinden meiden van jongens met dikke buik xwouter | 139 | 14-01-2003 15:56 |