![]() |
Verkrachtingsfantasieën
In enkele gesprekken met toch hele lieve jongens kreeg ik te horen dat ze het stiekem wel een heel geil idee vinden om een meisje gewoonweg te dwingen tot seks met hem (met de toevoeging dat ze het uiteindelijk wél leuk moet vinden, anders vinden ze het zelf ook niet meer leuk). Het domineren van een meisje, het gewoonweg némen, sprak ze toch wel erg aan.
Nu vraag ik me af, heeft elke jongen al dan niet onbewust die fantasie, en sterker nog, willen jullie het ook daadwerkelijk uítvoeren? Niet echt verkrachten dan, misschien, maar toch wel ontzettend dominant zijn, gewoon nemen wat je wil? En is de verklaring voor die fantasie terug te voeren op de natuur? Ligt het gewoon in de aard van mannen om te willen domineren? Als dat zo is, moeten er toch minstens zoveel meisjes zijn die het stiekem een erg geil idee vinden om gewoon op het bed gesmeten en genomen te worden. Is dat ook zo? En zijn er mensen die het liever omdraaien, zodat de vrouw de overhand neemt en de man bruut genomen wordt (voor zover dat wil...)? Zijn er mensen die geen van beide gevallen zien zitten? Laat me niet in het ongewisse! :P |
Tja ik denk dat iedereen het wel heeft... Ik vind het af en toe wel opwindend om gewoon genomen te worden zeg maar... Of mn vriend te nemen... Heeft wel iets geils....:D Maar dat vind ik wel anders dan verkrachten...
|
Verkrachtingsfantasieën... hmm nee, niks voor mij. Ben zelf ook helemaal geen vrouwonvriendelijk persoon, misschien ligt het daar aan.
|
Vooral het genomen/gedomineerd worden spreekt me aan :p.
|
vastbinden en blinddoeken is errug leuk!! zowel om te doen als omn gedaan te krijgen.. hier kan je dan ook met je partner een leuke fantasie omheen bouwen...
|
Citaat:
|
Ik heb er altijd van gedroomd plots door een meid aangerand te worden, dat ze me vastbond en alles met me deed wat ze wou.
Het gevoel vernederd te worden door een meid zegt me wel iets. |
Citaat:
heb je pm gestuurd! rebecca |
Ik denk dat jongens dat wel vaker hebben. Ik vond het altijd wel leuk als mijn vriendin mij domineerde maar nog leuker vond ik het om haar te pakken zeg maar. Kleren hard uit doen, stevig vasthouden, op bed gooien etc. Een spel dus. Maar echt verkrachten :nono:
|
Mja, ik fantaseer er soms over.
Maar in realiteit vind ik het vreselijk en zou ik het nooit doen. :nono: |
Een vriend van mij zou wel eens iemand willen verkrachten. Het lijkt hem wel wat, de macht die je op zo'n moment hebt.
Natuurlijk is hij verstandig genoeg om het echt alleen bij een fantasie te laten, nee ik zie hem nog niet zo snel iemand in de bosjes verkrachten :) Hij vindt overigens wel dat sommige one-night-stands op een soort verkrachting lijken. Gewoon, wilde seks, macht, en voor 1 keer... Zelf heb ik echt niet dat soort fantasieeen, en mij vriend voor zover ik weet gelukkig ook niet. |
bij verkrachten schaadt je iemand vooral geestelijk heel erg. Dat kan van mij nooit een fantasie zijn.
|
Verkrachten is het verkeerde woord maar heel erg dominant zijn lijkt me wel wat. Zodra het meisje het goedkeurd en er geen bezwaar tegen heb als ik zeg wat zij moet doen..... mja is toch een leuke fantasie dat misschien ooit werkelijkheid word?
|
Dominantie spelletjes zijn wel leuk, maar verkrachting.... mij niet gezien. :s Er zijn grenzen natuurlijk.
|
Citaat:
En ach :P Zo lang er maar niet aan haren getrokken wordt en er echt lichamelijk mishandeld wordt vind ik het best leuk :bloos: (beide kanten op, nemen en genomen worden dus) |
En qua fantasieën? Zijn er vrouwen die fantasieën hebben over verkrachting, hoewel ze het irl nooit zouden willen doen?
|
lijkt me heerlijk als hij dat doet..
|
Ik geloof inderdaad dat best veel jongens (incl. mezelf) die fantasie wel es hebben.
Zolang je hem niet ten uitvoering brengt is er weinig mis mee, vind ik :) |
Ach, ik heb er best wel eens over nagedacht, en op sommige momenten heeft het best iets leuks, opwindends, geils. Zelf vertoon ik niet zo snel dominant gedrag, omdat ik me daar gewoonweg niet altijd even prettig bij voel. (hoewel er ook wel eens uitzonderingen zijn natuurlijk;)). Overigens weet ik van mijn ex in hoeverre zijn fantasieën gingen, die hij met/zonder toestemming ook gewoon uitvoerde.. Over het algemeen ervaarde ik zijn extreem dominante gedrag als 'beangstigend', wat in mijn ogen TE ver gaat. Dominantie is leuk, maar ik ben wel van mening dat er wel degelijk grenzen zijn, en je elkaars grenzen ook behoort te weten...:)
|
Nope, ik fantaseer graag en veel, maar dit is nog nooit de revue gepasseerd.
|
Echte verkrachting niet, wel dat ik een meisje ontmaagd en dan zeg 'aah kom op ik zal het heel voorzichtig doen' en dat zij dan zoiets heeft van 'ik vind het wel eng zo'n grote leuter ( ;) ) maar doe maar'. En dan doe ik het, maar dan doe ik het sneaky helemaal niet zo voorzichtig en dan gilt ze van de pijn en dan roept ze 'stop! oh het is zo groot! stop' en dan stop ik niet, gheghe. :D
|
'Verkrachten' gaat wel erg ver. Een dominante jongen daarentegen (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar over "verkrachting" en "dominant" gesproken he... hoe denken jongens en meisjes over schelden? Slet, klootzak etc?? Geil of niet.... Als je heel geil bent en iemand zegt: "Klootzak, neuk me!" of "Sletje ik zal je is in je kutje neuken" Opwindend??? Sorry voor het taalgebruik ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar niet te vaak :) |
Citaat:
|
Ik vind het zeer tof om gedomineerd te worden !! Mijn vriend weet dat ook !! Ik hou ervan om op bed gesmeten te worden, en dat ik maar alles moet ondergaan!! Weliswaar alleen als ik zin heb natuurlijk !! Geen echte verkrachting !!
|
Citaat:
|
Ja, ik heb het wel eens gedaan in lichte mate, in overeenstemming met mijn partner natuurlijk. Ik vind het erg leuk, maar toch is er iets in me wat me een beetje tegenhoud, misschien eens proberen me helemaal te laten gaan :)
|
Citaat:
Verder fantaseer ik nooit over verkrachten of verkracht worden. Maar dominant/onderdanig zijn vind ik op zich allebei wel leuk. En dan mag het er ook best wel wild aan toe gaan. Ik wil alleen wel dat er tot op zekere hoogte naar me geluisterd wordt.. en dat ontbreekt bij verkrachting. :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar telly praat ze altijd om ;) |
Citaat:
M'n eigen fantasieën hou ik even voor me, maar ze gaan iig niet over verkracht worden door een jongen. Een beetje dominant vind ik wel leuk, maar het moet wel lief blijven. |
Citaat:
|
schijnbaar willen sommigen het wel echt.. anderzs zou het niet gebeuren
|
Citaat:
|
ik vind het fijn om geestelijk te domineren, te weten dat ik alles kan doen. En dat ik haar met elke aanraking meer opwind. Dan kan je ook lekker plagen enzo
maar het moet niet tegen haar zin in zijn dan vind ik het niet eens macht dan ben je gewoon een triest hulpeloos mannetje maarjah gewoon een bepaalde macht spreekt elke jongen wel (een beetje) aan denk ik dan..... |
Dominante vrouwen :o :bloos: (y)
Zelf niet zo dominant (tenzij ik er de bui voor heb maar das niet zo heel vaak :)) |
Citaat:
Nou, ik hou persoonlijk niet zo van verkrachtingsdingen. Maar dominante ''spelletjes'' kunnen best leuk zijn. Zo af en toe. |
Citaat:
|
Ook hier wel die fantasie; maar dat is echt niet willekeurig gaan verkrachten hoor, maar zoals anderen al zeiden: een meisje brutaal dwingen tot een leuke daad voor beiden. De link met SM, leg ik niet direct, eerder met verkrachten maar het heeft niets slechts zolang het bij die fantasie blijft, gelukkig maar :D
|
alleen als het een verschrikkelijk domme muts is, met een lekker lijf, heb ik wel eens zo'n fantasie, anders probeer ik bij voorkeur op een mildere manier aan mijn trekken te komen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:03. |