Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-01-2005, 12:23
Verwijderd
In enkele gesprekken met toch hele lieve jongens kreeg ik te horen dat ze het stiekem wel een heel geil idee vinden om een meisje gewoonweg te dwingen tot seks met hem (met de toevoeging dat ze het uiteindelijk wél leuk moet vinden, anders vinden ze het zelf ook niet meer leuk). Het domineren van een meisje, het gewoonweg némen, sprak ze toch wel erg aan.

Nu vraag ik me af, heeft elke jongen al dan niet onbewust die fantasie, en sterker nog, willen jullie het ook daadwerkelijk uítvoeren? Niet echt verkrachten dan, misschien, maar toch wel ontzettend dominant zijn, gewoon nemen wat je wil? En is de verklaring voor die fantasie terug te voeren op de natuur? Ligt het gewoon in de aard van mannen om te willen domineren?

Als dat zo is, moeten er toch minstens zoveel meisjes zijn die het stiekem een erg geil idee vinden om gewoon op het bed gesmeten en genomen te worden. Is dat ook zo? En zijn er mensen die het liever omdraaien, zodat de vrouw de overhand neemt en de man bruut genomen wordt (voor zover dat wil...)? Zijn er mensen die geen van beide gevallen zien zitten? Laat me niet in het ongewisse!
Oud 03-01-2005, 12:30
Moonlight fairy
Moonlight fairy is offline
Tja ik denk dat iedereen het wel heeft... Ik vind het af en toe wel opwindend om gewoon genomen te worden zeg maar... Of mn vriend te nemen... Heeft wel iets geils.... Maar dat vind ik wel anders dan verkrachten...
Oud 03-01-2005, 13:07
nuclearwarfare
nuclearwarfare is offline
Verkrachtingsfantasieën... hmm nee, niks voor mij. Ben zelf ook helemaal geen vrouwonvriendelijk persoon, misschien ligt het daar aan.
Oud 03-01-2005, 13:10
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Vooral het genomen/gedomineerd worden spreekt me aan .
Oud 03-01-2005, 13:26
rebeccaw
rebeccaw is offline
vastbinden en blinddoeken is errug leuk!! zowel om te doen als omn gedaan te krijgen.. hier kan je dan ook met je partner een leuke fantasie omheen bouwen...
Oud 03-01-2005, 13:52
Verwijderd
Citaat:
rebeccaw schreef op 03-01-2005 @ 14:26 :
vastbinden en blinddoeken is errug leuk!! zowel om te doen als omn gedaan te krijgen.. hier kan je dan ook met je partner een leuke fantasie omheen bouwen...
Hm, dat is eigenlijk nog te mild. Ik bedoel echt meer dat je ruw wordt vastgepakt, vastgehouden, je kleren van je lichaam getrokken enzo...
Oud 03-01-2005, 13:59
MrLazy
MrLazy is offline
Ik heb er altijd van gedroomd plots door een meid aangerand te worden, dat ze me vastbond en alles met me deed wat ze wou.
Het gevoel vernederd te worden door een meid zegt me wel iets.
Oud 03-01-2005, 14:06
rebeccaw
rebeccaw is offline
Citaat:
Morgan schreef op 03-01-2005 @ 14:52 :
Hm, dat is eigenlijk nog te mild. Ik bedoel echt meer dat je ruw wordt vastgepakt, vastgehouden, je kleren van je lichaam getrokken enzo...

heb je pm gestuurd!
rebecca
Oud 03-01-2005, 14:12
Verwijderd
Ik denk dat jongens dat wel vaker hebben. Ik vond het altijd wel leuk als mijn vriendin mij domineerde maar nog leuker vond ik het om haar te pakken zeg maar. Kleren hard uit doen, stevig vasthouden, op bed gooien etc. Een spel dus. Maar echt verkrachten
Oud 03-01-2005, 15:24
Anathema
Anathema is offline
Mja, ik fantaseer er soms over.

Maar in realiteit vind ik het vreselijk en zou ik het nooit doen.
Oud 03-01-2005, 15:30
Verwijderd
Een vriend van mij zou wel eens iemand willen verkrachten. Het lijkt hem wel wat, de macht die je op zo'n moment hebt.
Natuurlijk is hij verstandig genoeg om het echt alleen bij een fantasie te laten, nee ik zie hem nog niet zo snel iemand in de bosjes verkrachten

Hij vindt overigens wel dat sommige one-night-stands op een soort verkrachting lijken. Gewoon, wilde seks, macht, en voor 1 keer...

Zelf heb ik echt niet dat soort fantasieeen, en mij vriend voor zover ik weet gelukkig ook niet.
Oud 03-01-2005, 15:49
bracelance
bracelance is offline
bij verkrachten schaadt je iemand vooral geestelijk heel erg. Dat kan van mij nooit een fantasie zijn.
Oud 03-01-2005, 16:17
Someboy
Someboy is offline
Verkrachten is het verkeerde woord maar heel erg dominant zijn lijkt me wel wat. Zodra het meisje het goedkeurd en er geen bezwaar tegen heb als ik zeg wat zij moet doen..... mja is toch een leuke fantasie dat misschien ooit werkelijkheid word?
Oud 03-01-2005, 16:33
AngelLena
AngelLena is offline
Dominantie spelletjes zijn wel leuk, maar verkrachting.... mij niet gezien. Er zijn grenzen natuurlijk.
Oud 03-01-2005, 16:37
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
bracelance schreef op 03-01-2005 @ 15:49 :
bij verkrachten schaadt je iemand vooral geestelijk heel erg. Dat kan van mij nooit een fantasie zijn.
niet zozeer écht verkrachten, met haar toestemming dus. Een soort role playing.

En ach Zo lang er maar niet aan haren getrokken wordt en er echt lichamelijk mishandeld wordt vind ik het best leuk
(beide kanten op, nemen en genomen worden dus)
Oud 03-01-2005, 16:48
Verwijderd
En qua fantasieën? Zijn er vrouwen die fantasieën hebben over verkrachting, hoewel ze het irl nooit zouden willen doen?
Oud 03-01-2005, 16:50
Multilot
Multilot is offline
lijkt me heerlijk als hij dat doet..
Oud 03-01-2005, 16:52
Timmert
Timmert is offline
Ik geloof inderdaad dat best veel jongens (incl. mezelf) die fantasie wel es hebben.

Zolang je hem niet ten uitvoering brengt is er weinig mis mee, vind ik
Oud 03-01-2005, 17:06
Mariekje*
Mariekje* is offline
Ach, ik heb er best wel eens over nagedacht, en op sommige momenten heeft het best iets leuks, opwindends, geils. Zelf vertoon ik niet zo snel dominant gedrag, omdat ik me daar gewoonweg niet altijd even prettig bij voel. (hoewel er ook wel eens uitzonderingen zijn natuurlijk). Overigens weet ik van mijn ex in hoeverre zijn fantasieën gingen, die hij met/zonder toestemming ook gewoon uitvoerde.. Over het algemeen ervaarde ik zijn extreem dominante gedrag als 'beangstigend', wat in mijn ogen TE ver gaat. Dominantie is leuk, maar ik ben wel van mening dat er wel degelijk grenzen zijn, en je elkaars grenzen ook behoort te weten...
Oud 03-01-2005, 17:07
Verwijderd
Nope, ik fantaseer graag en veel, maar dit is nog nooit de revue gepasseerd.
Oud 03-01-2005, 17:19
Winner
Winner is offline
Echte verkrachting niet, wel dat ik een meisje ontmaagd en dan zeg 'aah kom op ik zal het heel voorzichtig doen' en dat zij dan zoiets heeft van 'ik vind het wel eng zo'n grote leuter ( ) maar doe maar'. En dan doe ik het, maar dan doe ik het sneaky helemaal niet zo voorzichtig en dan gilt ze van de pijn en dan roept ze 'stop! oh het is zo groot! stop' en dan stop ik niet, gheghe.
Oud 03-01-2005, 17:19
Verwijderd
'Verkrachten' gaat wel erg ver. Een dominante jongen daarentegen
Oud 03-01-2005, 17:22
KiMZz
KiMZz is offline
Citaat:
Timmert schreef op 03-01-2005 @ 17:52 :
Ik geloof inderdaad dat best veel jongens (incl. mezelf) die fantasie wel es hebben.

Zolang je hem niet ten uitvoering brengt is er weinig mis mee, vind ik
Mits de dames het ook geil vinden kun je het wel uitvoeren.. Dan is t gewoon een rollenspel zeg maar.. het lijkt mij in ieder geval wel geil om 'nep'verkracht te worden...
Oud 03-01-2005, 17:31
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
Winner schreef op 03-01-2005 @ 18:19 :
Echte verkrachting niet, wel dat ik een meisje ontmaagd en dan zeg 'aah kom op ik zal het heel voorzichtig doen' en dat zij dan zoiets heeft van 'ik vind het wel eng zo'n grote leuter ( ) maar doe maar'. En dan doe ik het, maar dan doe ik het sneaky helemaal niet zo voorzichtig en dan gilt ze van de pijn en dan roept ze 'stop! oh het is zo groot! stop' en dan stop ik niet, gheghe.
wat is het verschil? Je luistert niet naar haar, dat heeft nog maar weinig te maken met dominantie, tis gewoon triest.. En vooral omdat zij jou het 'vertrouwen' geeft, waar nog eens bij komt dat het voor haar, haar 1e keer is.. Dus iets onbekends. Fantasie of niet, triest is het wel

Laatst gewijzigd op 03-01-2005 om 17:38.
Oud 03-01-2005, 17:34
Timmert
Timmert is offline
Citaat:
kimmetjeluvsya schreef op 03-01-2005 @ 18:22 :
Mits de dames het ook geil vinden kun je het wel uitvoeren.. Dan is t gewoon een rollenspel zeg maar.. het lijkt mij in ieder geval wel geil om 'nep'verkracht te worden...
Wanneer zullen we?
Oud 03-01-2005, 17:35
Someboy
Someboy is offline
Citaat:
HvJ schreef op 03-01-2005 @ 18:31 :
wat is het verschil? Je luistert niet naar haar, dat heeft nog maar weinig te maken met dominantie, tis gewoon triest.. En vooral omdat zij jou het 'vertrouwen' geeft, waar nog eens bij komt dat het voor haar, haar 1e keer is.. Dus iets onbekends. Fantasie of niet, triest is het wel
Mee eens Maarja ieder zijn fantasie.
Maar over "verkrachting" en "dominant" gesproken he... hoe denken jongens en meisjes over schelden?

Slet, klootzak etc??
Geil of niet....

Als je heel geil bent en iemand zegt: "Klootzak, neuk me!" of "Sletje ik zal je is in je kutje neuken"
Opwindend???
Sorry voor het taalgebruik
Oud 03-01-2005, 17:41
KiMZz
KiMZz is offline
Citaat:
Timmert schreef op 03-01-2005 @ 18:34 :
Wanneer zullen we?
Zeg dit is geen datingshow he
Oud 03-01-2005, 17:44
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
Someboy schreef op 03-01-2005 @ 18:35 :
*verhaal*
Opzich, ik vind het niet erg om 'slet' te worden genoemd, ergens heeft dat misschien nog wel iets opzwepends. Maar andersom, ik zal niet snel tegen m'n vriend zeggen "godverdomme klootzak, neuk me!"... ik bedoel, tsja.. neen, spreekt me gewoonweg niet zo aan. Maar is misschien ook wel weer wat afhankelijk van m'n bui haha
Oud 03-01-2005, 17:47
Someboy
Someboy is offline
Citaat:
HvJ schreef op 03-01-2005 @ 18:44 :
Opzich, ik vind het niet erg om 'slet' te worden genoemd, ergens heeft dat misschien nog wel iets opzwepends. Maar andersom, ik zal niet snel tegen m'n vriend zeggen "godverdomme klootzak, neuk me!"... ik bedoel, tsja.. neen, spreekt me gewoonweg niet zo aan. Maar is misschien ook wel weer wat afhankelijk van m'n bui haha
Ik zal het sowieso niet gebruiken tegen me vriendin, maar zoiets als one night stands (mocht je daaraan doen dan moet het kunnen vind ik) Of als je een rollenspel doet met je vriend(in)
Oud 03-01-2005, 17:48
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
Someboy schreef op 03-01-2005 @ 18:47 :
Ik zal het sowieso niet gebruiken tegen me vriendin, maar zoiets als one night stands (mocht je daaraan doen dan moet het kunnen vind ik) Of als je een rollenspel doet met je vriend(in)
Myup
Oud 03-01-2005, 17:49
Timmert
Timmert is offline
Citaat:
Maar over "verkrachting" en "dominant" gesproken he... hoe denken jongens en meisjes over schelden?

Slet, klootzak etc??
Geil of niet....

Als je heel geil bent en iemand zegt: "Klootzak, neuk me!" of "Sletje ik zal je is in je kutje neuken"
Opwindend???
Geil

Maar niet te vaak
Oud 03-01-2005, 17:50
Verwijderd
Citaat:
HvJ schreef op 03-01-2005 @ 18:31 :
nee dat is c ool, kijk maar naar kids
Oud 03-01-2005, 17:51
the_only_fieke
the_only_fieke is offline
Ik vind het zeer tof om gedomineerd te worden !! Mijn vriend weet dat ook !! Ik hou ervan om op bed gesmeten te worden, en dat ik maar alles moet ondergaan!! Weliswaar alleen als ik zin heb natuurlijk !! Geen echte verkrachting !!
Oud 03-01-2005, 18:08
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
henri de penri schreef op 03-01-2005 @ 18:50 :
nee dat is c ool, kijk maar naar kids
Ik heb het anders niet echt als 'cool' ervaren
Oud 03-01-2005, 18:18
ExVaal
ExVaal is offline
Ja, ik heb het wel eens gedaan in lichte mate, in overeenstemming met mijn partner natuurlijk. Ik vind het erg leuk, maar toch is er iets in me wat me een beetje tegenhoud, misschien eens proberen me helemaal te laten gaan
Oud 03-01-2005, 18:56
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:

Slet, klootzak etc??
Geil of niet....

Opwindend???
Slet kan wel geil zijn. Hoer oid niet. Klootzak zou ik persoonlijk nooit zeggen.. daarvoor is het teveel een scheldwoord.

Verder fantaseer ik nooit over verkrachten of verkracht worden. Maar dominant/onderdanig zijn vind ik op zich allebei wel leuk. En dan mag het er ook best wel wild aan toe gaan. Ik wil alleen wel dat er tot op zekere hoogte naar me geluisterd wordt.. en dat ontbreekt bij verkrachting.
Oud 03-01-2005, 18:59
bracelance
bracelance is offline
Citaat:
Qimm schreef op 03-01-2005 @ 17:37 :
niet zozeer écht verkrachten, met haar toestemming dus.
dan is het dus ook geen verkrachten en slaat dit topic nergens op
Oud 03-01-2005, 19:05
Verwijderd
Citaat:
bracelance schreef op 03-01-2005 @ 19:59 :
dan is het dus ook geen verkrachten en slaat dit topic nergens op
Hou het dan bij verkrachten voor de fantasie (hoewel het dan wel uitloopt op dat zij het óók leuk vindt, het begint gewoon tegen haar zin). In de praktijk heb ik het ook liever over rollenspellen.
Oud 03-01-2005, 19:05
Verwijderd
Citaat:
Ahem.
Oud 03-01-2005, 19:16
Verwijderd
Citaat:
HvJ schreef op 03-01-2005 @ 19:08 :
Ik heb het anders niet echt als 'cool' ervaren
snap ik.
maar telly praat ze altijd om
Oud 03-01-2005, 19:31
Verwijderd
Citaat:

M'n eigen fantasieën hou ik even voor me, maar ze gaan iig niet over verkracht worden door een jongen. Een beetje dominant vind ik wel leuk, maar het moet wel lief blijven.
Oud 03-01-2005, 20:37
Dumbass
Dumbass is offline
Citaat:
NyteWolf schreef op 03-01-2005 @ 14:10 :
Oud 03-01-2005, 21:06
Dott
Dott is offline
schijnbaar willen sommigen het wel echt.. anderzs zou het niet gebeuren
Oud 03-01-2005, 21:20
Suusjuhh
Suusjuhh is offline
Citaat:
NyteWolf schreef op 03-01-2005 @ 14:10 :
Of andersom Maar niet te vaak, hij moet het ook nog leuk blijven vinden om het op een lieve zachte manier te doen.
Oud 03-01-2005, 21:29
audio bully
audio bully is offline
ik vind het fijn om geestelijk te domineren, te weten dat ik alles kan doen. En dat ik haar met elke aanraking meer opwind. Dan kan je ook lekker plagen enzo

maar het moet niet tegen haar zin in zijn

dan vind ik het niet eens macht
dan ben je gewoon een triest hulpeloos mannetje
maarjah gewoon een bepaalde macht spreekt elke jongen wel (een beetje) aan denk ik dan.....
Oud 03-01-2005, 21:37
MazeMouse
MazeMouse is offline
Dominante vrouwen

Zelf niet zo dominant (tenzij ik er de bui voor heb maar das niet zo heel vaak )
Oud 03-01-2005, 21:39
Verwijderd
Citaat:
*grinnik* hum-hum?

Nou, ik hou persoonlijk niet zo van verkrachtingsdingen. Maar dominante ''spelletjes'' kunnen best leuk zijn. Zo af en toe.
Oud 03-01-2005, 21:45
Dumbass
Dumbass is offline
Citaat:
MazeMouse schreef op 03-01-2005 @ 22:37 :
Dominante vrouwen

Zelf niet zo dominant (tenzij ik er de bui voor heb maar das niet zo heel vaak )
Oud 03-01-2005, 21:50
ILUsion
ILUsion is offline
Ook hier wel die fantasie; maar dat is echt niet willekeurig gaan verkrachten hoor, maar zoals anderen al zeiden: een meisje brutaal dwingen tot een leuke daad voor beiden. De link met SM, leg ik niet direct, eerder met verkrachten maar het heeft niets slechts zolang het bij die fantasie blijft, gelukkig maar
Oud 03-01-2005, 21:59
Verwijderd
alleen als het een verschrikkelijk domme muts is, met een lekker lijf, heb ik wel eens zo'n fantasie, anders probeer ik bij voorkeur op een mildere manier aan mijn trekken te komen.
Topic gesloten

Regels voor berichten