![]() |
En als ik later groot ben dan sta jij daar vol pijn gewoon, jezelf te zijn Ik zal dan dwalen als een blad van jouw takken en lusteloos dieper de grond in zakken En als we later samen zijn dan staan we daar in het bos gewoon, onszelf te zijn Hij zal dan genieten van de schaduw en de geur van ons mos Blahaaaa ik moet werken aan een beter rijmschema.. doe ik ook wel nog een keer :) maar dit is zowat het vertrek punt. Al meningen? |
hmmm.. Ik vind de "ennetjes" aan het begin van je strofes niet erg mooi. Ik vind het gedicht ook niet erg 'af' en ik vind totaal geen ritme.
Dit is het niet echt, naar mijn bescheiden mening.. |
Citaat:
Citaat:
|
Ik sluit me bij Myself aan. Ben het met haar eens.
Citaat:
Ik ben er zelf ook niet echt een ster in, maar probeer eerst voor jezelf je er echt heel erg strikt aan te houden. Dus echt zoveel lettergrepen per regel en je proberen te houden aan een vast rijmschema. Misschien zal het hierdoor de eerste paar keren wat gedwongen over komen, maar zodra je hier mee kunt werken, kan je dat zelf veranderen en kan je weer wat vrijer gaan dichten en dan zal je zien dat je toch automatisch voor jezelf een bepaald ritme gaat volgen. Dit hielp bij mij tenminste best wel. Ben nog steeds geen talent of heb geen geweldige gedichten, maar kan er nu mee voor de dag komen, zeg maar. En dat was in het begin echt niet zo. Dusse zo zie je maar: het kan altijd erger, want die van jou zijn meestal een stuk beter dan die van mij zonder vast ritme ;) :p Liefs kimry |
van jouw takken
en lusteloos dieper de grond in zakken is het enigste wat me er niet egt aan bevalt verder weet je een iets met zoveel simplice te brengen, dat het haast eng is :p misschien klinkt het stom, maar je gedichten zijn geniaal omdat ze het niet doen met moeilijke woorden maar met gebruikelijk taal |
Ik vind het juist heel mooi, juist omdat het zo simpel is...Je kunt zien dat er duidelijk meer achter steekt dan deze woorden en je meot er bij nadenken...erg goed vind ik...
|
Citaat:
Ik ehmz schreef in dr beginnen ook steeds aan zo'n simplistische structuur. Nu nog vaak Maar ik wil er graag van afwijken (y) Gedwongen wil ik vermijden, en ik heb momenten dat ik het kan, dus we gaan streven naar een vaker voor komen van deze momenten :) Ik-wet-ook-helemaal-niet- of die van mij meestal een stuk beterzijn dan die van jou... Dis de smaak en de bescheidenheid vast ;) Vind je dat er veel verschillen heersen tussen jouw en mijn stijl??? |
Citaat:
GENIAAL...*zwaar vereerd* IK wil het niet diep zoeken in taal iig... ik ben ook maar een gebruikelijke Frida he Citaat:
|
Het spreekt me niet aan. En het spijt me zeer, maar ik zou niet weten waarom niet. Het is gewoon niet mijn stijl, wat dus betekent dat er niet echt iets fout aan is. Er mist voor mij iets, maar voor anderen duidelijk niet. Ik kan het niet uitleggen :S
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:23. |