Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Ik sluit me bij Myself aan. Ben het met haar eens.
Citaat:
Ik ben er zelf ook niet echt een ster in, maar probeer eerst voor jezelf je er echt heel erg strikt aan te houden. Dus echt zoveel lettergrepen per regel en je proberen te houden aan een vast rijmschema. Misschien zal het hierdoor de eerste paar keren wat gedwongen over komen, maar zodra je hier mee kunt werken, kan je dat zelf veranderen en kan je weer wat vrijer gaan dichten en dan zal je zien dat je toch automatisch voor jezelf een bepaald ritme gaat volgen. Dit hielp bij mij tenminste best wel. Ben nog steeds geen talent of heb geen geweldige gedichten, maar kan er nu mee voor de dag komen, zeg maar. En dat was in het begin echt niet zo. Dusse zo zie je maar: het kan altijd erger, want die van jou zijn meestal een stuk beter dan die van mij zonder vast ritme ![]() ![]() Liefs kimry |
![]() |
|
Verwijderd
|
van jouw takken
en lusteloos dieper de grond in zakken is het enigste wat me er niet egt aan bevalt verder weet je een iets met zoveel simplice te brengen, dat het haast eng is ![]() misschien klinkt het stom, maar je gedichten zijn geniaal omdat ze het niet doen met moeilijke woorden maar met gebruikelijk taal |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik ehmz schreef in dr beginnen ook steeds aan zo'n simplistische structuur. Nu nog vaak Maar ik wil er graag van afwijken ![]() Gedwongen wil ik vermijden, en ik heb momenten dat ik het kan, dus we gaan streven naar een vaker voor komen van deze momenten ![]() Ik-wet-ook-helemaal-niet- of die van mij meestal een stuk beterzijn dan die van jou... Dis de smaak en de bescheidenheid vast ![]()
|||
Citaat:
![]() ![]() GENIAAL...*zwaar vereerd* IK wil het niet diep zoeken in taal iig... ik ben ook maar een gebruikelijke Frida he Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Wegwijzen & Voorstellen |
Ik ben Marleen -Marleen | 21 | 07-12-2014 21:26 | |
Flora & Fauna |
De natuur in: Wat zie jij? Kitten | 20 | 23-08-2009 09:56 | |
Verhalen & Gedichten |
Troost van de natuur neardo | 6 | 18-04-2008 09:55 | |
Verhalen & Gedichten |
Natuur-lijk Ruby Blue | 2 | 12-03-2006 19:57 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
God vs. Natuur akumabito | 47 | 10-07-2005 20:06 | |
Psychologie |
Wanhoop ... haat ... ik weet t niet meer N*A*Shezbaernon | 4 | 22-01-2002 12:49 |