![]() |
Turkije
Wij willen deze vakantie met onze vriendengroep naar Turkije, maar zijn er nog niet helemaal uit waar: Alanya, Antalya, Bodrum, Marmaris.. Is iemand daar misschien al ooit geweest en heeft tips voor mij?
|
>> Verre Bestemmingen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
heey,ik ben al 3 jaar naar gumbet geweest, dat ligt blakbij bodrum...
en ik vond dat echt super! in gumbet kan je leuk gaan veel leuke gezwellige barretjes, onwijs leuke mensen, en mooi strand... en als je het in gumbet niet leuk uit vind gaan, kan je met de dolmus busje zo naar bodrum en daar heb je wat meet discotheken zeg maar.... |
Wat voor vakantie heb je in gedachte?
Luieren? Winkelen? Uitgaan? Excursies? Wil je persé bij het strand of volstaat het zwembad ook? Wil je dichtbij de boulevard zitten of is het prima als je een stukje met de dolmus moet? Wil je all-inclusive of juist niet? |
Citaat:
|
Ik ben afgelopen zomer in Alanya geweest, hotel Grand Okan. We zaten direct aan het strand en midden in het centrum dus dat was ideaal. Er zijn genoeg disco's in het centrum waar je uit kan gaan, je kan lopend gaan of met een taxi/busje naar het centrum gaan, dat is erg goedkoop allemaal. Winkeltjes zitten echt overal, je stapt het hotel uit en meteen in die straat zitten ze al. Excursies kan je boeken via je reisorganisatie of je kan ze ook bij bureaus in de stad zelf boeken ( is goedkoper maar let goed op dat je niet opgelicht wordt, wij gingen raften en er werd ons gezegd dat het 20 minuten met de bus zou zijn en dat werd dik anderhalf uur)
|
blub
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ikzelf ben op vakantie geweest in icemeler: een klein plaatsje vlak naast marmaris. Daar heb je wel een groter strand en is het ook heel wat rustiger op het strand, maar een groot nadeel van dat strand is weer dat het een kiezelstrand is. Zonder slippers is het niet aan te raden om daar lang op te lopen :s Je hebt daar ook winkeltjes etc. in de buurt en voor iets van 60 cent waren we met het dolmusje in marmaris. In ieder geval raad ik Marmaris dus 100% aan wat het uitgaan betreft en er zijn enorm veel winkeltjes en excursies. Maar het strand is daar dus wel wat minder. (vandaar dus ook mijn vraag of je persé bij het strand wilde of dat het zwembad ook genoeg was) |
Marmaris :cool:
Citaat:
|
kga naar Bodrum :) heeeeel veel zin in
|
Ik ben nu al twee keer in Marmaris geweest. het is er echt superleuk, leuke winkels enzo, en toen ik er voor de tweede keer was kwamen we ook allemaal bekenden tegen, was echt leuk om ze weer te zijn, ze doen iig altijd aardig enzo.
Afgelopen jaar ben ik op jeep safari geweest, dat vond ik wel erg leuk. Ook niet duur. Dat is wel een aanrader, en een boottoch is ook er leuk, je wordt daar ook lekker bruin van. Maar volgens mij is dit ongeveer op elke plek wel hetzelfde. |
Ik ga naar Alanya, daar zijn de meeste uitgaansgelegenheden :D
Zitten in eftalia ertur en hebben daar 15 dagen, met 2 5 kamer appertementen.. Met half pension en vliegreis voor 550 euro :) |
Marmaris (y)
Vorig jaar geweest en het was super! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:43. |