Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-01-2005, 16:40
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Wij willen deze vakantie met onze vriendengroep naar Turkije, maar zijn er nog niet helemaal uit waar: Alanya, Antalya, Bodrum, Marmaris.. Is iemand daar misschien al ooit geweest en heeft tips voor mij?
Oud 12-01-2005, 16:53
Miracle
Miracle is offline
>> Verre Bestemmingen
Oud 12-01-2005, 19:29
Quiana
Quiana is offline
Citaat:
Miracle schreef op 12-01-2005 @ 17:53 :
>> Verre Bestemmingen
Eentje verder.
Oud 12-01-2005, 19:53
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Quiana schreef op 12-01-2005 @ 20:29 :
Eentje verder.
Ik had hem laten staan.
Oud 16-01-2005, 10:26
angel--1987
angel--1987 is offline
heey,ik ben al 3 jaar naar gumbet geweest, dat ligt blakbij bodrum...
en ik vond dat echt super!
in gumbet kan je leuk gaan veel leuke gezwellige barretjes, onwijs leuke mensen, en mooi strand...
en als je het in gumbet niet leuk uit vind gaan, kan je met de dolmus busje zo naar bodrum en daar heb je wat meet discotheken zeg maar....
Oud 19-01-2005, 18:11
Balance
Balance is offline
Wat voor vakantie heb je in gedachte?

Luieren? Winkelen? Uitgaan? Excursies?
Wil je persé bij het strand of volstaat het zwembad ook?
Wil je dichtbij de boulevard zitten of is het prima als je een stukje met de dolmus moet?
Wil je all-inclusive of juist niet?
Oud 20-01-2005, 21:32
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Citaat:
Balance schreef op 19-01-2005 @ 19:11 :
Wat voor vakantie heb je in gedachte?

Luieren? Winkelen? Uitgaan? Excursies?
Wil je persé bij het strand of volstaat het zwembad ook?
Wil je dichtbij de boulevard zitten of is het prima als je een stukje met de dolmus moet?
Wil je all-inclusive of juist niet?
Perse bij het strand, goede gelegenheden om uit te gaan (en ook niet te ver weg, liefst op loopafstand), maar er moet wel ook wat te doen zijn (winkeltjes/excursies) en verder in appartementen.
Oud 23-01-2005, 16:33
Yvat
Yvat is offline
Ik ben afgelopen zomer in Alanya geweest, hotel Grand Okan. We zaten direct aan het strand en midden in het centrum dus dat was ideaal. Er zijn genoeg disco's in het centrum waar je uit kan gaan, je kan lopend gaan of met een taxi/busje naar het centrum gaan, dat is erg goedkoop allemaal. Winkeltjes zitten echt overal, je stapt het hotel uit en meteen in die straat zitten ze al. Excursies kan je boeken via je reisorganisatie of je kan ze ook bij bureaus in de stad zelf boeken ( is goedkoper maar let goed op dat je niet opgelicht wordt, wij gingen raften en er werd ons gezegd dat het 20 minuten met de bus zou zijn en dat werd dik anderhalf uur)
Oud 23-01-2005, 20:37
tss
tss is offline
blub
Oud 26-01-2005, 14:59
Shadina
Shadina is offline
Citaat:
Yvat schreef op 23-01-2005 @ 17:33 :
Ik ben afgelopen zomer in Alanya geweest, hotel Grand Okan. We zaten direct aan het strand en midden in het centrum dus dat was ideaal. Er zijn genoeg disco's in het centrum waar je uit kan gaan, je kan lopend gaan of met een taxi/busje naar het centrum gaan, dat is erg goedkoop allemaal. Winkeltjes zitten echt overal, je stapt het hotel uit en meteen in die straat zitten ze al. Excursies kan je boeken via je reisorganisatie of je kan ze ook bij bureaus in de stad zelf boeken ( is goedkoper maar let goed op dat je niet opgelicht wordt, wij gingen raften en er werd ons gezegd dat het 20 minuten met de bus zou zijn en dat werd dik anderhalf uur)
Hej ik ben 3 jaar geleden ook in dat hotel geweest! We hebben afgelopen jaar nog een kerstkaart van ze gehad.
Oud 29-01-2005, 11:03
Yvat
Yvat is offline
Citaat:
Shadina schreef op 26-01-2005 @ 15:59 :
Hej ik ben 3 jaar geleden ook in dat hotel geweest! We hebben afgelopen jaar nog een kerstkaart van ze gehad.
Oud 31-01-2005, 21:56
Balance
Balance is offline
Citaat:
Knutselsmurfie schreef op 20-01-2005 @ 22:32 :
Perse bij het strand, goede gelegenheden om uit te gaan (en ook niet te ver weg, liefst op loopafstand), maar er moet wel ook wat te doen zijn (winkeltjes/excursies) en verder in appartementen.
Marmaris is een echte aanrader wat betreft gelegenheid om uit te gaan (op loopafstand) en genoeg om te doen qua winkeltjes en excursies. Enig nadeel is dat het strand niet erg lang is (ik bedoel de lengte van zee naar de boulevard. Het is vrij 'kort' zeg maar), waardoor het enorm druk is.
Ikzelf ben op vakantie geweest in icemeler: een klein plaatsje vlak naast marmaris. Daar heb je wel een groter strand en is het ook heel wat rustiger op het strand, maar een groot nadeel van dat strand is weer dat het een kiezelstrand is. Zonder slippers is het niet aan te raden om daar lang op te lopen
Je hebt daar ook winkeltjes etc. in de buurt en voor iets van 60 cent waren we met het dolmusje in marmaris.

In ieder geval raad ik Marmaris dus 100% aan wat het uitgaan betreft en er zijn enorm veel winkeltjes en excursies. Maar het strand is daar dus wel wat minder.
(vandaar dus ook mijn vraag of je persé bij het strand wilde of dat het zwembad ook genoeg was)
Oud 01-02-2005, 09:07
.Pure
.Pure is offline
Marmaris

Citaat:
.Pure schreef op 05-01-2005 @ 14:48 :
Ik ben in Kusadasi, Alanya en Marmaris geweest de afgelopen 4 jaar en ik raad je ook Marmaris aan.

Daar is gewoon 't meeste te doen, het is niet zo super groot als Alanya en een superleuke boulevard heb je in Marmaris. Ik ben daar 2 jaar teruggeweest en toen ging ik niet elke avond stappen ofzo, maar ik en mn vriendin mochten wel aan de boulevard en dat was al superleuk. Veeel restaurantjes/café's en discotheken. Het uitgaan is het beste in Marmaris van die 3 plaatsen!

Je kan er ook erg leuke excursies doen btw! Schildpaddeneiland en jezelf met modder insmeren

Oja, wij zitten altijd gewoon in een appartementje, net zo makkelijk. Je kan vanalles meenemen naar je kamer, zelf ontbijtje maken/eten (je kan ook super goedkoop uiteten hoor) enzo. Allemaal was 'losser' dan een hotel, en hoeveel tijd breng je nou door in je kamer? Slapen misschien.

Maarja, ik zou dus eerst voor Marmaris gaan, dan Alanya en dan Kusadasi.
Oud 09-02-2005, 12:47
Lijnie
Lijnie is offline
kga naar Bodrum heeeeel veel zin in
Oud 10-02-2005, 16:07
Noddy
Noddy is offline
Ik ben nu al twee keer in Marmaris geweest. het is er echt superleuk, leuke winkels enzo, en toen ik er voor de tweede keer was kwamen we ook allemaal bekenden tegen, was echt leuk om ze weer te zijn, ze doen iig altijd aardig enzo.

Afgelopen jaar ben ik op jeep safari geweest, dat vond ik wel erg leuk. Ook niet duur. Dat is wel een aanrader, en een boottoch is ook er leuk, je wordt daar ook lekker bruin van. Maar volgens mij is dit ongeveer op elke plek wel hetzelfde.
Oud 15-02-2005, 14:41
Verwijderd
Ik ga naar Alanya, daar zijn de meeste uitgaansgelegenheden

Zitten in eftalia ertur en hebben daar 15 dagen, met 2 5 kamer appertementen.. Met half pension en vliegreis voor 550 euro
Oud 16-02-2005, 18:44
Verwijderd
Marmaris
Vorig jaar geweest en het was super!
Advertentie

Regels voor berichten