![]() |
ik word gek :S
help?! ik kom er net achter dat mn vriend niet een week, maar al een maand een ander leuk vind, en dat hij vrijdag niet geleerd heeft, maar de hele dag bij haar is geweest! en het is pas afgelopen maandag uit gegaan, en nu ik vet boos ben zegt hij: ik wil je terug! k word gek help mij wat moek doen ik ben zo verliefd:^)
|
links laten liggen natuurlijk... :rolleyes:
|
nou dat is toch niet zo netjes van hem...
en nou wil hij je terug? waarom? moet dat andere meisje hem niet? want die vond ie toch zo heel leuk? denk even na: waarom zou ie nu weer iets met jou willen terwijl hij al een maand gek is van een ander...beetje cru :| maar volgens mij is ie gewoon afgewezen... heb je het er al met hem over gehad? of ie nog verliefd is? en zo ja, op wie dan? en hoe het is gegaan met dat meisje? |
ohja, en als ie idd afgewezen is of met een slijmverhaal komt : lekker negeren...
|
Voor zijn neus met een ander zoenen ofzo.
Die jongen is jou niet waard. |
Citaat:
|
hij heeft t uitgemaakt maandag omdat ie wilde kijkenn of hij me miste of niet, zegt ie...en hij mist me inderdaad hij is weer helemaal verliefd enzo, hij vond mij en dat andere meisje even leuk...maar....:^)
|
yeah right.. dumpen!!!!! (y)
|
Vooral als hij tegen jou heeft gelogen: dumpen. Mocht je het kunnen; nog even laten zien dat jij nog wél in de markt ligt door met een andere jongen te zoenen. (y) Zulke jongens moet je genadeloos terugpakken.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hem keihard afwijzen en laten zien dat jij geen speeltje bent...
|
http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1070206
ja, en daarom heb ik moeite met jou serieus nemen :| |
negeren die gast! (n)
|
Niet op ingaan.
Ga iets leuks doen met je vriendinnen, weet ik veel wat. Vergeet hem. Je bent nog jong.. |
terugnemen natuurlijk(y)
|
14 jaar..........
|
Ja jammer voor hem, maar zo werkt dat dus niet. Ook niet als je 14 bent. :nono: Even tussendoor iemand anders uitproberen, er niks over vertellen en dan gaat het uit en wil hij jou ineens weer terug. Hij is gewoon een 14-jarige player. :p
|
er is niks gebeurd tussen die 2 ze hebben alleen gemeet...schijnt :^)
(ik mag dan wel 14 zijn maar k lijk ouder....jullie zullen me wel niet geloven:P) |
Jaja, je moet t zelf weten, maar ik zou er niet aan meedoen. :)
|
Ja...hier is dus het bewijs van het andere Topic; mensen van die leeftijd kunnen nog niet goed omgaan met fatsoenlijke relaties; en beginnen er dus te vroeg aan...
zie: http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1071779 |
die topic gaat over mij:P
|
Citaat:
|
mooie opmerking:P
|
jullie hadden gelijk, hij is wel vreemd gegaan :D en nu ga ik m dumpen...
|
Citaat:
|
had hij jou nie al gedumpt?
|
dry your eyes mate...
|
nog een keer
*zucht* |
Citaat:
|
Om de legendarische forummer Shitonya the quoten:
"Je bent kankerhard geplayed, slet!" Maar goed. Dumpen denk ik maar he. Hoewel ik mij op die leeftijd er niet echt druk om zou maken. |
Wat je moet doen..? Met je barbie's spelen :rolleyes: . Toen ik zo oud was maakte ik me er nog geen eens druk om. Volgens mij weet je niet eens wat verliefd zijn betekend laat staan players. Mischien na 9 maanden wel? :rolleyes: :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat betwijfel ik.. maargoed dat denk jij :cool: . Ja ze is zó volwassen dat ze haar geboortedatum van haar profiel afhaalt, omdat ze niet als een volwassen persoon reageert op posts dus ook geen gewone feedbacks terug krijgt. Mischien hoopt ze nu op meer respect :p |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:37. |