![]() |
Speciale topic voor onze nieuwe forumbazin *oma*
Een topic als deze is niet ongebruikelijk hoor, AngelLena.
*oma* kan zich toch wel een beetje netjes voorstellen, verziek het nou toch niet meteen met zo'n stom slotje. Er was geneens aanleiding voor. Nou, *oma* vertel! :) |
(y)
|
*oma* ? :confused:
|
ik dacht eerst aan de andere oma op dit forum, maar die hangt vaak alleen @ d&a rond.
|
Citaat:
|
AngelLena:
Citaat:
:confused: :nono: |
Citaat:
|
Citaat:
|
*oma* is volgens mij wel d0pe, ik poep op angellena
vet relaxed (y) |
huuuhhh ?! :confused:
|
Citaat:
|
:)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb ook echt geen idee wie het is :|
|
Nou Ans, *oma* bleek idd al diep genesteld in Lifestylekringen, het spijt me. :rolleyes:
|
:confused:
|
Citaat:
*oma* Forumbaas Lid sinds: 19-10-2000 Aantal posts: 1368 (0.88 posts per dag) :o |
Uit de sollicitaties is gebleken dat zij de beste kandidaat was, en als je goed rondkijkt zie je dat ze wel degelijk veel op Lifestyle post. Je hoeft geen opvallende verschijning te zijn om fb te worden natuurlijk..liever niet eigenlijk. :D :p
En deze topic is niet om AngelLena af te zeiken, we hebben met z'n alleen voor *oma* gekozen. Als deze topic alleen op gezeur op AL uitloopt, wordt ie gesloten. Lijkt me duidelijk. :) |
Nou welkom *oma*! :confused:
|
vét relaxed
|
Citaat:
|
Alle forumbazen waarschijnelijk ?
|
hallo, *oma* !
|
|
wie waren de overige kandidatennnn?
|
Ja dat wil ik ook wel weten.
|
Citaat:
Henk Mul ! |
Ik zeg toch ook niet dat ik het oneens ben met de keuze voor *oma*, ik ken haar niet eens, daar is deze topic juist voor.
Alleen ben ik het oneens met de wijze waarop Ans die topic dichtsmeet, vooral met een reden die zo lek is als een mandje. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Wie is Ans ? :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:( Okay
|
Citaat:
edit: vet relaxed:D |
Even serieus, geef de forumbazinnen nou geen aanleiding deze topic te sluiten voorat *oma* zich heeft kunnen voorstellen..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en verder, wat teun zegt. |
Ik vind het iig een prima keuze omdat ze mijn kam sexy vond:D
|
moet de mededeling bovenaan niet even worden aangepast?? :)
|
Citaat:
|
Ik vind 'm zo leuk ! :confused:
|
Ik wil wel een persoonlijke pm waarin staat waarom IK het niet ben geworden!! :mad:
|
Ja, waarom alleen maar wijfuh?
|
Als we Adam nou ruilen voor AngelLena ? :confused:
|
welkom oma! ik dacht dat u al 4 jaar dood was!
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:13. |