![]() |
dierensex
Wat vinden jullie hiervan ( zou ik graag willen weten ;) )
|
te walgelijk.
|
Ik vind het niks.
Aan de andere kant, als die mensen dat leuk vinden en de dieren verzetten zich er niet tegen, laat ze dan lekker :) |
Mensen zijn ook dieren, dus ik ben pro.
|
ach..zolang je een lieveheerstbeestje ongestoord op de bek kunt pakken, is alles oke
|
Als er iets is waar ik niets van begrijp dan is het sex hebben met dieren, hoe walgelijk. Bah bah bah.
Mensen die dit doen hebben een erg zieke geest. |
(n)
|
Er lijkt mij niet veel aan (mensen even niet mee gerekend).
Mensen die seks hebben met dieren, vind ik dan ook raar. Mocht het een weerloos dier zijn, of mochten ze het dier vastbinden oid om hun gang te kunnen gaan, dan zijn ze nog gemeen ook. |
Deze topic hoort eigenlijk geen bestaansrecht te hebben. (n)
|
ik neuk dagelijks mieren :o
|
De gedachte komt wel eens bij me op, maar direct daarna komt de gedachte hoe ranzig het eigenlijk is... :|
|
Citaat:
|
Citaat:
Maarja kan je last van hebben he :D On-topic: Het is behoorlijk walgelijk en gestoord -Als er bedoeld wordt dier met dier.. Mja dan boeit het me niet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik werk in het weekend bij een videotheek en ik schrik er elke weekend weer van hoe vaak dat soort films verhuurd worden. (n) Daar kan ik met m'n hoofd al niet bij dat men zoiets wil zien, laat staan dat men het zelf wil doen.
|
Citaat:
|
Gatverdamme. Gatverdamme. Gatverdamme.
|
Citaat:
Ik kan mij niet voorstellen dat er iemand aan de balie gaat vragen of er een film te huur is waarin mensen sex hebben met honden oid. :s |
Citaat:
|
Nee (n)
Dierensex is ziek. Wij mensen zijn helemaal niet gemaakt om met dieren te neuken. Iedere soort neukt alleen maar met dieren/mensen van zijn eigen soort. Een paard en een ezel neuken ook zou je zeggen... maar hun veulens zijn niet vruchtbaar. Dit betekent dus dat ze gewoon niet voor elkaar gemaakt zijn :p Kortom, dierensex = :nono: |
I spank my monkey every day. ;)
|
Ik neuk chicks
Verder niks Naja, mn exen zijn zwijnen :D |
Citaat:
Verder, ik vind het vrij onsmakelijk maar die mensen gaan hun gang maar. Ik vind wel meer vormen van seks onsmakelijk. In de meeste gevallen vind ik dierenseks niet meer een kwestie van dierenmishandeling dan een biefstukje eten. |
Ik vind het zielig voor die dieren. Die hebben helemaal geen inspraak, en je kunt niet bewijsen dat ze het niet erg vinden ofzo.
Verder vind ik 't walgelijk en ik heb er geen behoefte aan |
Ziek. (n)
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Maar het komt voort uit de taxonomie, uit de definitie van een soort. Een soort plant zich alleen voort met zijn eigen soort, dat is dus een eis van een soort. (Ik studeer diermanagement, vandaar :)). En nee, ik ben absoluut niet tegen homoseksualiteit!! Ben zelf bi, dus dat zou wel hypocriet zijn :p |
Citaat:
Het wijlen konijn van een vriendin van mij deed het vooral graag met een knuffelnijlpaard. Sommige honden berijden ook graag mensenbenen. En toch ben ik hier tegen. Zoöfilie is het enige op seksueel gebied dat ik hoe dan ook afkeur. Het kan me niet schelen of de dieren er geen hinder van ondervinden of het zelfs lekker vinden; een mens zou beter moeten weten. Maar goed, die discussie ga ik toch verliezen. |
ik ben het met je eens (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
Als zowel mensen en dier er plezier aan beleven, wat moet er dan 'beter'? |
Ik ben 't helemaal met jullie eens, wie zo iets doet is ook ziek in zijn hoofd
|
Citaat:
Maar ja, dat is niet alleen mijn visie bij animal sex :rolleyes: edit: je wilt toch niet zeggen dat het niet ziek is dat je bijv. als vrouw zijnde eens lekker languit op bed gaat liggen, slagroom spuitbus + hond erbij en dat beest eens lekker de slagroom tussen je benen vandaan laten likken? :rolleyes: :confused: |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
khad pas een filmpje gezien op internet maar die hond wilde het wel heel graag
die sprong zo bovenop 1 of andere vrouw Kvind het ook onwijs walgelijk hoor kon der nie geil van worden :) Maar die dieren schijnen het ook niet erg te vinden tenminste dat dier wat ik zag niet |
(n) (n) (n)
driemaal niks |
k vind het gewoon vies en eigenlijk ook niet kunnen...
ach ja tenzij het beest zelf zegt dat hij het lekker vind, maar aangezien k dat nog niet zie gebeuren is dat erg lastig.... Maar waar ligt de grens??? nou weet k niet of dit waar is, maar k heb ooit eens gehoord dat als je een kat aait en hij gaat spinnen, dat dat ook een soort van sexuele handeling is voor dat beest..... |
blijf toch lekker bij je eiegen soort (y)
Maar ja, als je nou écht niks anders kan krijgen... |
Ik heb de twijfelachtige eer om islamitsche voorouders te hebben... je weet wel, die lui die schapen vreten, en geyten neuken...
ik ben andersom.. ik vreet geyten en neuk schapen |
blijft lastig hé, ''geiten'' schrijven ;)
|
Sommigen kunnen het, anderen kunnen het niet...
|
ja, sorry.. de i en de j doen het niet als je geyt wil schrijven
|
In sommige gevallen kan je dat wel is hebbe ja zo gek weg, maar opzich kan je zo gek weg ook op het varkernsvlees overgaan in plaats van die haidense troep. Je kan ook naar de plaatselijke terreurzaak voor een schapenbom das best handig zo gek weg
|
ja.
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:26. |