|
Verwijderd
|
Citaat:
voel_je_vrij schreef op 15-01-2005 @ 23:19 :
De gedachte komt wel eens bij me op, maar direct daarna komt de gedachte hoe ranzig het eigenlijk is... Maarja kan je last van hebben he On-topic: Het is behoorlijk walgelijk en gestoord -Als er bedoeld wordt dier met dier.. Mja dan boeit het me niet. |
||||
|
Laatst gewijzigd op 15-01-2005 om 23:26. |
|||||
|
|
Citaat:
Sarah schreef op 15-01-2005 @ 23:22 :
want over dingen die madfet niet sexy vindt, mag niet gepraat worden
|
||||
|
|
|
||||
|
Verwijderd
|
Citaat:
Madfet schreef op 15-01-2005 @ 23:30 :
Dierenseks kan je nauwelijks sexy vinden. Maar voel je vrij om d'r over te praten en te geilen.
|
||||
|
|
|||||
|
|
Citaat:
AngelLena schreef op 16-01-2005 @ 00:22 :
Ik werk in het weekend bij een videotheek en ik schrik er elke weekend weer van hoe vaak dat soort films verhuurd worden.
|
||||
|
|
|
||||
|
|
Citaat:
AngelLena schreef op 16-01-2005 @ 00:22 :
Ik werk in het weekend bij een videotheek en ik schrik er elke weekend weer van hoe vaak dat soort films verhuurd worden. Ik kan mij niet voorstellen dat er iemand aan de balie gaat vragen of er een film te huur is waarin mensen sex hebben met honden oid.
|
||||
|
|
|
||||
|
|
Nee
Dierensex is ziek. Wij mensen zijn helemaal niet gemaakt om met dieren te neuken. Iedere soort neukt alleen maar met dieren/mensen van zijn eigen soort. Een paard en een ezel neuken ook zou je zeggen... maar hun veulens zijn niet vruchtbaar. Dit betekent dus dat ze gewoon niet voor elkaar gemaakt zijn ![]() Kortom, dierensex =
|
||||
|
|
|
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 16-01-2005 @ 07:20 :
Nee Dierensex is ziek. Wij mensen zijn helemaal niet gemaakt om met dieren te neuken. Iedere soort neukt alleen maar met dieren/mensen van zijn eigen soort. Een paard en een ezel neuken ook zou je zeggen... maar hun veulens zijn niet vruchtbaar. Dit betekent dus dat ze gewoon niet voor elkaar gemaakt zijn ![]() Kortom, dierensex = Verder, ik vind het vrij onsmakelijk maar die mensen gaan hun gang maar. Ik vind wel meer vormen van seks onsmakelijk. In de meeste gevallen vind ik dierenseks niet meer een kwestie van dierenmishandeling dan een biefstukje eten. |
||||
|
|
|
Ik vind het zielig voor die dieren. Die hebben helemaal geen inspraak, en je kunt niet bewijsen dat ze het niet erg vinden ofzo.
Verder vind ik 't walgelijk en ik heb er geen behoefte aan |
||||
|
|
|
Dat ligt er maar net aan hoe het gebeurt. Als het dier in kwestie er geen hinder van ondervindt zal ik iemand die aan zoöfilie doet niet veroordelen, maar als het dier er wel hinder van ondervindt en zelfs schade oploopt is het onder geen enkel beding goed te keuren. Overigens zou ik jou en de anderen er even op willen wijzen dat zoöfilie van alle tijden en alle culturen is. Neem bijvoorbeeld maar eens een kijkje in de Griekse mythologie.
Citaat:
Jolankaas schreef op 15-01-2005 @ 23:22 :
-Als er bedoeld wordt dier met dier.. Mja dan boeit het me niet. |
||||
|
|
|
Citaat:
Juice schreef op 16-01-2005 @ 11:12 :
Wat een foute christelijke gedachten. Het idee dat seks alleen maar is 'uitgevonden' om voort te planten is achterhaald. Ben je ook tegen homoseksualiteit? ![]() Maar het komt voort uit de taxonomie, uit de definitie van een soort. Een soort plant zich alleen voort met zijn eigen soort, dat is dus een eis van een soort. (Ik studeer diermanagement, vandaar ).En nee, ik ben absoluut niet tegen homoseksualiteit!! Ben zelf bi, dus dat zou wel hypocriet zijn
|
||||
|
|
Verwijderd
|
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 16-01-2005 @ 07:20 :
Nee Dierensex is ziek. Wij mensen zijn helemaal niet gemaakt om met dieren te neuken. Iedere soort neukt alleen maar met dieren/mensen van zijn eigen soort. Een paard en een ezel neuken ook zou je zeggen... maar hun veulens zijn niet vruchtbaar. Dit betekent dus dat ze gewoon niet voor elkaar gemaakt zijn ![]() Kortom, dierensex = Het wijlen konijn van een vriendin van mij deed het vooral graag met een knuffelnijlpaard. Sommige honden berijden ook graag mensenbenen. En toch ben ik hier tegen. Zoöfilie is het enige op seksueel gebied dat ik hoe dan ook afkeur. Het kan me niet schelen of de dieren er geen hinder van ondervinden of het zelfs lekker vinden; een mens zou beter moeten weten. Maar goed, die discussie ga ik toch verliezen. |
||||
|
|
|||||
|
|
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 16-01-2005 @ 12:20 :
Het is geen christelijke gedachte ![]() Maar het komt voort uit de taxonomie, uit de definitie van een soort. Een soort plant zich alleen voort met zijn eigen soort, dat is dus een eis van een soort. (Ik studeer diermanagement, vandaar ). |
||||
|
|
|
Citaat:
Morgan schreef op 16-01-2005 @ 12:27 :
En toch ben ik hier tegen. Zoöfilie is het enige op seksueel gebied dat ik hoe dan ook afkeur. Het kan me niet schelen of de dieren er geen hinder van ondervinden of het zelfs lekker vinden; een mens zou beter moeten weten. Maar goed, die discussie ga ik toch verliezen. Als zowel mensen en dier er plezier aan beleven, wat moet er dan 'beter'? |
||||
|
|
|
Citaat:
Juice schreef op 16-01-2005 @ 13:44 :
Als je met dit soort argumentatie aankomt is dat logisch; 'Je zou beter moeten weten' is een argument waar je zelfs bij Barend en Van Dorp niet mee weg zou komen. Als zowel mensen en dier er plezier aan beleven, wat moet er dan 'beter'? Maar ja, dat is niet alleen mijn visie bij animal sex ![]() edit: je wilt toch niet zeggen dat het niet ziek is dat je bijv. als vrouw zijnde eens lekker languit op bed gaat liggen, slagroom spuitbus + hond erbij en dat beest eens lekker de slagroom tussen je benen vandaan laten likken?
|
||||
|
|
Laatst gewijzigd op 16-01-2005 om 14:01. |
||||
|
|
Citaat:
Grimmetje schreef op 16-01-2005 @ 13:59 :
Naar wat ik hoop, zijn wij mensen (natuurlijk zijn wij ook dieren) zover ontwikkeld dat we een onderscheid maken tussen de pure dierlijke lusten en enig moreel fatsoen. Het doet er niet toe dat beide partijenn er 'plezier' aan hebben, nu je niet af kan gaan op de echte dierlijke partij in kwestie. Als poezen krols zijn dan is een knuffeldier goed genoeg, een hond rijdt net zo makkelijk tegen je been op, als op een teef. Als mens moet je mijns inziens gewoon het fatsoen hebben om niet zo laag te zakken... Maar ja, dat is niet alleen mijn visie bij animal sex Citaat:
edit: je wilt toch niet zeggen dat het niet ziek is dat je bijv. als vrouw zijnde eens lekker languit op bed gaat liggen, slagroom spuitbus + hond erbij en dat beest eens lekker de slagroom tussen je benen vandaan laten likken?
![]() |
||||
|
|
|
khad pas een filmpje gezien op internet maar die hond wilde het wel heel graag
die sprong zo bovenop 1 of andere vrouw Kvind het ook onwijs walgelijk hoor kon der nie geil van worden Maar die dieren schijnen het ook niet erg te vinden tenminste dat dier wat ik zag niet |
||||
|
|
|
k vind het gewoon vies en eigenlijk ook niet kunnen...
ach ja tenzij het beest zelf zegt dat hij het lekker vind, maar aangezien k dat nog niet zie gebeuren is dat erg lastig.... Maar waar ligt de grens??? nou weet k niet of dit waar is, maar k heb ooit eens gehoord dat als je een kat aait en hij gaat spinnen, dat dat ook een soort van sexuele handeling is voor dat beest..... |
||||
|
|
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Topic | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Dierensex | sexbom | Seksualiteit | 3 | 06-06-2008 12:58 |
| Seks met dieren strafbaar stellen? | Rollo Tomasi | Nieuws, Achtergronden & Wetenschap | 224 | 09-04-2004 22:04 |
| Wat ? (Voor de meisjes) | Heartbeat | Seksualiteit | 31 | 11-05-2002 04:16 |
| AnimalSex | ~*~Angel~*~ | Seksualiteit | 61 | 25-03-2002 21:40 |
| Seks met dieren, fruit, colaflessen :uhum: | ^AmArU^ | Seksualiteit | 49 | 18-03-2002 18:25 |
| Wat vinden jullie van het likke van het aarsgat ? | Heartbeat | Seksualiteit | 26 | 23-01-2002 15:37 |