![]() |
|
![]() |
waarom zou jij moeten bepalen wat anderen lekker en niet lekker mogen vinden. Kijk als jij het lekker vindt op een colafles te gaan zitten moet je dat zelf weten, zolang je mij er maar niet mee lastig valt.
|
Ik was bij mijn neefje zegt ie, moet je nu eens kijken, had die een filmpje gedowload met poepsex ik moest echt bijna overgeven, was gewoon zo goor. Echt sick en zeer triest. Wij zijn toch geen honden zeg, die doen namelijk geregeld aan plassex, of het perongeluk is dat ze onder de straal gaan staan van een andere hond dat weet ik niet.
Maar dingen in jezelf steken en dan vooral dieren, nee niks voor mij. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
40% van de mannen op het platteland in amerika had vóórdat ze sex hadden met n mens (*denkt aan Road Trip" ![]() ![]() Naja, misgien dat t dus tog wel klopt he :]
|
Er was laatst een jongen in canada die dacht, laat ik me eens lekker bevredigen door een klein geitje, zo'n eentje die ook op je duim zuigt weet je wel, nou hij stopt zijn penis in de bek van het geitje en toen beet de geit erin. De jongen is hieraan overleden. Laatst nog in het nieuws.
|
![]() |
|
![]() |
wat ongelofelijk grappig dat jullie die domme verzinsels geloven zeg. 40% van de boerenjongens, gepijpt door een geit.
Als je die verzinsels al gaat geloven zeg...
|
Gehoord van een geneenskundestudent:
Was iemand op het ziekenhuis gekomen met een wortel vast in zijn anus. Hij vertelde dat ie moest poepen toen ie op het land aan het werk was en toen was ie gevallen bovenop een wortel...Jaja...wortels groeien toch met de punt naar beneden?????
|
Vet ranzig!!!
Kop van je partner is ook zo erg!!! (ook op interet gezien) Kots........ [verloofde/schoonpappa wil ook iets zeggen mode] Het is idd bizar, al moet ik zeggen, ik heb wel us wat gezien en een doorsnee geit vindt het niet echt bezwaarlijk. Maar het is echt :kots: en :vaag:. Maar ja, ieder zijn meug en bert een zeug ![]()
|
mwa, ik moet al kotsen als ik denk aan beffen, dat vind ik al vies. grens is voor iedereen anders.
ik snap niet wat er geil is aan colaflessen in je kont stoppen maar als iemand dat leuk vind om te doen houd ik hem/haar niet tegen. dierensex uitgezonderd. mensen die sex hebben met dieren geef ik het liefst een flink pak slaag. dat is zielig voor de dieren. doe wat je wilt zolang je niemand pijn doet. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() mja lijkt me dus zwaar sick magoe als je dat nou zo fijn vind ga gerust je gang maar val er geen andere mee lastig ![]()
||
Citaat:
Nouja ik vin als die mensen daar schik in hebben LAAT ZE LEKKER das het zelfde als mensen met een andere cultuur zolang ze mij mijn gang laten gaan en mij niet beledigen ofzo om mijn geloof (Ik geloof in de evolutie) dan vin ik dat zij ook mogen geloven wat ze willen (binnen bepaalde grenzen natuurlijk) Nou zo vin ik dat ook met dit onderwerp. Al mijn buurvrouw het lekker zou vinden om een komkommer te gebruiken om weet ik in welke lichaamsopening te stoppen moet zij dat zelf weten daar heb ik geen last van (tenzij ze zou komen klagen dat ze moeilijk kan zitten om de een of andere reden ![]() ![]() en dan moet ze dat helemaal zelf weten Mijn lichaam is van mij en als ik zin heb om het met een Zuid nieuw guinaans (?) Piking eendje (ja ja uit nieuw g...?!) te doen dan mag ik dat toch zelf weten tenzij het een beschermd diertje zou zijn ik vin al je niemand kwaad doet mag je alles doen wat jij leuk vindt BTW ik heb eens gelezen dat iemand een mortier in zijn kont gestoken had Rontgenfotootje erbij DAS PAS SICK! (Knallende seks!!) Nouja siemaar groeten!
||
Citaat:
![]() en ehhhhh ik heb es gehoord van geluidsboxen op zijn hardst zetten en er maar boven gaan zitten maja ik ben een jongen en voor ons werkt dat niet echt dus t boeit me ook niet echt... lijkt me nogal omslachtig... gebruik dan gewoon het trilalarm van een mobiele telefoon of zo ![]()
|
Naja, ik heb het er niet zo op. 40% van de boerenjongens?? Hmz, als het zo is, is dat best wel ziek. Seks met dieren vind ik zielig voor die beestjes, voor de rest stoppen ze maar in hun openingen wat ze willen (heb nog ooit iets gehoord over een wc-borstel in iemands kont...hmz..ja..).
|
Bestialiteit en animalsex zijn veel gezochte trefwoorden op internet.
Check maar es op morpheus of kazaa..... Naar aanleiding van deze topic ben ik iig es gaan zoeken, waarna ik een filmpje vond waarin een man buitenechtelijke sex heeft met zijn favoriete kip. Roerei.... [Dit bericht is aangepast door ConnX (18-03-2002).] |
![]() |
|
|