![]() |
Op sollicitatiegesprek voor een open vacature als ict beheerder..
Ik heb dus MBO niv 4 gedaan en ben na volgende week klaar, mijn stagebedrijf kwam er mee dat er een eventuele vacature zou kunnen zijn voor mij binnen de stichting ( hiervoor heb ik dus reeds een sollicitatiebrief gestuurd en ben uitgenodigd voor een sollicitatiegsprek ), nu heb ik gelezen dat het gemiddelde inkomen voor iemand met mijn opleiding +/- 1500 € in de maand zou zijn, maar nu is mijn vraag: is dat bruto of netto ?
Stel dat ze me morgen vragen wat ik daar denk te gaan verdienen... |
Bruto. Salaris vrijwel altijd in bruto aangeboden.
|
Bruto.
Wat het netto salaris wordt is namelijk van een heleboel dingen afhankelijk (aftrekposten bij de belasting) |
Sollicitatiegesprek ging goed, werd dezelfde avond nog opgebeld dat ik kon komen werken wanneer ik klaar was met stage, alleen kreeg ik dus te horen dat het slechts voor 1 dag was en dat er voorlopig geen perspectief was op een langere/38/40 urige werkweek. En aangezien het ook nog es in Venlo ligt er slechts een "tegemoetkoming" is in reiskosten kan ik beter op zoek gaan naar een ander alternatief.
|
Citaat:
|
Dat is best jammer... 1500 euro is idd ongeveer het gemiddelde voor een starters salaris vor iemand met een MBO niveau 4 opleiding, maar kijk niet vreemd op als je bij veel bedrijven aanzienelijk minder gaat verdienen.
Succes met het vinden van werk :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:18. |