Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-01-2005, 15:59
skeleton
skeleton is offline
Ik heb dus MBO niv 4 gedaan en ben na volgende week klaar, mijn stagebedrijf kwam er mee dat er een eventuele vacature zou kunnen zijn voor mij binnen de stichting ( hiervoor heb ik dus reeds een sollicitatiebrief gestuurd en ben uitgenodigd voor een sollicitatiegsprek ), nu heb ik gelezen dat het gemiddelde inkomen voor iemand met mijn opleiding +/- 1500 € in de maand zou zijn, maar nu is mijn vraag: is dat bruto of netto ?

Stel dat ze me morgen vragen wat ik daar denk te gaan verdienen...
Oud 17-01-2005, 16:00
Verwijderd
Bruto. Salaris vrijwel altijd in bruto aangeboden.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2005, 19:34
Ivo
Ivo is offline
Bruto.
Wat het netto salaris wordt is namelijk van een heleboel dingen afhankelijk (aftrekposten bij de belasting)
Met citaat reageren
Oud 19-01-2005, 07:07
skeleton
skeleton is offline
Sollicitatiegesprek ging goed, werd dezelfde avond nog opgebeld dat ik kon komen werken wanneer ik klaar was met stage, alleen kreeg ik dus te horen dat het slechts voor 1 dag was en dat er voorlopig geen perspectief was op een langere/38/40 urige werkweek. En aangezien het ook nog es in Venlo ligt er slechts een "tegemoetkoming" is in reiskosten kan ik beter op zoek gaan naar een ander alternatief.
Oud 19-01-2005, 07:57
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
skeleton schreef op 19-01-2005 @ 08:07 :
Sollicitatiegesprek ging goed, werd dezelfde avond nog opgebeld dat ik kon komen werken wanneer ik klaar was met stage, alleen kreeg ik dus te horen dat het slechts voor 1 dag was en dat er voorlopig geen perspectief was op een langere/38/40 urige werkweek. En aangezien het ook nog es in Venlo ligt er slechts een "tegemoetkoming" is in reiskosten kan ik beter op zoek gaan naar een ander alternatief.
Ja, lekker stom dat zij denken dat jij zomaar na je studie maar 1 dag in de week gaat werken.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2005, 08:46
NG
NG is offline
Dat is best jammer... 1500 euro is idd ongeveer het gemiddelde voor een starters salaris vor iemand met een MBO niveau 4 opleiding, maar kijk niet vreemd op als je bij veel bedrijven aanzienelijk minder gaat verdienen.

Succes met het vinden van werk
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten