![]() |
Gevoeligheid van de mannelijke tepel
Mijn ex-vriend wilde nooit dat ik aan zijn tepels zat, het voelde niet fijn en al helemaal niet opwindend. Mijn huidige vriend echter wordt he-le-maal gek als ik ze streel, aai, knijp, kietel, lik, sabbel. Tijdens het voorspel, naspel of tijdens het neuken, hij vindt het altijd heerlijk als ik ze bewerk.
Heren, hoe gevoelig zijn jouw tepels? Vind je het lekker als ze betrokken worden in het seksuele spel, en zo ja, op wat voor manier? Meiden kunnen dit natuurlijk ook voor hun vriend beantwoorden. En wordt dit geassocieerd met homoseksualiteit? Ik ben benieuwd! |
Nee, afblijven.
Extreem irritant als iemand er aanzit. |
Ja, echt homoseksueel, als je vriendin aan je tepels zit.
|
:d
|
als je er heel zachtjes overheen gaat zijn ze gevoelig ja. Als je het harder doet niet meer.
Mark :cool: |
waarom zou dit geassocieerd worden met homoseksualiteit en waarom zou het erg zijn als dat zo is?
|
Citaat:
Mark :cool: |
Citaat:
|
...totaal onboeiend als n meisje eraan zit
|
likken eraan wel leuk
maar blijf er met je pollen vanaf aub, daar is nix aan |
mijn eerste vriendje vond het heerlijk... en werd er opgewonden van. En ik vind harde tepels bij een jongen zooooo ... ;) :p
|
Als iemand anders aan mijn tepels zit, voel ik niets.
Als ik zelf aan mijn tepels zit krijg ik een onverklaarbare drang naar... chocolade of... paddo's ofzo. |
Citaat:
|
Ik vinnet ge-wel-dig.
En dat vinger-natmaak geblaat doen we hier in a'dam niet als we het over homo's hebben. |
Citaat:
|
Citaat:
|
mwah valt mee, zolang je maar niet aan mijn ringen gaat lopen trekken.
|
Nee, dat is irritant.
|
Zachtjes mag altijd, maar er zijn van die periodes dat ze overgevoelig zijn en dan dus niet:o
|
Citaat:
|
O dit is lachen :D
Al die mannen "Neeeeeeeee, afblijven!" en al die vrouwen maar vragen "Waaroooom?" |
Ik vind het opzich heel erg lekker als mijn vriendin aan mijn tepels zit, likt, sabbelt.
Af en toe een beetje bijten is ook erg lekker :D |
Mijn ex kon ik helemaal gek krijgen door wat-dan-ook met zn tepels te doen. (y) :D
|
ja ik wordt er opgewonden van, vooral als ze er zachtjes in bijt
|
Mijn vriend vindt het wel lekker als ik ze kriebel of lik :) maar niet als ik er gewoon over heen aai of wrijf of sabbel ofzo.
|
DAMN woman! rub my nips p l e a s e
ehm ja wel lekker :rolleyes: |
heb een tepelpiercing :) en sinds die piercing is die tepel wel gevoeliger geworden :|
daarvoor kreeg ik er nix van :) maar nu opzich wel :o :p |
Ik ben zeker niet tegen vrouwen die aan mijn tepels zitten, al word ik er ook weer niet helemaal gestoord-wauwie van.
|
Mwah, ik voel er niks van. :o
|
Mijn ex had t nie eens door, vond r eg nix aan..maar mijn vriend wel..
|
Wat een verschil tussen exen en vrienden telkens.
|
Mijn tepels zijn zeker wel gevoelig..kan me er echt ontzettend mee opwinden, zachtjes beginnen en steeds harder :P eindigt met hard bijten/nagels erin!
|
Citaat:
|
zowel ex als vriend zijn daar redelijk gevoelig voor :p
|
als ik eraan zit krijg ik meestal een reactie van: ja.. ik heb geen tieten hoor..
hij voelt er weinig van.. tenzij ik hard knijp.. :evil: |
Vind het leuk als een meisje bijt, knijpt, likt etc over mn hele lichaam, dus ja ook de tepels. Maar echt gevoelig zijn ze niet bij mij;)
|
Zachtjes aanraken of likken is (y)
harder wordt (flink) minder prettig |
In aanleg zitten er dezelfde zenuwbanen in, in mannentepels of vrouwentepels. Maar bij vrouwen heeft het een directe functie: de baarmoeder trekt ervan samen, en dat is na de bevalling heel goed, want hij moet krimpen. We vinden het ook een prettig gevoel, want voeden is helemaal niet zo prettig. Als de melk toeschiet is het zelfs pijnlijk. Door de endorfinestoot die voortvloeit uit de stimulatie van de tepels, doen we het toch iedere keer weer, onze jonkies laten drinken.
Mannen hebben geen baarmoeder, en er hoeft ook geen melkproduktie op gang te komen. Dus de tepelstimulatie kan geen kant op, en dan kan ik me wel voorstellen dat het niet prettig is. Wat ik dan weer niet goed begrijp is dat er ook mannen zijn die het wel lekker vinden. |
Volgens mijn vriend voelt het niet anders dan andere stukjes huid.
|
voelt wel lekker opzich
tis wel gevoeliger als andere stukjes huid maar verschilt gewoon per persoon |
Citaat:
ik zal ook nooit begrijpen waroom je clit strelen fijn is magoed ik weet het dus daar ga ik gewoon vanuit |
Vriendje vindt het wel leuk, geloof ik :o
|
Citaat:
OMG^666 gewoon. :D :cool: |
Je maakt me er helemaal gek mee :o
|
Mwah, likken is wel aardig, voor de rest: afblijven, t maakt me eerder koud dan warm
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
mijn vriend vindet echt wel leuk, soms zijn ze té gevoelig
dan zegtie dat, en blijf ik er gewoon vanaf... |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:57. |